Dat was wel een dieptepunt inderdaad.Marnix schreef:En daarmee over de eindstand van vorig jaar heen
Gistermiddag 60 km, waarmee de jaarstand op 3735 km komt.
Ik hoop dit jaar rond de 3900 uit te komen, dat zou dacht ik een PR zijn.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Dat was wel een dieptepunt inderdaad.Marnix schreef:En daarmee over de eindstand van vorig jaar heen
elbert schreef:Vandaag de laatste fietsrit van het jaar: 54 km op de racefiets.
Daarmee komt de eindstand voor dit jaar op 3948 km.
Nog een grappig weetje: die 54 km reed ik vandaag in 1 uur 56 minuten, dat is 28 km per uur. Niet echt mijn beste dag, maar het is het winterseizoen.
De beste wielrenner ter wereld (Pogacar) stapte vandaag ook op de fiets voor een ritje van bijna 50 km. Dat deed hij ook in 1 uur 56 minuten.
Waarmee er dus het merkwaardige feit is ontstaan dat een matige toerfietser uit Nederland vandaag sneller reed dan de wereldkampioen en Tourwinnaar. Dat komt niet vaak voor, dacht ik zo.
(ok, Pogacar reed onderweg een berg van 500 m hoog op, stopte voor koffie met gebak en hij deed het overduidelijk rustig aan, maar dat zijn maar details )
henkie schreef:Ik wil de vergelijking van jullie hartslag ook wel eens zien, Elbert!
Ik sluit het jaar af met 6400 km en 237 uur. Een weinigje minder dan 2023. D.V. volgend jaar hoop ik er een klap op te geven
(je moet wat om op je oude dag op niveau te blijven )
Hopelijk kom je dit jaar vaker aan fietsen toe.pindas83 schreef:Elbert; van harte met het verslaan van Pogacar, als iemand het kon doen hè!
Als het de bedoeling is om gemiddeld de hoogste hartslag te halen, dan ben ik voor deze rit ruimschoots de winnaar.henkie schreef:Ik wil de vergelijking van jullie hartslag ook wel eens zien, Elbert!
Dat is ook een deel van mijn motivatie, naast dat het natuurlijk leuk en lichtelijk verslavend is om te doen.henkie schreef:(je moet wat om op je oude dag op niveau te blijven )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten