Moderators: johannes1, Moderafo's
Wilsophie schreef:Weer Engels. Jammer!
Wilsophie schreef:sorry beste meid met alle respect heb ik geen tijd om alle sites te bezoeken dan wel te vertalen en ik hoop dat iedereen bij machte is gewoon met eigen woorden zonder verwijzingen naar meditaties en lange verhalen in een andere taal de vragen of stellingen te beantwoorden, doet men dat niet. Evengoede vriendinnen maar als Bijbelgelovige neem ik alleen citaten uit Gods Woord heel serieus. Begrijp je dat ?
Boerin schreef:http://www.microsofttranslator.com/BV.a ... o-jealousy
Je kunt gewoon met je rechter muisknop op vertalen drukken, maar ja, het resultaat lijkt meer op Zuid Afrikaans, sorry, hahahahaha.
mealybug schreef:Oh,je bent geen christen?
''Door hun overtreding konden de heidenen worden gered en daarop moesten zij jaloers worden.
Romeinen 11:11''
mealybug schreef:Hey Rotterdam, ken jij de betekenis van het woord O N D E R B O U W I N G ?
versus persoonlijk worden en afleidingsmanoevres om maar geen gezichtverlies toe te hoeven geven bij gebrek aan tegenargumenten
mealybug schreef:Hey Rotterdam, ken jij de betekenis van het woord O N D E R B O U W I N G ?
versus persoonlijk worden en afleidingsmanoevres om maar geen gezichtverlies toe te hoeven geven bij gebrek aan tegenargumenten
Boerin schreef:Die huisjesmelkers geven m'n borg niet terug omdat er gewit moest worden, de jongste had wat er leuk op gekleurd, maar het meeste had m'n vader al overgewit, en een sticker op de deur zat of zo en wat spijkers in de muur. Volgens mij zaten die er al en zo niet, kun je daar geen 625 euro voor vragen. Ze waren te lui om op de afspraak te komen om te zeggen of er nog iets veranderd moest worden en nu pikken ze alles maar in. 'Ja dat zullen we weer opnieuw moeten witten'. Toen ik erin kwam was alles geel en smerig, maar daar hebben we het maar niet over. M'n vader was bij die nieuwe huurders langsgeweest en die hadden het allang zelf gewit. Ze zeiden: De huurbaas doet niks. Ik zal ze wel waarschuwen dat als ze eruit gaan ze de laatste 2 maanden niet moeten betalen, want die 2 maanden borg krijg je nooit meer terug. Blij dat ik in ieder geval de laatste maand niet betaald heb, ik vertrouwde ze al niet.
Ergernis nr. 2: Die nieuwe manager die me eruit wil werken. Ik kan tot maart blijven en dan ophoepelen. Krijg even wat cursusjes en begeleiding naar ander werk een half jaar, dan nog voor 4 maanden salaris en joep doei de mazzel, hoepel maar op na 18 jaar trouwe overheidsdienst. Je vindt vast wel wat hoor, er is geen werk meer in deze beroepsgroep, maar wat maakt dat ons uit.
Ik ben wel goed, maar niet gek, maar volgens de bedrijfsarts wel, dus dat is mooi. Ik ga me lekker overspannen melden over een maand, eerst even een arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten gisteren en dan kunnen ze me niet meer ontslaan en fijn gaan dokken of moeite doen om gepast werk voor me te vinden. Heel veel plezier ermee.
Wilsophie schreef:Het stoort me dat nu weer iemand om een bron vraagt op vrij arrogante wijze , terwijl ik weer in die genoemde bron uiteraard geen citaat kan vinden.
Ik begrijp al dat wantrouwen niet. Ik heb weer geen bron gebruikt en anders meld ik dat er wel bij.
Ik hoop dat de moderatie er wat mee doet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten