LANGE rokken

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

langbeen
Verkenner
Verkenner

LANGE rokken

Berichtdoor langbeen » 08 jan 2005 19:42

Hallo allemaal (maar vooral de dames!),

Ik hoop dat ik hier in het juiste forum zit! Ik ben nieuw hier en hier naar toe gekomen omdat ik een klein probleempje heb waarvan ik dacht: "daar kunnen de refowebbers me vast wel bij helpen". Over een poosje mag ik namelijk naar een bruiloft van vrienden \:D/ , maar ik heb een stevig vermoeden dat het erg gewaardeerd zal worden als ik in een (lange) rok kom. Normaal gesproken draag ik bijna nooit rokken, en zeker geen lange rokken. Nu ben ik zelf vrij lang (1m85), en ik heb echt geen flauw idee waar ik echt lange rokken voor mensen van mijn lengte kan kopen. Ik heb al een beetje op internet zitten zoeken, maar een bijkomend probleem is dat ik vrij tenger ben, dus veel groter dan maat 36 of 38 moet ik echt niet hebben, en de speciaalzaken beginnen vaak bij maat 40. Tsja, wat een luxeprobleem eigenlijk hè :wink:
Maar goed, mijn vraag is dus: weet iemand een zaak waar leuke! lange rokken verkocht worden? Liefst omgeving Arnhem, Ede, Utrecht. Of naaien alle lange refo-meiden zelf?

Alvast bedankt, groetjes Langbeen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 jan 2005 20:19

Bij Didi zag ik ook rokken hangen.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 jan 2005 20:35

Moet t echt een rok tot je enkels zijn? dat gaat vast lastig worden. Misschien speksnijder in veenendaal eens proberen :mrgreen: :mrgreen:
Als 'gewoon onder je knie' ook mag, moet het in 'normale' winkels echt wel lukken.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Re: LANGE rokken

Berichtdoor Mariamagdalena » 08 jan 2005 21:06

langbeen schreef:Hallo allemaal (maar vooral de dames!),

Ik hoop dat ik hier in het juiste forum zit! Ik ben nieuw hier en hier naar toe gekomen omdat ik een klein probleempje heb waarvan ik dacht: "daar kunnen de refowebbers me vast wel bij helpen". Over een poosje mag ik namelijk naar een bruiloft van vrienden \:D/ , maar ik heb een stevig vermoeden dat het erg gewaardeerd zal worden als ik in een (lange) rok kom. Normaal gesproken draag ik bijna nooit rokken, en zeker geen lange rokken. Nu ben ik zelf vrij lang (1m85), en ik heb echt geen flauw idee waar ik echt lange rokken voor mensen van mijn lengte kan kopen. Ik heb al een beetje op internet zitten zoeken, maar een bijkomend probleem is dat ik vrij tenger ben, dus veel groter dan maat 36 of 38 moet ik echt niet hebben, en de speciaalzaken beginnen vaak bij maat 40. Tsja, wat een luxeprobleem eigenlijk hè :wink:
Maar goed, mijn vraag is dus: weet iemand een zaak waar leuke! lange rokken verkocht worden? Liefst omgeving Arnhem, Ede, Utrecht. Of naaien alle lange refo-meiden zelf?

Hoi, ik koop vaak kleding bij Hennes en Mauritz, die hebben ruime keus.
Ik draag altijd rokken, heb geeneens een broek :D
En het is echt geen luxeprobleem, want je kunt ook op de markt heel goed slagen, vaak voor 8 euro

caprice

Berichtdoor caprice » 08 jan 2005 21:08

8 euro voor een rok die je aandoet naar een bruiloft? :roll:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 08 jan 2005 21:13

caprice schreef:8 euro voor een rok die je aandoet naar een bruiloft? :roll:

Ja, ik heb een tijdje terug een hele mooie zwarte lange velours rok gekocht, echt keurig om voor de dag mee te komen, op de markt. Maar je moet wel een koopjesjager zijn, en overal kijken en vergelijken.
Je hoeft toch niet perse een dure jurk aan naar een bruiloft? Als het maar mooi is, daar gaat het om.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 jan 2005 22:10

langbeen schreef:Hallo allemaal (maar vooral de dames!),

de longwear van de missetam begint toch bij 36?? daar hebben ze af en toe rokken tussen hangen!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 jan 2005 22:11

alsof het uitmaakt hoeveel geld je eraan uitgeeft....

caprice

Berichtdoor caprice » 08 jan 2005 22:14

trijntjejohanna schreef:

Natuurlijk niet, maar dit kwam wel erg optimistisch over.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 08 jan 2005 22:16

ik weet in ede en veenendaal wel wat zaken

v en d in ede zou je kunnen kijken

lady evelien in ede heeft alleen maar rokken en niet duur en zeker niet saai.............werkt me schoonzusje

in veenendaal zit rosedale maar das wel duur en echte refozaak.

pb me maar ff als het wilt weten waar lady everlien zit.

langbeen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor langbeen » 08 jan 2005 22:18

trijntjejohanna schreef:
de longwear van de missetam begint toch bij 36?? daar hebben ze af en toe rokken tussen hangen!!

het is maar zeer zelden dat ik maat 36 bij missetam longwear aantref, en áls ze er al een keer rokken hebben zijn het van die geruite mantelpakdingen voor dames van 45 ofzo... :oops: maar ja, smaak is persoonlijk hè!
de anderen overigens ook bedankt voor de tips tot nu toe! didi is wellicht idd wel een idee

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 08 jan 2005 22:22

caprice schreef:
trijntjejohanna schreef:

Natuurlijk niet, maar dit kwam wel erg optimistisch over.

Wat is dat nou voor opmerking?
Ik heb wel rokken van 5 euro, of 15 euro, maar meer zal ik er niet voor uitgeven.
Ga maar eens op de markt kijken, en in de hele binnenstad, dan zie je nu allemaal rokken van rond de 10 euro, iets eronder en iets erboven, overal is het uitverkoop.
Maar volgens mij weet je er niks van want volgens mij koop jij nooit een rok.

En ik ben 46 en draag dezelfde rokken als meisjes van 20, ik ga niet in een plooirok lopen of zo omdat ik 46 ben.....
En een mantelpak daar krijgen ze mij niet in, dan liever een spijkerrok, maar niet voor een bruiloft natuurlijk. Maar het is uitverkoop, en overal hebben ze mooie zwarte vlotte rokken momenteel. Hier in Hilversum overal, en echt goedkoop en heel mooi.
Laatst gewijzigd door Mariamagdalena op 08 jan 2005 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.

caprice

Berichtdoor caprice » 08 jan 2005 22:24

Nee, ik koop nooit een rok. 8)

Maar dacht wel dat kleren duurder waren.
Ligt natuurlijk net aan het soort winkel.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 08 jan 2005 22:27

caprice schreef:Nee, ik koop nooit een rok. 8)

Maar dacht wel dat kleren duurder waren.
Ligt natuurlijk net aan het soort winkel.

Ja, want Hennes en Maurtiz of C&A is echt niet duur momenteel, want alles is 30% of 50% afgeprijst, want het is uitverkoop.

langbeen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor langbeen » 08 jan 2005 22:27

Mariamagdalena schreef:En ik ben 46 en draag dezelfde rokken als meisjes van 20, ik ga niet in een plooirok lopen of zo omdat ik 46 ben.....

ooooooooooops... maria magdalena, sorry voor m'n opmerking over de rokken van miss etam *bloos* was op niemand persoonlijk gericht!!!

Terug naar “Archief”