Waar baal je van?? [deel 7]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

mw
Moderator

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor mw » 07 mar 2012 21:01

schelpje3 schreef:Het beste is, accepteren dat het zo is :D
Want je hebt idd wel eens een dag dat het lijkt alsof je in modder staat, alles duurt lang en niks lukt (goed). Of je wordt steeds gestoord door iets of iemand.
Hoe meer je je daar tegen verzet, hoe vervelender het wordt dan.
Morgen weer nieuwe kansen mw handkus-smile

Haha,bedankt voor je peptalk! Je had gelijk, vandaag ging een stuk beter. Wel gek hoor, gister was het druk maar kon ik er de snelheid niet in krijgen. Vandaag was het nog een keer zo druk en heb ik alles fluitend gedaan.

Nu baal ik dat ik in slaap ben gevallen en daardoor het bezinningsuur voor het HA gemist heb.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Bertiel
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Bertiel » 08 mar 2012 17:48

dat sinds heel lang ik weer eens last heb van nek en schouder :(
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 08 mar 2012 19:32

mw schreef:

Haha,bedankt voor je peptalk! Je had gelijk, vandaag ging een stuk beter. Wel gek hoor, gister was het druk maar kon ik er de snelheid niet in krijgen. Vandaag was het nog een keer zo druk en heb ik alles fluitend gedaan.

Nu baal ik dat ik in slaap ben gevallen en daardoor het bezinningsuur voor het HA gemist heb.

Ha ha daar is een forum ook voor handkus-smile
Nou zo zie je ook weer, elke dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad :D

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 22 mar 2012 16:24

Van een paar brieven die net komen en er ineens iets op hele losse schroeven komt te staan. ](*,)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 22 mar 2012 17:38

mw schreef:Van een paar brieven die net komen en er ineens iets op hele losse schroeven komt te staan. ](*,)

Wow, dat jij nog brieven krijgt? :-k Ik niet zo veel meer. Het meeste komt digitaal. En als er een enveloppe op de mat ligt, is het van een instantie (die meestal geld nodig heeft :cry: )

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 22 mar 2012 17:57

Nou ja, dit was ook van een instantie. Brief bevat belangrijke inhoud waar ik op zat te wachten. Maar niet als het mijn vakantie op losse schroeven zet :mrgreen:

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 26 mar 2012 08:56

van onze blunder gister.
sinds onze verhuizing van 10 mrt waren we tot vanmorgen vroeg nog verstoten van internet. Niets dat ons eraan herrinnerde dat de zomertijd inging......
Tijdens het ontbijt ging de telefoon, ze zaten te wachten op ons, mijn man moest preek lezen..... foutje....
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 26 mar 2012 11:18

Hebben jullie geen radio of krant dan?

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 26 mar 2012 20:07

Oei, dan baal je zeker, pannenkoek! 'k Ben elk jaar weer bang dat ons dat nog eens overkomt ...

Ik baal ervan dat ik geen zin heb om te doen wat ik zou moeten doen...

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 27 mar 2012 09:40

pannenkoek schreef:van onze blunder gister.
sinds onze verhuizing van 10 mrt waren we tot vanmorgen vroeg nog verstoten van internet. Niets dat ons eraan herrinnerde dat de zomertijd inging......
Tijdens het ontbijt ging de telefoon, ze zaten te wachten op ons, mijn man moest preek lezen..... foutje....

ja zeker, we hebben wel radio en krant.
De radio heb ik op zaterdag niet aan gehad, dus niet gehoord dat de zomertijd in zou gaan.
De krant. (het RD) krijgen wij per post. Omdat we te ver vd bewoonde wereld afwonen. Ik heb al vaker aangekaart dat ze het 'klokje' wat wijst op de zomertijd, niet op zaterdag maar op vrijdag in de krant moeten zetten ivm de post abbonnees.
Internet hadden we niet, die doet het sinds gistermorgen weer ivm onze verhuizing.
Dus niets herrinnerde ons eraan. Was wel balen, maar we blijven nuchtere Groningers, en kunnen er nu heerlijk om lachen.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 27 mar 2012 09:59

Dat ik zo snip verkouden ben, ik wordt nu al gewoon moe van het ademhalen... haha
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 27 mar 2012 14:40

pannenkoek schreef:
ja zeker, we hebben wel radio en krant.
De radio heb ik op zaterdag niet aan gehad, dus niet gehoord dat de zomertijd in zou gaan.
De krant. (het RD) krijgen wij per post. Omdat we te ver vd bewoonde wereld afwonen. Ik heb al vaker aangekaart dat ze het 'klokje' wat wijst op de zomertijd, niet op zaterdag maar op vrijdag in de krant moeten zetten ivm de post abbonnees.
Internet hadden we niet, die doet het sinds gistermorgen weer ivm onze verhuizing.
Dus niets herrinnerde ons eraan. Was wel balen, maar we blijven nuchtere Groningers, en kunnen er nu heerlijk om lachen.

Komt het door de poespas van de verhuizing dan? Want hier werd verleden week zondag al in de kerk afgelezen dat we er allemaal om moesten denken een uurtje eerder te komen.
En de zomertijd hebben we al sinds 1977! Altijd het laatste hele weekend van Maart.
Maar goed, blijkbaar kan het je overkomen als je in de polder woont :D
Ik kom er elk jaar weer achter hoeveel klokken we wel niet hebben :-& alleen de thermostaat van de cv gaat automatisch op zomertijd. Ik heb de hele winter met zomertijd in mijn auto gereden, want ik weet niet hoe je het klokje moet verzetten, dus nu staatie weer goed :lol:

Kapitein
Mineur
Mineur

Berichtdoor Kapitein » 27 mar 2012 19:27

jans1 schreef:Dat ik zo snip verkouden ben, ik wordt nu al gewoon moe van het ademhalen... haha

Beterschap Jans!
--
Ik ben het Licht der wereld; wie Mij volgt, zal beslist niet in de duisternis wandelen, maar zal het licht van het leven hebben. (Joh8:12b)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 01 apr 2012 20:59

Dat ik slaap wanneer ik niet wil slapen en nu ik wil slapen, ik niet kan slapen.

Ewan
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Ewan » 01 apr 2012 21:43

mw schreef:Dat ik slaap wanneer ik niet wil slapen en nu ik wil slapen, ik niet kan slapen.

o maar dat is typisch iets voor de zondagavond, hoor.
had ik vroeger ook, 's ochtend sliep je dan langer uit dan doordeweeks, wardoor je 's avonds je slaapritme verziekt hebt.
Aan iets leuks denken, helpt vaak :-)
Of ben je gespannen dat je je Transvertragia-vlucht mist ?
Somebody up there likes you

Terug naar “Slow Chat”