Werken in de zorg...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 30 mei 2007 10:15

zo heb even 2 uurtjes in de thuiszorg gewerkt altijd weer leuk je oude clienten zien.
lopen jullie ook al allemaal rond op crocs :lol: vorig jaar had ik al roze klompen nu ook de slippers en wil niks liever mee loop liefst heel de dag er op.
hebben jullie er goede ervaringen mee? of zie je ze helemaal niet bij jullie op het werk?

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 30 mei 2007 10:55

ik heb er pas 1 iemand op gezien op het werk maar verder niet. Ik werk op mijn gympen en bij mooi weer op teva-teenslippers. ideale dingen
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 30 mei 2007 14:59

Zo, gisteren mijn eerste avonddienst en vandaag mijn eerste dagdienst gehad. Ging prima! Wel erg wennen, de doelgroep en de onregelmatige diensten, maar het was erg leuk. :) Veel herkenning van de werkzaamheden, omdat ik naast mijn studie 3 jaar lang als inval op een GVT gewerkt heb.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 30 mei 2007 15:38

Tof!

Onregelmatig went hoor! Misschien komt er wel een tijd dat je niet anders meer wilt....
Ik had altijd het gevoel dat ik veel meer kon doen in een dag :)

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 30 mei 2007 15:40

liefie schreef:zo heb even 2 uurtjes in de thuiszorg gewerkt altijd weer leuk je oude clienten zien.
lopen jullie ook al allemaal rond op crocs :lol: vorig jaar had ik al roze klompen nu ook de slippers en wil niks liever mee loop liefst heel de dag er op.
hebben jullie er goede ervaringen mee? of zie je ze helemaal niet bij jullie op het werk?

WHAHAHA, die dingen zien er niet uit!
En nee, nog nooit iemand mee gezien...!

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 30 mei 2007 17:51

ze zien er ook niet uit maar ze lopen verschrikkelijk lekker en ik wil voor mijn werk echt geen andere schoenen meer :D

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 mei 2007 08:42

Daphne schreef:Zo, gisteren mijn eerste avonddienst en vandaag mijn eerste dagdienst gehad. Ging prima! Wel erg wennen, de doelgroep en de onregelmatige diensten, maar het was erg leuk. :) Veel herkenning van de werkzaamheden, omdat ik naast mijn studie 3 jaar lang als inval op een GVT gewerkt heb.
Leuk! Veel plezier verder! :) Leuke collega's ook? (Al moet je die natuurlijk nog 'n beetje beter leren kennen.)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
kipje18
Sergeant
Sergeant
Berichten: 271
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:38
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 31 mei 2007 11:02

liefie schreef:ze zien er ook niet uit maar ze lopen verschrikkelijk lekker en ik wil voor mijn werk echt geen andere schoenen meer :D


Ik ook niet! Ik had eerst de teenslippers. Maar op m'n nieuwe werk mag ik niet op slippers lopen, dus ben ik gezwicht voor de beach crocs. Maar het voordeel daarvan is dat je ze weer kan pimpen Je hebt voor degene die in de zorg werken ook van die leuke pleisters of van die verpleegsters mutsjes. Heel erg gaaf om je klompen mee te pimpen.
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mei 2007 11:04

Crocs.. [-(

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 31 mei 2007 15:20

LeChat schreef:
Daphne schreef:Zo, gisteren mijn eerste avonddienst en vandaag mijn eerste dagdienst gehad. Ging prima! Wel erg wennen, de doelgroep en de onregelmatige diensten, maar het was erg leuk. :) Veel herkenning van de werkzaamheden, omdat ik naast mijn studie 3 jaar lang als inval op een GVT gewerkt heb.
Leuk! Veel plezier verder! :) Leuke collega's ook? (Al moet je die natuurlijk nog 'n beetje beter leren kennen.)


Ja, heb nu weer een dagdienst gedraaid. Begin er nu helemaal in te komen! Voor zover ik mijn collega's nu gezien heb en ken, lijken ze me allemaal erg leuk! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 31 mei 2007 20:07

Gaaf!

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 31 mei 2007 20:18

Ik ga nu stage lopen in een zorginstelling. Ik vervul dan de funcite van Personeelsmedewerker. Ik wilde graag in de zorg stage lopen omdat het mij een uitdagende sector lijkt met interessant personeel. Er wordt in verschillende diensten gedraaid, er werken veelal moeders met kinderen, er is een aantal doorgroeimogelijkheden, het personeel heeft vaak een 'klik' met de zorgsector etc.

Ik hoop dat het een leuke stage wordt en wie weet kan ik jullie op de hoogte houden van de dingen die ik meemaak. Ik sta toch een beetje van de zijlijn te kijken.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 31 mei 2007 20:25

Ik loop nu sinds 5 weken ook stage in een verzorgingstehuis.
Het is de eerste keer want ik zit in het eerste jaar verpleegkundige.
Ik vind het voor een aantal weken wel leuk maar ik zal er niet voor altijd willen werken.

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 31 mei 2007 20:28

Maar goed dat je er nu dan achterkomt dat die richting niets is. Enig iedee waar je dan zou willen werken na je opleiding?

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 01 jun 2007 07:13

kipje18 schreef:
liefie schreef:ze zien er ook niet uit maar ze lopen verschrikkelijk lekker en ik wil voor mijn werk echt geen andere schoenen meer :D


Ik ook niet! Ik had eerst de teenslippers. Maar op m'n nieuwe werk mag ik niet op slippers lopen, dus ben ik gezwicht voor de beach crocs. Maar het voordeel daarvan is dat je ze weer kan pimpen Je hebt voor degene die in de zorg werken ook van die leuke pleisters of van die verpleegsters mutsjes. Heel erg gaaf om je klompen mee te pimpen.


Wij mogen gewoon wel slippers dragen dus wissel ze gewoon af ja ik heb op de een een hartje zitten en op de ander een bloem :lol:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 102 gasten