Verloven: hoe pak je dat aan?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jaop

Berichtdoor jaop » 19 feb 2003 13:13

ik zal even wat nonverbale communicatie uitleggen wat door janneke wordt geinterpreteerd als leegte.
acire bedoelt dat je nooit honderd procent zeker kunt zijn, als je dan zegt dat merk je vanzelf, dan zeg je daarmee al dat je het dus nu nog niet zeker (kan) we(e)t(en).
of zeg ik het nou erg verkeerd acire?

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 19 feb 2003 13:15

Bedankt dat jij het even voor me uitlegd, want van Acire kan ik geen wijs worden. Nu, dan maar even communiceren via jou. Ik beweer dat je wel zeker 100% zeker kan zijn! Als jij dat niet zo voelt/ziet, hoop ik voor je dat je dat ooit nog wel eens mee mag maken!

FrankB
Sergeant
Sergeant
Berichten: 443
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:19

Berichtdoor FrankB » 19 feb 2003 13:15

Hoe weet je op deze leeftijd wat echte liefde is? Waar baseer je je op? Is het je eerste vriendje?

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 19 feb 2003 13:17

FrankB schreef:Hoe weet je op deze leeftijd wat echte liefde is? Waar baseer je je op? Is het je eerste vriendje?


Ten eerste: deze topic gaat een beetje de verkeerde kant op...we kunnen dit misschien beter verplaatsen...Of beter gezegd: Via de PB oid?
Ten tweede: Ik ben geen verantwoording schuldig aan wie dan ook. Ik wil het best uitleggen, maar dan wel via pb oid...

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 19 feb 2003 13:18

janneke schreef:Bedankt dat jij het even voor me uitlegd, want van Acire kan ik geen wijs worden. Nu, dan maar even communiceren via jou. Ik beweer dat je wel zeker 100% zeker kan zijn! Als jij dat niet zo voelt/ziet, hoop ik voor je dat je dat ooit nog wel eens mee mag maken!


Tsss lees jij eerst. Je moedert geweldig, en je denkt de wijsheid in pacht te hebben. Hoe kom je erbij. Ik hoop dat je het nog eens mee mag maken ja, bullshit. ik wil dat niet eens meemaken, wie wil zichzelf graag bedriegen???

Gebruikersavatar
janneke
Sergeant
Sergeant
Berichten: 475
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:05
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 19 feb 2003 13:19

hier kan ik alleen maar om lachen. Bij deze stap ik uit deze topic!

Gebruikersavatar
Calvin
Sergeant
Sergeant
Berichten: 309
Lid geworden op: 18 okt 2002 12:34
Contacteer:

Berichtdoor Calvin » 19 feb 2003 16:43

Kom op meiden, niet gaan katten.

Zelf vind ik 17 ook errug superjong (ben nu 24 maar vind mezelf nu nog te jong bijna). Maar je kunt niet iedereen over één kam scheren. Sommige zijn nu eenmaal sneller volwassen..... Op basis van d'r foto's had ik janneke bijv. ook geen 17 gegeven maar toch een paar jaar ouder geschat. Ook uit d'r postings op het forum blijkt ze het puberniveau wel te zijn ontstegen itt sommigen...

Maar als je het écht zeker weet waarom dan nog wachten? Als het maar een drievoudig snoer is (dan is leeftijd eigenlijk niet belangrijk).

Meid, het is je van harte gegunt hoor!

Gebruikersavatar
D
Verkenner
Verkenner
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Berichtdoor D » 19 feb 2003 19:48

Je kunt inderdaad niet iedereen over 1 kam scheren. De ene is sneller volwassen dan de andere.

Het roepen als jong, kind zijn, niet doordacht en te snel...
Is heel moeilijk als je iemand niet kent lijkt me? Ik kan ook wel roepen dat een vriendje van een kennis van een kennis...blablabla. Je hebt op dat moment zo weinig grond om je keuze op te baseren. Laten we toch vooral voorzichtig zijn met onze oordelen en reacties t.a.v. zaken die verder van ons afstaan...
AbcD

Gert
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2003 10:19

verloven

Berichtdoor Gert » 20 feb 2003 09:26

weet je niet hoe je moet verloven?

ik wel:
ga eerst een ringetje halen, geen goud want dat is niet mooi en te duur
vervolgens kijk je elkaar lief aan en zeg: 'wij zijn vanaf heden verloofd' en geef dan een kusje
succes

grt

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Berichten: 431
Lid geworden op: 09 jan 2003 16:10
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 20 feb 2003 09:55

As het zo simpel was, Gert! Volgens mij stel jij het iets te theoretisch.
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Gebruikersavatar
Chip!
Sergeant
Sergeant
Berichten: 414
Lid geworden op: 20 nov 2002 14:23
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: verloven

Berichtdoor Chip! » 20 feb 2003 09:58

Gert schreef:weet je niet hoe je moet verloven?

ik wel:
ga eerst een ringetje halen, geen goud want dat is niet mooi en te duur
vervolgens kijk je elkaar lief aan en zeg: 'wij zijn vanaf heden verloofd' en geef dan een kusje
succes

grt

die heeft het vast vaker gedaan ;)
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Berichten: 431
Lid geworden op: 09 jan 2003 16:10
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 20 feb 2003 10:10

Als het goed is maar een keer. Met zo'n raadgeving schiet weinig op.
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!



http://www.karpis.com/bossenbroek

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8212
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 feb 2003 12:59

even reactie op dat zeker weten

Borkdude heeft het mij zo uitgelegd. Het is nu nogal duidelijk dat wij heel goed bij elkaar passen, we kunnen ons allebei niet voorstellen dat iemand anders beter bij ons past. In je verkeringstijd leer je elkaar beter kennen en op een gegeven moment zeg je dan tegen elkaar: nu weet ik het zeker. Daarmee bedoel je dan: ik beloof je dat ik bij jou blijf. Misschien komt er wel een tijd dat we ruzie maken, dat de passie wat minder is, dat we even geen zin in elkaar hebben, maar we blijven bij elkaar. Dat heb je dan immers aan elkaar beloofd!
Je blijft niet altijd verliefd op elkaar, zo werkt dat niet. Maar je kunt er wel voor kiezen om altijd bij elkaar te blijven.

En of je dat nou ook al kunt doen als je jong bent, nouja, ik denk het wel.

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Berichten: 431
Lid geworden op: 09 jan 2003 16:10
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 20 feb 2003 13:01

Blij je niet altijd verliefd opelkaar? Dat is een slechte zaak!
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!



http://www.karpis.com/bossenbroek

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 20 feb 2003 13:07

Verliefdheid gaat op gegeven moment over in liefde. Dat is veel dieper en beter. Verliefdheid ziet bijvoorbeeld geen fouten, liefde ziet de fouten maar vergeeft ze.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten