Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 11 jun 2010 16:56

Vanmorgen, dat ik aan het motorrijden was. Ik was vanuit stilstand aan het optrekken, en dat gaat best stevig op een motor.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 19 jun 2010 10:00

Afbeelding
Volvo 740 GL

Ik droomde vannacht, dat ik, na al veel geld uit te hebben gegeven aan een auto en een fiets, in de achteloosheid er nog een auto bij kocht. Een witte Volvo 740 GL sedan. Hij kostte niet enorm veel, zag er netjes uit, en zoiets rijdt natuurlijk heel comfortabel. Toen ik me later afvroeg, of ik hiermee niet rood kwam te staan, en of het wel zo'n goede zet van mij was geweest, wist ik niet meer voor welk bedrag ik deze auto had aangeschaft.

In 2000 heb ik zo'n auto een keer te koop zien staan bij de Volvo-dealer. Hij kostte toen zo'n 13.000 gulden. Ik heb er toen even over nagedacht, of het niet wat voor mij was, maar ik heb hem toen niet gekocht. Ik vond hem ook wat prijzig in vaste lasten. Aan de andere kant: het zou wel een fijne auto geweest zijn, lijkt mij.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 04 jul 2010 12:15

Ik ben vannacht naar de Verenigde Staten van Amerika geweest, en weer terug.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 jul 2010 19:42

jij droomt ook n end weg Boekenlezer! (letterlijk :lol: )
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annette*
Majoor
Majoor

Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor *Annette* » 05 jul 2010 20:59

Het ging over fotolijstjes, apart verhaal :lol:...
Wat de toekomst brengen moge........

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jul 2010 15:45

dat m'n turkse buurvrouw aan het bevallen was, krijsen en nog eens krijsen.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 07 jul 2010 12:53

Dat ik van de een op de andere dag ging trouwen, had een afschuwlijke jurk aan, beige met witte stippeltjes, op een enorme vage locatie en toen kwam vriendlief ook nog eens niet opdagen :(
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 10 jul 2010 09:35

Ik liep rond bij een school, en er kwamen leuke dames in mijn droom voor. Ik besprak met een leraar van die typische pubervragen daarover. :lol:
Ik constateerde dat ik de 40 alweer gepasseerd was in leeftijd, dat ik 44 was. (Het was 2007 in de droom, en in 2003 zou ik 40 geworden zijn, waardoor ik er niet onderuit kwam veertiger te zijn.) :-k Maar ik voelde me nog heel jong en fris. Sjansen met de jongedames was nog geen probleem. Ik zat met die leeftijd zelfs nog op school. :| En dat was niet eens abnormaal in die droom.
Gelukkig is mijn leeftijd in werkelijkheid anders. (Ik ben niet in 1963, maar in 1973 geboren. Rekenfoutje van 10 jaar dus in de droom.) :P
Laatst gewijzigd door Boekenlezer op 10 jul 2010 09:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 10 jul 2010 09:37

kwebbel schreef:jij droomt ook n end weg Boekenlezer! (letterlijk :lol: )

Valt op zich nog mee. Er zit redelijk wat tijd tussen de genoemde dromen.
Van tijd tot tijd kan ik mij redelijk helder een droom herinneren. :P

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 22 jul 2010 05:22

Over een muzikale activiteit met een orkest. :-({|=
We oefenden in het oosten van het land, maar de uitvoering hadden we in het westen van het land. Tussendoor mochten we wel bij iemand eten en zo, maar ik had niet gehoord waar dat was. En iemand anders wist het ook niet.
Er kwam ook nog een meisje (AH) in voor. Aan haar werd door een andere dame gevraagd of ze nog verkering had. Nee, want de vriend die ze had, was van de GKV, en daarom liep het niet zo. (Tsjongejonge, wat voor gekke dingen er allemaal langs kunnen komen in je dromen!)
En ik kon op een gegeven moment met m'n auto niet weg, omdat de straat nogal volgeparkeerd stond.

Essj
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Essj » 25 jul 2010 22:56

Leuke dromen Boekenlezer, is erg leuk om te lezen :mrgreen:

Ik zit nog op de middelbare school en ik zit in een rolstoel, dus ik ga altijd met de lift. Wij gingen dus in die lift, en ik druk op 1 (we hebben 0 en 1) en dan gaat de lift open. In plaats van een deur, die je ziet als je op de eerste verdieping aankomt, zag ik een grote tafel met daaraan een heleboel verbaasde leraren. Ik had dus de lerarenkamer op de tweede verdieping ontdekt. Wij wouden daar heel graag weg want ze keken echt zo van: Wat doen jullie hier?! Dus wij liepen al verontschuldigend en dingen omstotend naar de trap daar tegenover. En ik heb geen flauw idee waar die uitkwam!

Maar die lift is een gewild onderwerp in mijn dromen. Zo droomde ik dat ik de lift in ging en een heleboel knopjes zag met lange getallen zoals 56452, 18349, 353045609345 om een voorbeeld te noemen :) Maar ik zag ook een knop: Moederdag. Dus ik heel enthousiast op die moederdagknop drukken, toen mij een bang gevoel bekroop. Ik dacht: Oh, nee .. moet ik nou wel op Moederdag drukken? Ik weet niet wat er dan kan gebeuren dus .. Ik ging uit de lift.
--- Even later echter, toen ik en de 4 andere meisjes die Latijn en Grieks volgen uit de les kwamen, gingen we met zijn allen de lift in, zoals we altijd doen. Die meisjes werden ook allemaal enthousiast en drukten op Moederdag. Dus ik zeg: Jongens, niet doen! Ik heb er geen goed gevoel over! En ik ging niet in de lift. Toen ging de deur dicht en ik zuchte. De lift werd kleiner en opeens kwam er een meisje uit, toen werd de lift weer kleiner en kwamen er twee anderen uit, dus toen bleef er nog één meisje in de lift .. De lift werd kleiner en ging omhoog, en toen verdween hij .. Dus wat er met haar gebeurd is?

En bij deze droom heb ik nog een psychologische verklaring (a). Ik heb namelijk 2 jaar geleden op de dag voor moederdag, toen ik een enorme roos kocht, mijn been gebroken in de kruidvat toen ik het cadeautje inpakte. En ik was die dag dat ik dit droomde erg druk bezig geweest met moederdag (het is alweer een tijd geleden).. Maargoed, waarom dat ene meisje nou verdween?

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 27 jul 2010 00:16

Heel raar, althans in droom was het raarder dan als ik het zo neertyp en ben ook bijna alles kwijt. Ik was op texel en liep door slaapzaal en hoorde iemand tegen haar vriend zeggen, 'Nu luister je even goed en we gaat het anders doen.' Dus ik hopen dat ik rustig kon slapen en dus daar op bed gaan liggen en een vriend had het bed boven mij maar eerst zat ik hem nog onder de voeten te kietelen.
Leef je droom.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 29 jul 2010 20:53

geen idee ...

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 16 aug 2010 12:05

O ja, da's waar ook. Ik droomde vannacht nog.
Ik was ergens op vakantie, en ik was daar nog maar net de tweede dag of zo.
Ik stond tussen een stel mensen met mijn portemonnee in mijn broekzak. Nadat ik uit die mensenmassa was, zat mijn portemonnee niet meer in mijn broekzak... :shock:

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 21 aug 2010 10:13

Nergens over... ben als een blok in slaap gevallen :lol:
Szent az Úr

Terug naar “Slow Chat”