Kreeg ik doorgestuurd:
Hallo allemaal,
Zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel weten is er in Six Flags in de maand oktober een Halloween Horror Fest.
- Tijdens dit 'feest' kan je een menu krijgen voor het toevallige bedrag van ? 6,66- (666 dus)
- Er is een processie van de koningin van de nacht, wat inhoudt dat er een 'koningin' als het donker wordt de 'macht' in het park over neemt en er overal demonen enz te voorschijn komen.
Ze probeert de bezoekers mee te lokken naar haar nachtverblijf waar het verschrikkelijk moet zijn.
Als dit allemaal gedaan is, gaat ze tegen sluitingstijd strijden tegen het licht.
- De 'Trail of Terror' is het verblijf van de Koningin van de Nacht waar je als bezoeker liever niet verblijft.
Je komt er makkelijker in dan uit.
Het is er onguur en zeer onaangenaam. (zo wordt het op de site beschreven, wat genoeg zegt)
Zo zijn er nog meer verschillende dingen die je tegen kan komen, wat allemaal met demonen en tovenaars te maken heeft.
Het hele park zal er vol mee zijn!!!
Ik vind dat we als christenen dit niet aan ons voorbij kunnen laten gaan om ervoor te bidden.
Hoe onschuldig het ook gebracht wordt, het is natuurlijk verre weg van onschuldig.
Kleine kinderen worden blootgesteld aan demonen en allerlei andere duistere machten.
We moeten de mensen er voor waarschuwen, dat hoe onschuldig het ook lijkt, het helemaal niet onschuldig is.
Het begint als onschuldig, maar kan tot iets vreselijks uitpakken.
Denk bijvoorbeeld aan de kinderen, die er nachtmerries van krijgen.
Mensen die geinterresseerd raken van hekserij.
Mensen gaan het normaal vinden.......maar het is niet normaal!
Ik wil iedereen oproepen om te bidden voor dit foute 'feest' en dat de mensen Jezus mogen leren kennen.
Bidden dat de kinderen niet beinvloed raken van dit vreselijke 'feest' of dat het 'feest' om een bepaalde reden niet door kan gaan!
Stuur dit alsjeblieft aan iedereen door die kan en wil meebidden, hoe meer mensen ervoor bidden hoe beter!
Gods zegen, en laten we bidden voor de mensen!