Mee eens. En school ook niet. Maar ik ben bang dat ze wel naar de groepen gaan kijken, want ze hebben er zelf doorgaans weinig last van maar ze nemen het wel weer mee naar huis.
ajl schreef:Wij wonen ook op loopafstand van een supermarkt, maar de weekboodschappen vind ik toch een aardig karwei.
Ik hoef alleen maar een straat over te steken

Doen geen weekboodschappen omdat we allebei een dag in de week vrij zijn en toch dichtbij wonen. Maar als ik veel boodschappen doe op vrijdag bijvoorbeeld gaat de kleine in het winkelwagentje en rij ik die met boodschappen en al naar huis, laad ik het daar uit en breng ik daarna het karretje terug.
Verder wacht ik met angst en beven de persconferentie af. Ik mocht pas weer sinds een maand naar kantoor en geniet daar enorm van. Ik kan mij niet motiveren om nog thuis te werken. Daarnaast staat de verjaardag van een van de kinderen op 8 december gepland. Vorig jaar is het afgeblazen en ik verwacht eerlijk gezegd dit jaar ook. Dat zou zo sneu zijn.
Ja ik ben er ook bang voor, ook met Sinterklaas voor de deur en zo. En inderdad, van dat thuiswerken worden weinig mensen gelukkig. En als je niet thuis hoeft te werken ook niet want als je op kantoor zit en daar is haast niemand is dat net zo goed saai.