Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

mormeltje
Mineur
Mineur
Berichten: 195
Lid geworden op: 25 sep 2009 20:28

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor mormeltje » 07 okt 2009 12:58

Ik droomde vannacht dat mijn fiets gejat werd, terwijl ik hem maar 10 seconden alleen had gelaten. Ook droomde ik over inbrekers.
Ik werd rond 3 uur wakker van een ketting die van mijn kaptafeltje viel. Ik schrok me helemaal naar! Vandaar die gekke dromen erna ;)
What goes around, comes around

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 10 okt 2009 20:04

In de nacht van woensdag op donderdag droomde ik dat ik in een metro zat, en vervolgens in een trein. (Liepen die twee naadloos in elkaar over? Het kan allemaal in een droom! Zit je op het ene moment in de metro, en vervolgens is die metro ineens een trein!) Ik wilde een bepaalde kant op in de stad (o.i.d.), maar kwam met die trein helemaal verkeerd uit, buiten de stad. In de stad nam de metro ook een bocht die ik niet in gedachten had als route.

De nacht ervoor - dinsdag op woensdag - heb ik trouwens nog iets gedroomd wat ik niet ga vertellen. Absoluut niet geschikt. Ik zeg alleen dat ik wat gedroomd heb.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 12 okt 2009 20:11

Ik was met een reis mee, en we waren met busjes onderweg. Ik mocht ook sturen. Ik stapte in een busje, en daar zat een dame achter het stuur. Ik kon niet op haar naam komen. (Het was de naam van iemand die ik in het echt ken, maar van haar weet ik inderdaad ook zo de naam niet meer.)
Ik had wel zin om te sturen, maar ik had sterk het gevoel dat zij graag stuurde. Ik vroeg aan haar, of zij het als een gemis zou gaan voelen om over een tijdje het busje te moeten afstaan, en dat bevestigde zij.

Meestal zijn dames toch niet zo auto-minded?
Wat ook apart is, en wel vaker in dromen voorkomt, is dat je zonder een woord te wisselen precies weet wat de ander denkt.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Evelien » 18 okt 2009 21:57

Dat ik naar het ziekenhuis moest, ik in de file terecht kwam en vervolgens bij het verkeerde ziekenhuis terrecht kwam. Vervolgens stond ik bij de verkeerde afdeling en was ik m'n pondskaartje vergeten. :mrgreen: :wink:

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Spons » 20 okt 2009 18:49

geen idee, toch wel leuk om te zien dat mensen zich nog wat herinneren, vaak weet men niks meer van een droom, en ja in een droom kan alles. ook zoiets geks...

Rienuku

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Rienuku » 21 okt 2009 19:21

Niet afgelopen nacht, maar de nacht ervoor heb ik zoooo gigantisch gedroomd, allemaal rare dingen
En de hele dag kwam ik dingen tegen, waarvan ik bedacht dat ik ze s nachts gedroomd had

(waar een mens midden in de nacht al niet druk mee is :) )

Gebruikersavatar
Nanoe
Mineur
Mineur
Berichten: 151
Lid geworden op: 12 okt 2009 19:17
Locatie: Kockengen

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Nanoe » 21 okt 2009 23:11

Ik droomde dat ik iets vastpakte (een doosje ofzo)
Werd toen half wakker en pakte echt iets, bleek het de kop van mn kat te zijn :P
Die lag op mn buik te slapen

Gebruikersavatar
gave_meid
Majoor
Majoor
Berichten: 2385
Lid geworden op: 16 jun 2004 15:16
Locatie: Betuwe.

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor gave_meid » 22 okt 2009 12:21

Pas droomde ik over een uitje (als in ergens naar toe gaan, niet het eetbare)
En dat al mijn vrienden om me heen ineens sigaretten werden.
Heel vreemd.
Beetje zo'n tekenfilm-achtige gebeurtenis,
waarin poppetjes veranderen in stukken vlees, als iemand heel hongerig is.
:-oo
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 23 okt 2009 14:21

Ik droomde, dat een leuk meisje dat ik ken (AvH), Jehova Getuige was geworden. :shock:
Sjongejonge, wat kan een mens toch raar dromen! ::((
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Daatje123

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Daatje123 » 23 okt 2009 15:19

Ik droomde dat ik met mijn Smart werd aangereden door iemand die de verkeerde kant van de rotonde zag. Hij zag mij niet doordat er een vrouw voor hem fietste (ook de verkeerde kant op dus) met een hele grote paraplu. Auto in de kreukels, maar volgens de aanrijder waren het maar een paar krasjes. Hij zei zelfs: 'met zo'n kleine auto lijken krassen al snel grote deuken'. Ik vond het zo belachelijke opmerking toen ik wakker werd :roll: .

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Evelien » 25 okt 2009 09:21

ik droomde over het vrijgezellenfeest van GerdienB en Optimatus... :lol: :mrgreen: (vraag me niet hoe dat kwam....*geen flauw idee*). :D

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Spons » 25 okt 2009 11:30

iets met een achtbaan waar bij we lastig uit het karretje kwamen, ik woonde weer op kamers, maar het leek wel of de bovenbuurvrouw de vloer had geschilderd en de verf er door heen kwam, dat bleek later geen verf te zijn maar een soort afdekplaten voor lampen.. als ik die terug zette bleven er gaten over,

en ik had iets met een meisje maar wist haar leeftijd niet precies. en zei dat het nooit wat kon worden vanwege 21 jaar leeftijd verschil.. dus dat voorzichtig uitgelged enzo.. en toen gingen we vanuit een kasteel naar ergens anders toe. kwamen we allerlei leuke huisjes.. maar die vonden we wel erg klein.. maar vervolgens ging de trein niet ..

Tsja soms snap ik mezelf ook niet hoor.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 30 okt 2009 22:13

Best wel apart. De droom was nogal toeristisch. We gingen naar Urk. Daar kwam ik ook nog ds. A. van Heteren tegen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor *Annette* » 30 okt 2009 22:58

Sliep erg onrustig vanacht, dan werd ik weer wakker want had het zo warm, dan weer liggen dromen ed. Het enige wat ik me nog herhinneren kan was dat me pa werd aangevallen door een stier, brrr wat was dat eng. We konden niks doen...
Wat de toekomst brengen moge........

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Liesien » 01 nov 2009 12:06

Dat ik op 50 kinderen moest passen :shock: Dat was vrij druk..
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten