Danielkampen of andere.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 03 jan 2003 21:50

in je eentje is echt beter!!! ik ben ook altijd in mijn eentje op reis gegaan, en je hebt dan volgens mij veel sneller contact met andere mensen (weet het niet zeker, omdat ik nooit anders heb gedaan), maar ik zou het zeker aanraden.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Gebruikersavatar
butterfly
Luitenant
Luitenant
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 sep 2002 16:43

Berichtdoor butterfly » 03 jan 2003 23:04

Napoleon schreef:in je eentje is echt beter!!! ik ben ook altijd in mijn eentje op reis gegaan, en je hebt dan volgens mij veel sneller contact met andere mensen (weet het niet zeker, omdat ik nooit anders heb gedaan), maar ik zou het zeker aanraden.


haha hier spreekt duidelijk een extravert persoon ;-) Laat ik als introvert persoontje ook eens me mening geven. het is voor een introvert iemand in een nieuwe situatie erg moeilijk. Zo iemand moet een hele stap zetten om nieuwe mensen te leren kennen... Ik zelf vind dat moeten al vreselijk irritant... Laat mij maar gewoon met vrienden gaan :D, die ik ken! Maar ja tis maar waar je zelf van houdt ;-)
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

Gebruikersavatar
RieBo
Mineur
Mineur
Berichten: 149
Lid geworden op: 27 nov 2002 08:36
Locatie: Urk
Contacteer:

Berichtdoor RieBo » 06 jan 2003 08:36

Ben ook al verschillende jaren (6x) op Danielkamp (losser, La Rochette, Cinq fontaines, Lignely en laatste keer in Oostenrijk) geweest. Ook in Cinq fontaines. Mooie omgeving daarzo. Ben 4 keer alleen op kamp gegaan, 1x met m'n zusje en 1x met een vriend. Als je alleen ben leg je sneller contact, maar de andere keren ook wel, maar minder snel. Dit jaar ga ik zelf een kamp leiden, lijkt me ook wel leuk.
========================================

Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan.

========================================

Gebruikersavatar
Kuiffje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 sep 2002 17:53
Locatie: ergens in het zeeuwse land
Contacteer:

Berichtdoor Kuiffje » 06 jan 2003 10:28

paprikameisje2 schreef:ik ga het anders ook maar eens proberen in mn uppie, wie kan me dan helpen aan zon gids waar als die dingen instaan????


Hoi paparikameisje

Ik weet niet of je de Daniel wel eens leest maar in ieder geval daar zou je heen kunnen bellen. Dan sturen ze je wel zo'n folder op. of een mailtje is ook mogelijk geloof ik.

Tel: 0348-489948
e-mail c.poot@cbgg.nl

Als je hier naar belt of mailt zul je wel antwoord krijge

Gr. en succes
Ik Groet u, Kuifje

CHE een verantwoorde keuze

Gebruikersavatar
Kuiffje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 sep 2002 17:53
Locatie: ergens in het zeeuwse land
Contacteer:

Berichtdoor Kuiffje » 06 jan 2003 10:31

RieBo schreef:Ben ook al verschillende jaren (6x) op Danielkamp (losser, La Rochette, Cinq fontaines, Lignely en laatste keer in Oostenrijk) geweest. Ook in Cinq fontaines. Mooie omgeving daarzo. Ben 4 keer alleen op kamp gegaan, 1x met m'n zusje en 1x met een vriend. Als je alleen ben leg je sneller contact, maar de andere keren ook wel, maar minder snel. Dit jaar ga ik zelf een kamp leiden, lijkt me ook wel leuk.


Je hebt er dus goede ervaringen mee RieBo omdat je al 6 keer meegeweest bent. En cinq fontaines was ook leuk zei je he. nou daar ga ik dit jaar eens kijken. geloof wel dat het daar een mooie omgeving moet zijn.

Gr.
Ik Groet u, Kuifje



CHE een verantwoorde keuze

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jan 2003 11:55

he bedankt kuifje!!!!

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3143
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 06 jan 2003 13:43

hey paprikameisje dan gaan we samen alleen :wink:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
Niet
Verkenner
Verkenner
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 nov 2002 09:23
Locatie: In the middle of nowhere.....

Berichtdoor Niet » 06 jan 2003 13:58

butterfly schreef:
Napoleon schreef:in je eentje is echt beter!!! ik ben ook altijd in mijn eentje op reis gegaan, en je hebt dan volgens mij veel sneller contact met andere mensen (weet het niet zeker, omdat ik nooit anders heb gedaan), maar ik zou het zeker aanraden.


haha hier spreekt duidelijk een extravert persoon ;-) Laat ik als introvert persoontje ook eens me mening geven. het is voor een introvert iemand in een nieuwe situatie erg moeilijk. Zo iemand moet een hele stap zetten om nieuwe mensen te leren kennen... Ik zelf vind dat moeten al vreselijk irritant... Laat mij maar gewoon met vrienden gaan :D, die ik ken! Maar ja tis maar waar je zelf van houdt ;-)


Is wel zo ja...... Ik ben zelf nu ook twee keer op danielkamp geweest (alleen)..... In het begin is het dan wel ff doorbijten omdat je niemand kent, en om dan echt contact te leggen. Maar kmoet wel zeggen dat het goed is, want je stapt wel even over een drempel heen.....

Dit jaar ga ik naar Wigny II (Ardennen)
Beetjuuuuuuuuuu jammer!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jan 2003 14:28

johannes1 schreef:hey paprikameisje dan gaan we samen alleen :wink:


waar ga jij dan heen??

Gebruikersavatar
Kuiffje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 sep 2002 17:53
Locatie: ergens in het zeeuwse land
Contacteer:

Berichtdoor Kuiffje » 06 jan 2003 14:58

Hey Johannes heb jij je al ingeschreven???
Voorwelk kamp dan wel??

Trouwens ik heb al een kampgenoot gevonden die zich ook ingeschreven heeft voor het zelfde kamp. wel leuk.

Gr.
Ik Groet u, Kuifje



CHE een verantwoorde keuze

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jan 2003 15:00

He kuif je gaat naar oostenrijk!! Dat wil ik ook, of naar duidsland, in iedergaval bergen

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Berichtdoor TheKeimpe » 06 jan 2003 15:26

Hier spreekt een Danielkampganger en een Danielkampstaflid in een. Ik ben 6 keer meegeweest, en ik vond het steeds leuker worden.

Mn eerste kamp was achteraf gezien maar matigjes, maar ja, toen was ik ook nog een beetje meer introvert dan nu, en ik ging alleen.

Ik ben een keer samen geweest, en dat was een ramp. Het was samen met een vriend, maar onze vriendschap was al aan het verslechteren. Hij lag om een of andere reden niet goed in de groep en bleef dus aan mij plakken. Ik had daarentegen vanaf het begin contact met anderen, en wilde vrij zijn.

Laatste jaar heb ik een meisjeskamp geleid. Ze waren errug tam, haast saai. En ze gingen heel de tijd op de slaapzaal de Tina lezen... Stelletje suffe meiden :P (Ze waren wel heel lief hoor). Hopelijk krijgen we van het jaar een groep met meer pit mee (kga weer samen met mn vriendin leiden, voor de nieuwsgierigen: ja ik heb mn vriendin leren kennen op Danielkamp (heeft nog wel een half jaar geduurd voor we verkering hadden trouwens))
Voor geinterreseerden in het leiden van een kamp: hiervoor moet je wel (doop)lid zijn van de Ger.Gem.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 06 jan 2003 16:13

Hoi hoi!!!

hier nog een megaenthousiast danielkampgangster!!!! Ik ben nu 2 keer meegeweest, naar Ermelo surfival en Brume (belgie).... het is suuuper!!! Het irritantste is idd die broek. Daar erger ik ook wel aan, maar het is ook per staf verschillend!!! En ik maak er zelf geen probleem van. Ik heb op een refo school gezeten, en ben het dus echt wel gewend!!!!
Bij mij op kamp zijn ook nooit problemen geweest ofzo, ja tuurlijk gebeurd er wel eens wat wat niet hoort, maar nooit echt asociaal!!
Ik ben altijd met een vriendin geweest, steeds dezelfde, en dat bevalt me best (kga dit jaar weer met haar) Ik ben extravert, en maak ook makkelijk contacten. Dat is (ook) leuk voor haar, want zo komt zij ook makkelijker in contact met anderen, omdat ze dat zelf minder makkelijk doet. Ik vind het heerlijk om haar erbij te hebben, ik kan altijd op haar terug vallen, en zij op mij. Alleen is ook maar zo alleen.
Als je het een beetje met de gergem kunt vinden, en je hebt genoeg rokken :wink: zijn het echt gave gezellige kampen, echt de moeite waard, en niet duur!!!!
Volgens mij mag je ook mee als je niet gergemmer bent. Bij mij in ermelo zaten ook christelijk gereformeerden hervormden, en gergem in ned. luitjes...dus.....

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3143
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 06 jan 2003 19:57

johannes1 schreef:
hey paprikameisje dan gaan we samen alleen


waar ga jij dan heen??


moet het boekje ook nog aanvragen, maar denk zwitserland als ie er in staat. mooie omgeving daar zag ik.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

tommyboy
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2002 12:22
Locatie: elst
Contacteer:

Berichtdoor tommyboy » 06 jan 2003 22:21

ben zelf voig jaar meegeweest op kamp naar lignely. was echt geweldige ervaring. erg gezellig en zeker aante raden om mee te gaan. heb me dit jaar ingeschreven voor tsjechie. hoop dat het dan net zo leuk wordt. ga zelf wel weer net als vorig jaar met een vriend samen. is goed bevallen dus waarom niet.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 40 gasten