Ik heb een geweldige vriend.........we hebben al een paar jaar een relatie en denken aan trouwen.....Ik wil niets liever dan trouwen en een gezin stichten......maar dr is een probleem
Telkens als we het over kinderen hebben, praat ik over MIJN kinderen......(die we nog geen eens hebben haha) He tliefst zou ik ze zelf opvoeden...Ik weet wel hoe dit komt....
Mijn moeder heeft me alleen opgevoed.....mn vader was er om......ruzie te maken met mn moeder en ons af en toe te corrigeren, wat door zn drift uit de hand liep. Ik heb zelfs een keer een klap ontvangen die voor mn moeder was bedoeld....ik was toen een jaar of 8...IK heb heel vaak gevraagd waarom mn moeder met mn vader is getrouwd.....en dan kreeg ik het antwoord....vroeger was die zo niet..... Ik ben zo ontzettend bang dat mijn vriend straks ook zal veranderen........
HIj is nu geweldig en ik houd ontzettend veel van hem! Hij weet hier ook vanaf en vind het vreselijk dat ik dit verwacht........hebben jullie tips voor mij (misschien zelf ervaring hiermee) wat zouden jullie doen????// HOe krijg ik meer vertrouwen in onze toekomst?