Moderators: johannes1, Moderafo's
Jvslooten schreef:Ja hoor.. hier kon je op wachten.
Zieke ideologie is het ook.![]()
http://youtu.be/TI8h91RixYU
Boerin schreef:Oh ik las net ook dat ie overleden was. Moest gelijk aan dat filmpie van die rabbi Kaduri denken, dat Jezus dan weder zou komen.
Bambi schreef:Jawel, maar zo ver ben ik niet gekomen.
Na 5 zinnen had ik genoeg gezien en gehoord.
Die houding van die man en zijn gezichtsuitdrukking, zegt al meer dan duizend woorden.
Byte schreef:
Hier nog 1, ik hou mezelf altijd voor ook die man heeft de Heere Jezus Christus nodig!
Ik wist niet dat er al pollen in de lucht zaten.. zou ik daar ook last van kunnen hebben? Heb het nog nooit eerder gehad, volgens mij.schelpje3 schreef:Mijn man had gisteren zijn eerste hooikoortsaanval van dit jaar. (normaliter begint het in april)
Jeukende ogen, water stroomde uit zijn neus.
Toch maar een tabletje ingenomen.
Vanmorgen zag ik bij de achterburen de toverhazelaar al vol zitten.
Boerin schreef:Oh lachen, een Daihatsu, bestaan die nog? We hadden vroeger zo'n ding, maar een diesel, die motor ging elke keer kapot. Probeerde je iemand in te halen en ging dat ding niet harder dan 120, want er was een helling, hij liep terug, helaas, toch maar weer achter aansluiten. Die man in die auto ernaast lachte zich scheef.
Cail schreef:Een Daihatsu diesel?
Wist niet dat die in Nederland hebben rondgereden, reed denk ik superzuinig voor die tijd?
Maar het kan nog erger hoor, ik heb verschillende 2cv's gehad, de Lelijk Eend weet je wel.
Met harde wind en regen rijden, was het net of je in een rijdende tent zat.
Vrachtauto's kwam je ook haast niet voorbij.
Reed je net iets harder dan een vrachtauto voor je en wilde je hem inhalen, moest je goed inschatten of je genoeg marge had.
Die dingen hadden toen nog geen snelheidsbegrenzer en zo gauw als je met te veel tegenwind naar de linker rijstrook ging om in te halen en dus niet meer 'uit de wind' reed, kreeg je een klap waardoor je eerst dacht dat het linnen dak eraf waaide, en de 'snelheid' zo terugviel en je weer lekker naar rechts kon gaan.
Als je hebt geleerd in een Eend met het verkeer mee te komen en je rijdt nu een echte auto, geloof me, dan kun je nu alles aan in het verkeer.
Je deinst nergens meer voor terug!
Boerin schreef:M'n zus had ook een eend. Dat was tof, met dat dak dat open kon. Ze wilde een keer een vrachtwagen inhalen, ging die man brood strooien voor d'r, eendjes voeren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten