Moderator: Moderafo's
Ik beloof je trouw!
L.M. Vreugdenhil
bouwstenen voor een gelukkig huwelijk
bol.com prijs: € 11,90
2-3 werkdagen
Paperback | Boekencentrum | 2002
ISBN: 9023917650
Beschrijving:
Wat zou je willen meegeven aan jonge mensen die gaan trouwen? Die vraag stond de auteur voor ogen toen hij dit boek schreef£ Informatie en overwegingen waar aanstaande bruidsparen en jong-gehuwden hun voordeel mee kunnen doen. Op de achtergrond speelden de vele gesprekken mee, die de schrijver Meer...
In het kort:
Trefwoorden: Huwelijk; Christelijke visie
BIJBEL OPEN OVER VRIJEN, DE
BOER, DS ERIK DE Terug
--------------------------------------------------------------------------------
De Bijbel open over vrijen, seksualiteit en huwelijksvoorbereiding Een open en eerlijk boek over de liefde die God aan jullie geeft. Om over te praten, om ook geestelijk naar elkaar toe te groeien. Uitermate geschikt om in groepsverband te bespreken, bijvoorbeeld op huwelijkscatechese.
Genre: Huwelijk
Prijs: € 9.75
Lalage schreef:Heeft iemand een boekentip voor een stel met dikke verkering? Ik zou graag wat lezen over hoe je samen een christelijke relatie kunt opbouwen en hoe je je kunt voorbereiden op je huwelijk (dat duurt nog wel eventjes, maar ik denk er soms al wel over na).
*Annet* schreef: Je moet je niet te afhankelijk opstellen van je partner en je hobby's aanhouden bijv. die je voor die tijd ook had. Gezellig es met een vriendin op stap gaan enz.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten