Haloween Horror Feest in Six Flags

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Shrike
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Haloween Horror Feest in Six Flags

Berichtdoor Shrike » 27 okt 2004 15:45

Kreeg ik doorgestuurd:

Hallo allemaal,

Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel weten is er in Six Flags in de maand oktober een Halloween Horror Fest.

- Tijdens dit 'feest' kan je een menu krijgen voor het toevallige bedrag van ? 6,66- (666 dus)

- Er is een processie van de koningin van de nacht, wat inhoudt dat er een 'koningin' als het donker wordt de 'macht' in het park over neemt en er overal demonen enz te voorschijn komen.

Ze probeert de bezoekers mee te lokken naar haar nachtverblijf waar het verschrikkelijk moet zijn.
Als dit allemaal gedaan is, gaat ze tegen sluitingstijd strijden tegen het licht.

- De 'Trail of Terror' is het verblijf van de Koningin van de Nacht waar je als bezoeker liever niet verblijft.
Je komt er makkelijker in dan uit.
Het is er onguur en zeer onaangenaam. (zo wordt het op de site beschreven, wat genoeg zegt)

Zo zijn er nog meer verschillende dingen die je tegen kan komen, wat allemaal met demonen en tovenaars te maken heeft.
Het hele park zal er vol mee zijn!!!

Ik vind dat we als christenen dit niet aan ons voorbij kunnen laten gaan om ervoor te bidden.

Hoe onschuldig het ook gebracht wordt, het is natuurlijk verre weg van onschuldig.
Kleine kinderen worden blootgesteld aan demonen en allerlei andere duistere machten.
We moeten de mensen er voor waarschuwen, dat hoe onschuldig het ook lijkt, het helemaal niet onschuldig is.

Het begint als onschuldig, maar kan tot iets vreselijks uitpakken.
Denk bijvoorbeeld aan de kinderen, die er nachtmerries van krijgen.
Mensen die geinterresseerd raken van hekserij.

Mensen gaan het normaal vinden.......maar het is niet normaal!

Ik wil iedereen oproepen om te bidden voor dit foute 'feest' en dat de mensen Jezus mogen leren kennen.
Bidden dat de kinderen niet beinvloed raken van dit vreselijke 'feest' of dat het 'feest' om een bepaalde reden niet door kan gaan!

Stuur dit alsjeblieft aan iedereen door die kan en wil meebidden, hoe meer mensen ervoor bidden hoe beter!

Gods zegen, en laten we bidden voor de mensen!

heiden
Mineur
Mineur

Berichtdoor heiden » 27 okt 2004 16:41

ja laten we bidden......

.......voor de geestelijke gezondheid van de persoon die dit mailtje heeft geschreven.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 27 okt 2004 16:52

heiden schreef:ja laten we bidden......

.......voor de geestelijke gezondheid van de persoon die dit mailtje heeft geschreven.

Ik bid mee, het lijkt me hard nodig :)

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 27 okt 2004 16:54

Iets heel anders, maar sluit nu wel aardig aan.
Kijk eens op http://www.str8.nl en lees daar het verhaal van Reinier.
Reinier zat ooit bij mij in de kerkelijke gemeente.
Lees eens wat hij met Halloween van plan was en meemaakte.

Hij is geholpen.

Ik ben me ervan bewust dat dit een extreem is, maar toch wilde ik dit ff meegeven...
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Collateral

Berichtdoor Collateral » 27 okt 2004 17:22

Reinier @ www.str8.nl schreef:Een week later had ik een halloweenfeest bij mij thuis georganiseerd, compleet met satanist en drugs. Ik zag duistere dingen en voelde de aanwezigheid van de duivel in mijn huis. Ik stuurde iedereen naar huis. Ik was alleen en toch zag ik van alles om mij heen. Ik dacht: dit moet stoppen! Ik voelde me een speelbal van de duivel.

Klinkt heel herkenbaar.

Reinier is een van de velen die op een dergelijke manier 'bekeerd' is door drugs. Als je hallucigene drugs gebruikt kan je 'meegezogen' worden tot het diepste van je eigen gedachten. (Dit kan trouwens ook verschrikkelijk mooie - hemelse - ervaringen opleveren, als je gedachten zuiver zijn.) Reiniers diepste gedachten waren duidelijk niet zo goed. En wat gebeurt er dan: hij schrikt zich rot, vraagt om God, en bekeert zich.

marcel081276
Sergeant
Sergeant

Re: Haloween Horror Feest in Six Flags

Berichtdoor marcel081276 » 27 okt 2004 17:28

Shrike schreef:Kreeg ik doorgestuurd:

Hallo allemaal,

Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel weten is er in Six Flags in de maand oktober een Halloween Horror Fest.

- Tijdens dit 'feest' kan je een menu krijgen voor het toevallige bedrag van ? 6,66- (666 dus)

- Er is een processie van de koningin van de nacht, wat inhoudt dat er een 'koningin' als het donker wordt de 'macht' in het park over neemt en er overal demonen enz te voorschijn komen.

Ze probeert de bezoekers mee te lokken naar haar nachtverblijf waar het verschrikkelijk moet zijn.
Als dit allemaal gedaan is, gaat ze tegen sluitingstijd strijden tegen het licht.

- De 'Trail of Terror' is het verblijf van de Koningin van de Nacht waar je als bezoeker liever niet verblijft.
Je komt er makkelijker in dan uit.
Het is er onguur en zeer onaangenaam. (zo wordt het op de site beschreven, wat genoeg zegt)

Zo zijn er nog meer verschillende dingen die je tegen kan komen, wat allemaal met demonen en tovenaars te maken heeft.
Het hele park zal er vol mee zijn!!!

