Danielkampen of andere.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
RieBo
Mineur
Mineur
Berichten: 149
Lid geworden op: 27 nov 2002 08:36
Locatie: Urk
Contacteer:

Berichtdoor RieBo » 07 jan 2003 08:15

Niet schreef:
butterfly schreef:
Napoleon schreef:in je eentje is echt beter!!! ik ben ook altijd in mijn eentje op reis gegaan, en je hebt dan volgens mij veel sneller contact met andere mensen (weet het niet zeker, omdat ik nooit anders heb gedaan), maar ik zou het zeker aanraden.


haha hier spreekt duidelijk een extravert persoon ;-) Laat ik als introvert persoontje ook eens me mening geven. het is voor een introvert iemand in een nieuwe situatie erg moeilijk. Zo iemand moet een hele stap zetten om nieuwe mensen te leren kennen... Ik zelf vind dat moeten al vreselijk irritant... Laat mij maar gewoon met vrienden gaan :D, die ik ken! Maar ja tis maar waar je zelf van houdt ;-)


Is wel zo ja...... Ik ben zelf nu ook twee keer op danielkamp geweest (alleen)..... In het begin is het dan wel ff doorbijten omdat je niemand kent, en om dan echt contact te leggen. Maar kmoet wel zeggen dat het goed is, want je stapt wel even over een drempel heen.....

Dit jaar ga ik naar Wigny II (Ardennen)


Wigny ben ik ook geweest, dat was de enige waar ik gisteren niet op kon komen, is mooie omgeving, leuk kamphuis, en als je als kampleider Jaap Melse heb ga je kilometers open (in 1 week 130 km gelopen toen). Blaren, afzien en schik hebben.
========================================

Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan.

========================================

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 jan 2003 09:16

Och de ardennen, ben ik twee keer geweest. De eerste keer, kennismaking met school en de tweede keer ook, dat was de zwaarste survaivelkamp van de belgische ardennen, ik was dus ook helemaal kapot aan eht eind van de week, misshine welgeteld 7 uur rust, en voor de rest einden lopen en maar lopen!!! verdwalen dikke onweer


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten