Liefde maakt blind.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Liefde maakt blind.

Berichtdoor TheShadow » 10 sep 2004 04:34

Dat blijkt wel uit het volgende bericht:

Een voormalige Miss Moskou gaat trouwen met de man die zij een jaar geleden wilde laten doden. In 2002 begon de toen 21-jarige Anastasia Nasinovskaya een affaire met de rijke ongetrouwde Russische zakenman Igor Lantsov. De man overspoelde haar met dure cadeaus: in een half jaar gaf hij meer dan een half miljoen dollar aan haar uit.

Na een tijdje begon de relatie echter barsten te vertonen, zo klaagde Anastasia tegen een vriend dat Igor haar een klap had gegeven. Toen zij hem uiteindelijk liet weten bij hem weg te willen gaan eiste hij een cadeau gegeven auto terug. Dat was tegen het zere been van Anastasia. Ze stal geld van Lantsov en huurde een bekende in om hem te vermoorden. Deze bedacht zich echter en liep naar de politie. De moord werd in scène gezet en toen Anastasia betaalde werd ze gearresteerd.

De zaak nam vervolgens een overwachte wending. Lantsov verzette zich met hand en tand tegen de arrestatie van zijn voormalige geliefde. Hij wilde niet getuigen, trok alle aanklachten weer in, en zocht voor Anastasia de beste advocaat die er te vinden was in Rusland. De politie verklaarde hem voor gek, maar voor hem was zijn liefde belangrijker dan het feit dat hij bijna was vermoord. Igor vroeg Anastasia ten huwelijk, en zij stemde ermee in. De politie heeft noodgedwongen de zaak tegen Anastasia moeten sluiten.

Bron

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 10 sep 2004 08:33

Ik denk niet dat hier sprake is van "liefde maakt blind" maar eerder "gekte maakt blind"
Refoweb is van ons allemaal :p

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 10 sep 2004 08:44

Muhahahahahahaha, dit doet mij denken aan een liedje van Jaap Fischer:

"Het was niet uit liefde, het was om je geld,
Je was niet mooi maar welgesteld,
Wat moest ik met een vrouw die mijn moeder had kunnen zijn,
Maar je beurs was groot en mijn hart was klein,
En wat moet je dan in de kou..."

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 10 sep 2004 08:51

Wat een verhaal!

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 10 sep 2004 09:56

Is het de bedoeling hier een serieuze discussie over te beginnen? Anders lijkt het me een beetje slow-chat...

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 10 sep 2004 11:11

beetje vreemd verhaal van die gast! heeft zij wel echt spijt ervan? anders lijkt me het niet slim van die man om er aan te beginnen! straks doet ze nog een moordpoging!

André

Berichtdoor André » 12 sep 2004 22:29

Overigens wel lache die stukjes die worden geschreven in dat gastenboek onder die bron, wel een beetje hedendags Nederlands :shock:
Maargoed misschien is het echt gebeurd, je weet maar nooit 8)

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 12 sep 2004 22:36

Andre schreef:Overigens wel lache die stukjes die worden geschreven in dat gastenboek onder die bron, wel een beetje hedendags Nederlands :shock:
Maargoed misschien is het echt gebeurd, je weet maar nooit 8)

ach jha de beruchte Fok commentaar-gevers. Zitten soms wel droge reacties tussen jha.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 13 sep 2004 23:11

leuke topic 'liefde maakt blind' en laten we het hier dan ook over hebben anders komt er een heel mooi slotje op deze topic :)

liefde maakt blind, mijn ervaring is dat verliefdheid wel blind maakt. vooral de eerste tijd zie je alleen de positieve en leuke dingen van je partner. later zie je ook wel andere kanten maar dat is wederzijds denk ik. dat hoeft geen probleem te zijn voor je relatie trouwens
als je verliefd ben dan lijkt het allemaal perfect :)
met de stelling ben ik het dus niet eens
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 14 sep 2004 09:15

columbus schreef:leuke topic 'liefde maakt blind' en laten we het hier dan ook over hebben anders komt er een heel mooi slotje op deze topic :)

Gaan we dreigen Columbus? ;-)

Ja ja, liefde maakt idd blind maar ik vind het naar aanleiding van bovenstaande gebeurtenis niet echt een bijpassend onderwerp. Maar dat was al duidelijk in mijn antwoord.
Refoweb is van ons allemaal :p

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 14 sep 2004 10:16

Liesl schreef:
columbus schreef:leuke topic 'liefde maakt blind' en laten we het hier dan ook over hebben anders komt er een heel mooi slotje op deze topic :)

Ja ja, liefde maakt idd blind maar ik vind het naar aanleiding van bovenstaande gebeurtenis niet echt een bijpassend onderwerp. Maar dat was al duidelijk in mijn antwoord.

aan de kant van die man is er wel degelijk sprake van blindheid ... zn vrouw (toen vriendin) wou heb gewoon om zeep helpen. nou alleen met liefde kan je daar overheen kijken en vergeven.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 sep 2004 09:17

liefde maakt blind???
inderdaad ja, hij heeft me namelijk nog steeds niet gedumpt( :wink: )

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 20 sep 2004 18:12

essieee schreef:liefde maakt blind???
inderdaad ja, hij heeft me namelijk nog steeds niet gedumpt( :wink: )

En jij hem ook niet dus :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 sep 2004 18:19

TheShadow schreef:
Liesl schreef:

aan de kant van die man is er wel degelijk sprake van blindheid ... zn vrouw (toen vriendin) wou heb gewoon om zeep helpen. nou alleen met liefde kan je daar overheen kijken en vergeven.

Maar of dat blindheid is? Je zegt zelf al: er overheen kijken, dat wil niet zeggen dat je het niet ziet. Maar je accepteert het.

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 20 sep 2004 19:12

liefde maakt niet blind, maar liefde opent de ogen van je hart.
The one thing you can give and still keep is your word.

Terug naar “Archief”