Ik vind dat we als christenen dit niet aan ons voorbij kunnen laten gaan om ervoor te bidden.

Hoe onschuldig het ook gebracht wordt, het is natuurlijk verre weg van onschuldig.
Kleine kinderen worden blootgesteld aan demonen en allerlei andere duistere machten.
We moeten de mensen er voor waarschuwen, dat hoe onschuldig het ook lijkt, het helemaal niet onschuldig is.

Het begint als onschuldig, maar kan tot iets vreselijks uitpakken.
Denk bijvoorbeeld aan de kinderen, die er nachtmerries van krijgen.
Mensen die geinterresseerd raken van hekserij.

Mensen gaan het normaal vinden.......maar het is niet normaal!

Ik wil iedereen oproepen om te bidden voor dit foute 'feest' en dat de mensen Jezus mogen leren kennen.
Bidden dat de kinderen niet beinvloed raken van dit vreselijke 'feest' of dat het 'feest' om een bepaalde reden niet door kan gaan!

Stuur dit alsjeblieft aan iedereen door die kan en wil meebidden, hoe meer mensen ervoor bidden hoe beter!

Gods zegen, en laten we bidden voor de mensen!

AMEN! hier nog iemand die meebid :!:

Lana
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lana » 27 okt 2004 17:51

Lekker grof.... :?
Echt een leuke manier om mensen belachelijk te maken... :x
Word niet overwonnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.
(Rom. 12:21)

DireStraits
Mineur
Mineur

Berichtdoor DireStraits » 27 okt 2004 19:13

Lana schreef:

Het had wellicht iets anders verwoord kunnen worden, maar ook ik krijg toch een beetje een mug-olifantgevoel van dit soort verhalen.
De beschrijving op die site is natuurlijk bedoeld om het allemaal een beetje eng over te laten komen. De bezoekers gaan toch zeker gewoon daarheen om een beetje te griezelen met elkaar?
Als je zinnen gebruikt als:
'kleine kinderen worden blootgesteld aan demonen en allerlei andere duistere machten'
'Het begint als onschuldig, maar kan tot iets vreselijks uitpakken. Denk bijvoorbeeld aan de kinderen, die er nachtmerries van krijgen.'
dan overdrijf je naar mijn mening een beetje. (Bij de weg, waar staat dat het een feest voor kinderen is?)
The proof of the pudding is in the eating.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 27 okt 2004 20:17

DireStraits schreef:
Lana schreef:

Het had wellicht iets anders verwoord kunnen worden, maar ook ik krijg toch een beetje een mug-olifantgevoel van dit soort verhalen.
De beschrijving op die site is natuurlijk bedoeld om het allemaal een beetje eng over te laten komen. De bezoekers gaan toch zeker gewoon daarheen om een beetje te griezelen met elkaar?
Als je zinnen gebruikt als:
'kleine kinderen worden blootgesteld aan demonen en allerlei andere duistere machten'
'Het begint als onschuldig, maar kan tot iets vreselijks uitpakken. Denk bijvoorbeeld aan de kinderen, die er nachtmerries van krijgen.'
dan overdrijf je naar mijn mening een beetje. (Bij de weg, waar staat dat het een feest voor kinderen is?)

Dit is zeker niet overdreven. Ik weet dat enkele jongerengroepen uit de polder ook altijd bidden tijdens deze feesten. Ik ken ze van dichtbij. Het is echt een satansfeest. Het is vreselijk!!!!! Een kroondag van de duivel.

Mensen onderschat dit niet

PeterD

Berichtdoor PeterD » 27 okt 2004 21:46

Ik kreeg toevallig dit mailtje ook vanmorgen.

Het valt mij tegen dat we zelfs binnen refokringen niet als één hier tegenover staan, en er zelfs zijn die dit blijkbaar goedkeuren...

Invincible
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Invincible » 27 okt 2004 21:51

Valt mij ook tegen, maar dat hoef ik niet meer te zeggen. Ik begin me voor het eerst hier op het forum een 'zware' te voelen.

Maar blijkbaar moet echt alles kunnen.
..

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 okt 2004 22:26

DireStraits schreef:Als je zinnen gebruikt als:

Inderdaad, als het vreselijkste de nachtmerries van de kinderen zijn.. :roll:

Niet om dat te promoten, maar zo satanisch en occult is een nachtmerrie nu ook weer niet dacht ik.

Lana
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lana » 27 okt 2004 22:29

Het gaat natuurlijk om de waarschuwing an sich...De sfeer is niet bevorderlijk voor de gemoedstoestand van (kleine) kinderen..Niet wenselijk mijns inziens...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 okt 2004 22:33

Lana schreef:Het gaat natuurlijk om de waarschuwing an sich...De sfeer is niet bevorderlijk voor de gemoedstoestand van (kleine) kinderen..Niet wenselijk mijns inziens...

Neuh, niet wenselijk idd. Maar dat is nog wel iets anders dan satanisch.

Lana
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lana » 27 okt 2004 22:43

Aragorn schreef:
Lana schreef:Het gaat natuurlijk om de waarschuwing an sich...De sfeer is niet bevorderlijk voor de gemoedstoestand van (kleine) kinderen..Niet wenselijk mijns inziens...

Neuh, niet wenselijk idd. Maar dat is nog wel iets anders dan satanisch.

6,66 voor een maaltijd vragen, gaat m.i. redelijk de satanische kant op...

Terug naar “Archief”