Leuke dromen Boekenlezer, is erg leuk om te lezen
Ik zit nog op de middelbare school en ik zit in een rolstoel, dus ik ga altijd met de lift. Wij gingen dus in die lift, en ik druk op 1 (we hebben 0 en 1) en dan gaat de lift open. In plaats van een deur, die je ziet als je op de eerste verdieping aankomt, zag ik een grote tafel met daaraan een heleboel verbaasde leraren. Ik had dus de lerarenkamer op de tweede verdieping ontdekt. Wij wouden daar heel graag weg want ze keken echt zo van: Wat doen jullie hier?! Dus wij liepen al verontschuldigend en dingen omstotend naar de trap daar tegenover. En ik heb geen flauw idee waar die uitkwam!
Maar die lift is een gewild onderwerp in mijn dromen. Zo droomde ik dat ik de lift in ging en een heleboel knopjes zag met lange getallen zoals 56452, 18349, 353045609345 om een voorbeeld te noemen

Maar ik zag ook een knop: Moederdag. Dus ik heel enthousiast op die moederdagknop drukken, toen mij een bang gevoel bekroop. Ik dacht: Oh, nee .. moet ik nou wel op Moederdag drukken? Ik weet niet wat er dan kan gebeuren dus .. Ik ging uit de lift.
--- Even later echter, toen ik en de 4 andere meisjes die Latijn en Grieks volgen uit de les kwamen, gingen we met zijn allen de lift in, zoals we altijd doen. Die meisjes werden ook allemaal enthousiast en drukten op Moederdag. Dus ik zeg: Jongens, niet doen! Ik heb er geen goed gevoel over! En ik ging niet in de lift. Toen ging de deur dicht en ik zuchte. De lift werd kleiner en opeens kwam er een meisje uit, toen werd de lift weer kleiner en kwamen er twee anderen uit, dus toen bleef er nog één meisje in de lift .. De lift werd kleiner en ging omhoog, en toen verdween hij .. Dus wat er met haar gebeurd is?
En bij deze droom heb ik nog een psychologische verklaring (a). Ik heb namelijk 2 jaar geleden op de dag voor moederdag, toen ik een enorme roos kocht, mijn been gebroken in de kruidvat toen ik het cadeautje inpakte. En ik was die dag dat ik dit droomde erg druk bezig geweest met moederdag (het is alweer een tijd geleden).. Maargoed, waarom dat ene meisje nou verdween?