UPDATE: de bezorger kwam toch nog, zaterdagmiddag 17:25 uur

Volgende week vrijdag de 1e AZ scoren.
Moderators: johannes1, Moderafo's
irmo schreef:Ik bied op MP op een voorwerp. Nog geen 5 minuten erna biedt 1 persoon 1,- meer. Diezelfde persoon heeft dit bij het betreffende voorwerp al 4 keer gedaan nu. Dit is zo'n geval dat je zeker weet dat een familielid of vriend van de verkoper , steeds iets meer biedt om de troep verkocht te krijgen. Ik vind het strontvervelend en zielig, als mensen dit doen. En ik ga er niet in mee. Hij kan zun dolk daar steken waar de zon niet schijnt. * waar is de middelvingersmiley *
irmo schreef:Ik bied op MP op een voorwerp. Nog geen 5 minuten erna biedt 1 persoon 1,- meer. Diezelfde persoon heeft dit bij het betreffende voorwerp al 4 keer gedaan nu. Dit is zo'n geval dat je zeker weet dat een familielid of vriend van de verkoper , steeds iets meer biedt om de troep verkocht te krijgen. Ik vind het strontvervelend en zielig, als mensen dit doen. En ik ga er niet in mee. Hij kan zun dolk daar steken waar de zon niet schijnt. * waar is de middelvingersmiley *
ajl schreef:maar benader altijd direct de verkoper. Dan is het zo geregeld
StillAwake schreef:Ook hier gaat best het een aen ander naar mensen die het minder hebben.
Toch sluit dat voor mij niet uit dat ik zaken die echt nog wel waarde hebben op marktplaats zet.
Iets wat ik zelf gekregen heb zal ik inderdaad niet verkopen.
Iets waar ik zelf wel voor betaald heb staat vaak wel op marktplaats.
Aan de andere kant: ik heb ooit een bankstel op marktplaats gezet onder het kopje "gratis af te halen". Dan durven mensen nog steeds te eisen dat je hem 150 kilometer ver weg bezorgd op jouw kosten...
Dat doe ik dus niet weer
Ik zie het probleem niet zo. Zaken gratis weggeven is prima, maar moet geen vanzelfsprekendheid zijn.
Spullen waar je zelf een hoop geld voor ehbt betaald mag je zonder wroeging verkopen.
StillAwake schreef:Dan ben ik het met je eens.
Maar kinderkamers (een voorbeeld waar je zelf mee kwam): di zit voor mij meer in de orde van hifi (prijstechnisch en gevoelsmatig...
StillAwake schreef:Dan ben ik het met je eens.
Maar kinderkamers (een voorbeeld waar je zelf mee kwam): di zit voor mij meer in de orde van hifi (prijstechnisch en gevoelsmatig...
Erik1960 schreef:Nou, ik heb iets te koop staan op MP maar heb nog niets van je gehoord...
Erik1960 schreef:En nu ben je te laat… rugzak verkocht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten