Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Rule
Mineur
Mineur
Berichten: 128
Lid geworden op: 12 jun 2007 18:43
Locatie: Ninja!

Berichtdoor Rule » 23 jun 2007 19:04

(is dat een subtiele hint? :wink: )

Eigenlijk de meest recente droom die ik mij kan herinneren was dat ik de hele tijd werdt aangesproken door mensen die mij leken te herkennen alsof ik een oude kennis van hen was. Probleem was echter dat ik hun gezicht totaal niet herkende.

Goed, over het algemeen ben ik al bizar slecht in het onthouden van namen/gezichten, maar in die droom ging het wel zeer ver.
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.
I'm in the mood, the topic is right,
Move to the keyboard, we can type all night.

Gebruikersavatar
Sunrise
Mineur
Mineur
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 apr 2006 16:42
Locatie: Gouda

Berichtdoor Sunrise » 23 jun 2007 19:19

dat de helft van ons huis instortte :roll: en nou hopen dat het geen voorspellende droom was :mrgreen:
If the stars don't shine tonight
And tomorrow forgets the light
Hold on, hold on to Me...

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 23 jun 2007 20:19

Hmm, het rare is dat mijn zus vaak wél mijn droom weet en ik zelf niet.. :shock: Hoe dat komt? Ik praat in mijn slaap.. :mrgreen: Zo schijn ik vannacht opzoek geweest te zijn naar dobbelstenen? (nouja, niet slaapwandelen hoaa!)

Gebruikersavatar
jamy
Verkenner
Verkenner
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jun 2007 20:05
Locatie: Bleskensgraaf
Contacteer:

Berichtdoor jamy » 23 jun 2007 21:31

mijn droom schijnt nogal typisc-Jamy te zijn volgens mn moeder.. 8)

ik ging nar een concert...normaal griezel ik van concerten..tenminste, van klassieke concerten dan! en bij gebrek aan een tribune, hadden ze van stapels tuinstoelen een soort tribune gemaakt...ik zat een na hoogste rij, dus op zo'n 12 tuinstoelen... echt lekkere gamma kwaliteit...want ik dommelde weg ( en dat in n droom...) en die stoel ging aant omvallen.... shakyshaky... kwerd opgevangen door n live, knappe, donkerharige, stoere jongeman! hij had van alle leuke mannen wel iets weg..dus veel had ik er niet aan... :wink:
...neem me mee naar je land, vol muziek.. en vol dromen..

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Berichtdoor Saskia » 24 jun 2007 05:03

Over de koers van de euro :roll:

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 24 jun 2007 12:17

Weet niet de hele droom, maar aant eind, vlak voordat ik wakker werd gemaakt droomde ik dat het 10:00 was en dat mijn ouders mij hadden laten liggen voor de kerk. 5 minuten later komt mn moeder binnen met de mededeling dat het 8:00 is en datk eruit moet..

:lol: Verwarrend..

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 07 jul 2007 09:15

O.a. dat Machiavelli een zoon was van ds. F. Mallan! :schaterlach:

Er kwam wel meer geks in die droom voor. Zo ook een vrachtwagenchauffeur, die wat vreemde technische problemen had met zijn vrachtwagen. (En het was echt zo'n hele grote zware! Zo een van het type DAF 95 of zo.) Bij zo'n 210 km/u viel er e.e.a. aan cruciaals (elektronica en zo) uit, en bij 270 km/u ontdekte hij dan plotseling dat de vrachtwagen in zijn 6de versnelling reed en pakte alles zijn functie weer op.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 07 jul 2007 12:13

Nou.. het was allerlei vaagheid door elkaar :mrgreen:
Zoals: Ik was ergens op vakantie, er lag heel veel sneeuw.. en toen kwam ik een of andere man tegen, die met 3 honden liep te wandelen. Of nouja, wandelen. Het waren bakbeesten van honden, die aan een hele grote lijn zaten, en die hem voorttrokken, terwijl hij als een soort waterskieër vooruit getrokken werd. Opeens zat ik in de rol van de man zegmaar, de honden trokken mij vooruit, ik nam allerlei hindernissen, probeerde overeind te blijven, wilde remmen, maar mn laarzen waren te glad.. en nog meer grote onzin. Ondertussen kwamen er allemaal mensen me tegemoet, die ik moest ontwijken. En opeens, waren de 3 bakbeesten van honden puppy's geworden, en wilde ik ermee op de foto.

De rest weet ik nog allemaal half.. maar dan wordt het zo lang :P
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1039
Lid geworden op: 07 mar 2006 19:21
Locatie: Velp
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 07 jul 2007 12:45

Boekenlezer schreef:O.a. dat Machiavelli een zoon was van ds. F. Mallan! :schaterlach:
:mrgreen: Oke, jij hebt behoorlijk aparte dromen.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 09 jul 2007 08:18

Dat we het huis van onze dromen hadden gevonden!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Liesien
Luitenant
Luitenant
Berichten: 600
Lid geworden op: 17 sep 2004 20:03
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 09 jul 2007 08:58

Dat ik door een zeer geliefde lerares van onze school naar de teamleider werd gestuurd, omdat ik volgens haar brutaal was. Hm, kweet ook nog waarom. Ik gooide papier in de prullenbak, waarop zij zei dat ik dan vast ook het hele lokaal smerig had gemaakt. Ik ging daar tegenin, maar voor ik ook maar 1 woord ging zeggen, zei ze: uhu, niet tegen me ingaan, dat is brutaal. Ik: maar mevrrouuwwww, ik heb dat gewoon niet gedaan. Naja, toen moest ik naar de teamleider toe. En het was ook nogges de laatste schooldag en de politie was op school..
Vaagheid :) :mrgreen:
Wacht niet, tot de dag voorbij is...

N'attends pas que le jour se lève...

=)

Gebruikersavatar
Rule
Mineur
Mineur
Berichten: 128
Lid geworden op: 12 jun 2007 18:43
Locatie: Ninja!

Berichtdoor Rule » 14 jul 2007 12:22

Ik liep langs een speeltuin waar kinderen vrolijk aan het spelen was, waarbij een mevrouw tevreden naar hun toekeek. Wat me voornamelijk bijstaat is dat ik iets dacht in de trend van "Die kinderen hebben geluk dat ze haar hebben, anders zaten ze nu niet vrolijk te spelen.".

Geen idee waar het over ging, die droom kwam een paar minuten geleden terug toen ik kinderen op een grasveld zag spelen.
Slow chat, take it easy
Slow chat, take it easy.
I'm in the mood, the topic is right,
Move to the keyboard, we can type all night.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 19 jul 2007 09:10

Ik heb vannacht gedroomd over een meisje, op wie ik in het verleden - jaren geleden alweer - wel eens verliefd ben geweest, maar die nu al lang en breed verkering heeft met een andere jongen. :D
Het was in de droom heel knus en gezellig met haar, en ik had ruim de gelegenheid om te genieten van haar charmes. Ik dacht in de droom nog, wat haar vriend er wel van zou vinden als hij dit allemaal zou weten, wat er tussen ons gebeurde. Alhoewel de grenzen van het betamelijke niet overschreden zijn.

Wie weet kan ik haar vriend nog eens jaloers maken met deze droom. Afbeelding
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 19 jul 2007 10:50

mijn vriend en ik gingen vannacht trouwen iedereen was er en ik niet haha maar het gekke was dat ik wel echt de jurk aan had die ik uitgezocht heb!

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 18 sep 2007 07:47

Ik heb vannacht heel apart gedroomd.
Ik was ergens met een groep mensen, vakantiegroep of zo. Een paar mensen gingen ergens heen met het busje. Ik reed eerst een kort stukje mee, en stapte toen uit om terug te lopen. Op de weg onderweg kwam ik in een huis terecht. Toen ik daar was, zag ik op een gegeven moment buiten gevaarlijke dieren lopen. Eerst twee van die grote katachtigen (iets van het idee tijger). Ik zat wel lekker veilig in dat huis, achter een paar deuren, waar die beesten mij niet zagen. Maar ik moest wel heel wat geduld hebben voorlopig, voordat het weer veilig zou zijn. En wie garandeert dat er niet nog meer gevaarlijke dieren zouden rondlopen? Het idee nog terug te moeten gaf een niet erg veilig gevoel. En krokodillen, die kwamen dacht ik ook in de droom voor.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron