Meld je ook aan bij Team Refoweb, en help het naar de top!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Meld je ook aan bij Team Refoweb, en help het naar de top!!

Berichtdoor Markie » 13 okt 2004 15:59

Even ter informatie:

What pulse is een programma dat het aantal toetsaanslagen en muisklikken die je op je pc maakt bijhoud.

Wereldwijd gebruiken duizenden mensen dit programma.Op allerlei forums hebben gebruikers zich verenigd en is er een soort van competitie aan de gang.

Er is niet mee te verdienen of iets dergelijks, het gaat alleen om de eer :D

Ik doe zelf mee met het team van gathering of tweakers GoT, maar ik wilde kijken of er hier misschien mensen zijn die geintresseerd zijn om mee te doen.

Dan kunnen we misschien een refoweb team oprichten.Leek me wel leuk.
Ik zal hier een link geven waarin je kunt lezen hoe alles precies in zijn werk gaat.

Als er enkele geintresseerden zijn kunnen we een refoweb team oprichten, met een eigen refoweb banner etc.

Ik hoor het wel :!:

Link naar de faq op tweakers.net

Even een kleine update :!:

Als je je voor de eerste keer aanmeld krijg je een schermpje waarin je je gebruikersnaam en je wachtwoord in moet voeren.
De O.K. knop blijft dan gewoon grijs.

Je dient dan op de knop, 'get account information', naast de velden van gebruikersnaam en wachtwoord te klikken.

Vervolgens klik je op ok en dan werkt het :D

Nog een aanvulling, overgenomen en aangepast vanaf GoT:

Hoe meld ik me aan?
Vrij eenvoudig. Ga naar de WhatPulse site, klik op Register linksonderin de site en vul de gegevens in. Download dan de WhatPulse client en vul daar ook je gebruikersnaam in zodat WhatPulse weet voor wie hij/zij de statistieken gaat bijhouden. Dan is het extreem handig dat je je nog even aanmeldt voor ons WhatPulse team. Dat kun je ook doen via de WhatPulse website. Als je op de WhatPulse site bent en ingelogd bent, zoek je naar team refoweb. Dan wordt je de mogelijkheid geboden die te joinen. Dan wordt gevraagd een password in te vullen om team team refoweb te joinen. Dat is 'geen'. Je bent nu lid! Daarna hoef je niets meer te doen, behalve Pulsen! Pulsen doe je via je cliënt, het zwarte W-icoontje in je tray. In de cliënt kun je ook instellen dat dat automatisch gaat om de zoveel keys bijvoorbeeld.

Kent de cliënt ook nadelen?
Nee, het vreet geen resources van je systeem. Kent geen banners, spyware en virussen. Volkomen veilig. In het vorige topic (op tweakers.net dus :wink: )is notabene nog even onderzocht dat er geen keystrokes worden verstuurd, enkel het getal hoeveel je hebt getypt. Dus ook daar hoef je je geen zorgen over te maken. WhatPulse heeft geen commercieel belang.

Links
WhatPulse
De officiële website van het project, met veel statistieken over teams, je eigen gegevens etc. Tevens de startplaats (na dit topic) als je wil gaan deelnemen aan dit project

Statsbanner aanmaken: whatpulse.bounceme.net
Er zijn inmiddels heel wat gebruikers met een banner, maar ik ga ze hier niet allemaal in de startpost opnemen. Een banner die je daar aan kan maken, is compleet aan te passen naar je eigen wensen. En ja.. óók de banner bevat weer statistieken die je kunt raadplegen op deze site.
Belangrijk: Het duurt iedere keer 6 uur voordat je banner wordt geupdate!

Een voorbeeld van een banner:

Afbeelding
Oproep!
Om iedereen ervan te doordringen dat er een WhatPulse team aanwezig is op refoweb, vriendelijk verzoek om dit in je sig op te nemen:


http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

Om je signature 'klikbaar' te maken doe je het volgende:
Je kopieert de link van hierboven en plakt die vervolgens in je profiel in het veld 'signature'.
Vervolgens zet je vóór je link dit: [url=
Áchter je link dit: ]
Dan plaats je vervolgens de tekst die je klíkbaar wilt maken:Bijv. VOORBEELD.
Dan, als laatste zet je áchter je 'klikbare' tekst: [/url]

Je krijgt dan dus dit:

VOORBEELD


Update!


Soms lukt het niet om een team te joinen.Heb zelf al enkele keren problemen gehad ermee.

Als je het refoweb team wil joinen moet je als wachtwoord 'geen' invoeren.

Normaalgesproken druk je meestal op de enter toets om te bevestigen.Hier zit het probleem dus.
Je moet altijd de submit knop gebruiken onderaan het veld waar je het password invult.Dan werkt het zonder problemen.

Update 16-10-'04

Momenteel worden je clicks ook bijgehouden, maar ze tellen niet mee voor je score.

Met de volgende update van Whatpulse is dat wel het geval, dus houd in de gaten wanneer die komt :!:

Update 28-10-2004

Versie 1.4.7 is beschikbaar!

Download hem hier!

Als het goed is tellen vanaf nu ook de clicks mee voor je score!

Updated 10 november

De stats die ik plaats worden, om het een beetje overzichtelijker te houden allemaal, voortaan in een aparte topic geplaats.

Vriendelijk wordt verzocht om in dat topic verder niet te posten, maar om hetgene je over Whatpulse, of ons team kwijt wil dat gewoon hier te doen.

Team Refoweb statistieken

Het refoweb team bestaat nu bijna een maand en het is een echt succes aan het worden!!

Dit succes is te danken aan alle forumleden en chatters die deelnemen aan team refoweb.
Zonder jullie was het nooit geworden wat het nu is!

Op moment van schrijven staan we op de 182e plek, en gezien het aantal deelnemende teams is dit een enorm succes!

Als je kijkt naar het gemiddelde aantal keys ligt dit ook erg hoog.
Het is misschien wel lager dan bij andere teams die onder en boven ons staan, maar dat komt door het feit dat ons team nog niet zo lang bestaat.
Om het goed te kunnen bekijken moet je de tijd dat een team bestaat bekijken.
Wij hebben nu gemiddeld 300.000 keys per member, we hebben 68 leden en we bestaan een maand.
Als voorbeeld neem ik het team van tweakers, waar ik zelf voorheen mee meedeed.
Dit team heeft 791 leden en doet ongeveer 4 maanden mee.Hen gemiddelde is bijna 530.000 keys per member.

Als wij zo doorgaan als nu wil dat zeggen dat we over 3 maanden gemiddeld 12.000 keys per member hebben.

Dit is beduidend hoger dan het team van got.Wij pulsen dan met deze 68 members net zoveel als het got team met 170 leden.

Dit alles betekent dus dat onze leden erg trouw pulsen.Hartelijk dank daarvoor allemaal.Alleen zo kan het succes nog groter worden!!
Op naar de top 50 zou ik zeggen!
Dat moet dit jaar nog haalbaar zijn lijkt me.
Breng andere mensen ook op de hoogte van het bestaan van ons team, en vraag of ze mee willen doen.Dan bedoel ik met name andere forumleden en chatters natuurlijk. :wink:
Laatst gewijzigd door Markie op 10 nov 2004 21:42, 18 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 13 okt 2004 16:08

lijkt me wel cool. Het gaat er dus puur om wie het meest typt en klikt?

Gebruikersavatar
Johanne
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1126
Lid geworden op: 13 sep 2002 22:41
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 13 okt 2004 16:16

Hehe klinkt wel grappig... :D

Ik wil wel meedoen hooorrr..:)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"


-Narnia-

Gebruikersavatar
chiel
Sergeant
Sergeant
Berichten: 261
Lid geworden op: 27 nov 2003 17:41

Berichtdoor chiel » 13 okt 2004 16:26

hier nog een aanmelder :P

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 13 okt 2004 16:26

jip_86 schreef:lijkt me wel cool. Het gaat er dus puur om wie het meest typt en klikt?


Jep idd!

Zijn al 3 gegadigden dus! :D

Stel voor dat wanneer we tien man hebben ik een team aanmaak :D

Even ter verduidelijking:Je kan what pulse op meerdere pc's installeren, dus gewoon onder je eigen account ook.

Bv, je hebt op je werk een pc tot je beschikking, en thuis, dan kun je het op allebei zetten.

Daphne heeft het er ook opgezet vandaag met mijn account, dus dan gaat het weer wat harder.

Zoals je ziet heb ik in mijn onderschrift een banner met statistieken van what pulse.Die kun je ook aanmaken, en je kan zelf zelfs een banner ontwerpen.

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 13 okt 2004 16:26

chiel schreef:hier nog een aanmelder :P


Leuk!

Nummer 4 al!Gaat goed! :D

Gebruikersavatar
man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Berichten: 442
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:28
Locatie: apeldoorn
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 13 okt 2004 16:46

ja me 2. maar k zit alleen eind van de middag en savonds voor mn computer.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 okt 2004 16:52

Hmz, ik zie het nut daarvan niet in. Ik schrik alleen maar van de gigantische hoeveelheden lettertjes die ik typ, dat wil ik niet weten ;)

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 13 okt 2004 17:02

man_on_fire schreef:ja me 2. maar k zit alleen eind van de middag en savonds voor mn computer.


Dat maakt niet uit, alle beetjes helpen! :D

Gebruikersavatar
man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Berichten: 442
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:28
Locatie: apeldoorn
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 13 okt 2004 17:08

Ok. Ik heb het programma nu draaien. Moet ik nu verder nog wat doen? Of wachten tot jij een team hebt aangemaakt?

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 13 okt 2004 17:14

man_on_fire schreef:Ok. Ik heb het programma nu draaien. Moet ik nu verder nog wat doen? Of wachten tot jij een team hebt aangemaakt?


Ja, ik ga zo ff een team aanmaken, en mezelf afmelden bij tweakers.Als dat niet lukt moet ik een nieuwe account aanmaken, maar ik heb nu een hoop aanslagen die ik nog niet gepulsed heb, dus hoop dat het lukt.Als een van jullie een leuke banner wil maken, zou je die dan hier willen plaatsen?

Ik ga er zelf ook één maken in elk geval maar misschien is die van jullie mooier (die kans is erg groot, want ik ben niet zo handig met shoppen :mrgreen: )

Als ik een team heb aangemaakt laat ik het wel ff weten.

Iemand misschien nog een leuke naam voor het refoweb team, of is team refoweb oké?

Gebruikersavatar
Kaw
Majoor
Majoor
Berichten: 1855
Lid geworden op: 03 apr 2003 08:02

Berichtdoor Kaw » 13 okt 2004 17:16

Is goed...

Gebruikersavatar
Markie
Majoor
Majoor
Berichten: 1603
Lid geworden op: 27 sep 2002 20:42
Locatie: Overal en nergens

Berichtdoor Markie » 13 okt 2004 17:17

Leuk dat er best wel animo voor is hier! :D

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 13 okt 2004 17:33

of www.refoweb.nl dan maken we gelijk reclame :D

Gebruikersavatar
chiel
Sergeant
Sergeant
Berichten: 261
Lid geworden op: 27 nov 2003 17:41

Berichtdoor chiel » 13 okt 2004 18:08

heb et geinstaleerd, is er al een team? wil graag beginne :P


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 92 gasten