Moderators: johannes1, Moderafo's
mariejans schreef:Dat ik burn out ben, mijn vriend het hele weekend weg is en dat mijn fiets gestolen is. Vriendlief was net weg en alles valt me zwaar tegenwoordig, dus toen mijn fiets ook niet meer op zn plek stond.. ik trek het niet meer nu.
*Annette* schreef:Ik baal van me eigen lijf, die maar niet wil... Weet gewoon niet wat ik ermee aan moet, hierbij bied ik h'm tekoop aan
.
Gister bij de fysio gaf ik aan dat ik volgens mij nog geen oudwijf was, waarop ik als antwoord kreeg; een oudwijf doet het nog beter als jou![]()
...
Boekenlezer schreef:Zo, er is hier al lang niet meer gebaald.![]()
Heb ik de vorige keer dat ik Moussaka klaarmaakte speciaal wat geraspte kaas bewaard voor de volgende keer. Gisteren pakte ik het tevoorschijn, en het bleek geschimmeld te zijn, ondanks de houdbaarheidsdatum van 18-6-2012 die er op de verpakking stond!Dat heb ik maar weggegooid. Ik had per keer zo'n 25 gram ervan nodig. Ik heb gewoon drie plakken kaas gesneden met de kaasschaaf, en dat in kleine stukjes gesneden. Dat gaat ook prima. Enig nadeel is dat het iets meer werk is. Zo weet ik gelijk dat ik die voorverpakte geraspte kaas niet meer hoef te kopen...
schelpje3 schreef:Het moderatorbeleid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten