Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Jvslooten

Re: Ergernissen

Berichtdoor Jvslooten » 11 jan 2014 19:44

Kun je geen Engels Bambi? Dat is de laatste helft namelijk.. weliswaar met accent, maar toch.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 11 jan 2014 19:45

Jvslooten schreef:Ja hoor.. hier kon je op wachten.

Zieke ideologie is het ook. :-&

http://youtu.be/TI8h91RixYU

Oh ik las net ook dat ie overleden was. Moest gelijk aan dat filmpie van die rabbi Kaduri denken, dat Jezus dan weder zou komen.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 11 jan 2014 19:48

Boerin schreef:Oh ik las net ook dat ie overleden was. Moest gelijk aan dat filmpie van die rabbi Kaduri denken, dat Jezus dan weder zou komen.

Ja, ik ook. Hooguit een jaar nog toch?

Bambi

Berichtdoor Bambi » 11 jan 2014 19:52

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 05:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Byte
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Byte » 11 jan 2014 20:43

Bambi schreef:Jawel, maar zo ver ben ik niet gekomen.
Na 5 zinnen had ik genoeg gezien en gehoord.
Die houding van die man en zijn gezichtsuitdrukking, zegt al meer dan duizend woorden.

Hier nog 1, ik hou mezelf altijd voor ook die man heeft de Heere Jezus Christus nodig!
Hij is een schild voor hen die tot Hem de toevlucht nemen.
 Zo ver het oosten is van het westen,zo ver heeft Hij onze overtredingen van ons gedaan.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 11 jan 2014 21:56

Byte schreef:
Hier nog 1, ik hou mezelf altijd voor ook die man heeft de Heere Jezus Christus nodig!

Oh die kerel die in het filmpie praat bedoel je. Ik had gisteren nog voor Sharon gebeden.
Zach91

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 13 jan 2014 13:11

Mijn man had gisteren zijn eerste hooikoortsaanval van dit jaar. (normaliter begint het in april)
Jeukende ogen, water stroomde uit zijn neus.
Toch maar een tabletje ingenomen.
Vanmorgen zag ik bij de achterburen de toverhazelaar al vol zitten. :?

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 13 jan 2014 13:20

schelpje3 schreef:Mijn man had gisteren zijn eerste hooikoortsaanval van dit jaar. (normaliter begint het in april)
Jeukende ogen, water stroomde uit zijn neus.
Toch maar een tabletje ingenomen.
Vanmorgen zag ik bij de achterburen de toverhazelaar al vol zitten. :?
Ik wist niet dat er al pollen in de lucht zaten.. zou ik daar ook last van kunnen hebben? Heb het nog nooit eerder gehad, volgens mij.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 13 jan 2014 13:27

Eens is de eerste keer.
http://www.pollennieuws.nl

Hier kun je lezer waar en wanneer je last hebt van welke pollen.

juf89
Mineur
Mineur

Berichtdoor juf89 » 16 jan 2014 14:14

.... dat mijn familie elke keer pas een paar dagen voordat ze een verjaardag vieren een uitnodiging sturen, en dan chago zijn als wij (vriend+ik) niet komen. inmiddels heb ik ze honderd keer uitgelegd dat ik niet mijn agenda leeg ga houden tot zij misschien een keer een uitnodiging sturen..
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

Cail
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Cail » 19 jan 2014 23:17

Boerin schreef:Oh lachen, een Daihatsu, bestaan die nog? We hadden vroeger zo'n ding, maar een diesel, die motor ging elke keer kapot. Probeerde je iemand in te halen en ging dat ding niet harder dan 120, want er was een helling, hij liep terug, helaas, toch maar weer achter aansluiten. Die man in die auto ernaast lachte zich scheef.

Een Daihatsu diesel?
Wist niet dat die in Nederland hebben rondgereden, reed denk ik superzuinig voor die tijd?

Maar het kan nog erger hoor, ik heb verschillende 2cv's gehad, de Lelijk Eend weet je wel.
Met harde wind en regen rijden, was het net of je in een rijdende tent zat.
Vrachtauto's kwam je ook haast niet voorbij.
Reed je net iets harder dan een vrachtauto voor je en wilde je hem inhalen, moest je goed inschatten of je genoeg marge had.
Die dingen hadden toen nog geen snelheidsbegrenzer en zo gauw als je met te veel tegenwind naar de linker rijstrook ging om in te halen en dus niet meer 'uit de wind' reed, kreeg je een klap waardoor je eerst dacht dat het linnen dak eraf waaide, en de 'snelheid' zo terugviel en je weer lekker naar rechts kon gaan.

Als je hebt geleerd in een Eend met het verkeer mee te komen en je rijdt nu een echte auto, geloof me, dan kun je nu alles aan in het verkeer.
Je deinst nergens meer voor terug! :shock:
Een reiziger drinkt alles, een toerist enkel koffie.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 20 jan 2014 01:10

Cail schreef:Een Daihatsu diesel?
Wist niet dat die in Nederland hebben rondgereden, reed denk ik superzuinig voor die tijd?

Maar het kan nog erger hoor, ik heb verschillende 2cv's gehad, de Lelijk Eend weet je wel.
Met harde wind en regen rijden, was het net of je in een rijdende tent zat.
Vrachtauto's kwam je ook haast niet voorbij.
Reed je net iets harder dan een vrachtauto voor je en wilde je hem inhalen, moest je goed inschatten of je genoeg marge had.
Die dingen hadden toen nog geen snelheidsbegrenzer en zo gauw als je met te veel tegenwind naar de linker rijstrook ging om in te halen en dus niet meer 'uit de wind' reed, kreeg je een klap waardoor je eerst dacht dat het linnen dak eraf waaide, en de 'snelheid' zo terugviel en je weer lekker naar rechts kon gaan.

Als je hebt geleerd in een Eend met het verkeer mee te komen en je rijdt nu een echte auto, geloof me, dan kun je nu alles aan in het verkeer.
Je deinst nergens meer voor terug! :shock:

M'n zus had ook een eend. Dat was tof, met dat dak dat open kon. Ze wilde een keer een vrachtwagen inhalen, ging die man brood strooien voor d'r, eendjes voeren.
Zach91

Byte
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Byte » 20 jan 2014 05:40

Goedemorgen het is veel te vroeg :? Dat ik mijn bed moest
Hij is een schild voor hen die tot Hem de toevlucht nemen.
 Zo ver het oosten is van het westen,zo ver heeft Hij onze overtredingen van ons gedaan.

Cail
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Cail » 20 jan 2014 06:15

Boerin schreef:M'n zus had ook een eend. Dat was tof, met dat dak dat open kon. Ze wilde een keer een vrachtwagen inhalen, ging die man brood strooien voor d'r, eendjes voeren.

Ja dat was bijna een standaardgrap, dat met brood strooien....
Moest je eens achter een militaire vrachtwagen rijden vol dienstplichtige soldaten (die had je toen nog...).
Een reiziger drinkt alles, een toerist enkel koffie.

irmo
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor irmo » 20 jan 2014 10:55

Tis druk vandaag. Ik werk vanaf 7 uur vanochtend en er zijn al 80 klanten geweest. Beetje veel :shock:

Terug naar “Slow Chat”