Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 29 okt 2007 14:08

Dat ik in de kerk tegen de dominee inging. Hij zei namelijk dat iedereen die naar gospelmuziek luisterde, nooit in de hemel zou kunnen komen. Waarop ik door de kerk brulde dat hij dan wel erg weinig mensen in zn hemel zou hebben. Na wat heen en weer geblaat ben ik uiteindelijk de kerk uitgelopen..

:roll: Wie droomt dat nou..
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 29 okt 2007 14:39

dat mijn OV kwijt was.
dat ik trouwfoto's maakte
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 29 okt 2007 15:26

Liesien schreef:Dat ik in de kerk tegen de dominee inging. Hij zei namelijk dat iedereen die naar gospelmuziek luisterde, nooit in de hemel zou kunnen komen. Waarop ik door de kerk brulde dat hij dan wel erg weinig mensen in zn hemel zou hebben. Na wat heen en weer geblaat ben ik uiteindelijk de kerk uitgelopen..

:roll: Wie droomt dat nou..

:mrgreen: , Geweldig!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 nov 2007 13:09

Ik droomde in de nacht van dinsdag op woensdag jl. dat ik een zilvergrijze sportwagen had, zoiets van het type Lamborghini. 8)
En er zaten mooie spaakvelgen onder, maar ik weet niet helemaal meer zeker of dat een een gedachte achteraf is, of dat het al in de droom zo was.

Hij had trekken van deze auto:
Afbeelding
En ook van deze auto:
Afbeelding
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 09 nov 2007 10:25

Eén van de dingen die in de droom van afgelopen nacht voor kwamen, was dat mijn gezicht onder de puisten zat.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 nov 2007 08:52

De laatste tijd droom ik best wel, maar ik onthoud het niet zo scherp.
In de droom van afgelopen nacht brak er een vreselijke brand uit, waarbij ik probeerde te redden wat er te redden viel. 8-[ Dat was niet thuis, maar ergens anders. Een vakantieadres of zo.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 nov 2007 07:41

Ik was vannacht in de Verenigde Staten van Amerika.
Gek genoeg wat het tijdsverschil met hier maar twee uur, en werd het niet eens eerder donker dan hier.
Ik was daar bij het huis van mijn oom. Het regende heel erg, en ik had mijn fototoestel vergeten voor deze reis.
Bij een Rooms-Katholieke kerk stond ik met wat anderen naar wat beeldjes te kijken. Toen kwam er een groep nonnen die beelden vereren.
Toen ik terugging naar het vliegtuig was ik bang dat ik straks de weg niet meer zou kunnen vinden en verdwalen zou, omdat het donker ging worden. 8-[

Maar eh, ben ik de enige die wel eens droomt? :roll:

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 15 nov 2007 08:47

Jij droomt wat af Boekenlezer.
Auf Wiedersehen!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 15 nov 2007 10:08

T. Lindeman schreef:Jij droomt wat af Boekenlezer.

Ja, zo maak je nog eens wat mee, man! :D
In exclusieve droomauto's rijden, en wereldreizen maken. :roll: Daar kom ik in het gewone leven niet aan toe.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 15 nov 2007 11:14

Ha ik heb heel leuk gedroomd :D

Het was nogal een lange droom met heel veel gebeurtenissen en personen (een bruiloft waarbij ik in de kerk zat terwijl ik de bruid en bruidegom niet kende) maar helemaal aan het eind was ik in een veld met allemaal madeliefjes van ong. een meter hoog. Die stonden zo dicht bij elkaar dat je er op kon gaan liggen, en wanneer je een handstand deed dan kon je zonder problemen recht omhoog blijven staan omdat al die madeliefjes je tegenhielden om te vallen. Dus dat deed ik toen; handstanden maken, met o.a. HWNNGMW en zijn vriendin :P

Het was echt zo'n vrolijke blije droom! De zon scheen, het was lekker warm, die madeliefjes waren geweldig, er stonden een paar bomen waar het zonlicht dan zo mooi doorheen scheen ::))

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 15 nov 2007 17:11

Ik droomde van alles door elkaar. Eerst was ik bij n jongen, daarna kreeg ik n dtukje dat ik bij familie was, toen bij een vriendin, daarna weer bij die jongen, toen weer bij de vriendin.. En alles liep door elkaar heen.. Het was zo verwarrend dat iik vanochtend wakker werd en dacht: Hè, waar ben ik nu weer??

Oké, ik weet dat ik raar ben, maar zo raar heb ik nog nooooit gedroomd..

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 05 dec 2007 10:48

Joepie, ik heb ook weereens gedroomd. Enigszins verwarrend, maar dat hoort bij dromen 8) Allereerst hadden we met het gezin lootjes getrokken ofzo, en ik had allebei mn broers. Vraag me niet hoe het kan ;) Ik ging dus naar een of andere dierenwinkel in Kampen om dingen te kopen. Wel, daar aangekomen moest ik me door gaten in 't plafond naar boven wringen om op de 2e verdieping te komen. Toen ik mn hoofd door het gat stak zag ik ineens een hele leuke jongen die ik wel ken, waardoor ik pardoes weer naar beneden viel nadat ik: 'Euh, hoi!' brulde. Daarna zaten we ineens in een bibliotheek, hij met een boek van scheikunde ofzo (whatever) en ik met een boek van biologie. (hoe knusjes) We ontdekten dat in beide boeken hetzelfde voorwoord stond, en daardoor zaten we even later ineens hand in hand. :P
En nog veel meer vage dingen, maar daar weet ik niet meer zo veel van :D
Wacht niet, tot de dag voorbij is...

N'attends pas que le jour se lève...

=)

Jaël
Mineur
Mineur

Berichtdoor Jaël » 05 dec 2007 13:02

ik heb vannacht gedroomd dat een jongen, waar ik een paar jaar geleden erg veel contact mee had en nu vrijwel nooit meer, weer contact wilde. en hij vroeg of ik langs kwam. dat wilde ik wel op voorwaarde dat tie niet ging zoenen :oops: behalve een kus op me wang bij het afscheid. (hoe principieel kun je zijn in je dromen. :mrgreen: dat vond hij goed dus ben ik bij hem thuis geweest. twas wel supergezellig. en zn ouders waren ook leuk, weet ik me te herinneren. we hadden ook nog samen op de bank foto's gekeken.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 07 dec 2007 16:55

Ik heb vannacht gedroomd dat ik in een huis zat dingen te doen, allerlei belangrijke bestanden zoeken. En dat er een leger op het huis afkwam en ik onopgemerkt moest zien weg te komen terwijl ze wil wisten dat ik er was. En gebouw had 5 verdiepen ofzo en ik zat op de bovenste.
Maar deze heb ik al vaker gedroomd (lange tijd geleden) dus 's ochtends vroeg weet ik hoe het afloopt;) en werd vannochtend op goede moment wakker van de wekker.
Leef je droom.

10249
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor 10249 » 07 dec 2007 17:07

Ik was vannacht dromeloos :wink:

Terug naar “Slow Chat”