Voordat mijn vriend en ik verkering kregen kende we elkaar al langer en hadden we beide verkering. Eerst ging zijn verkering uit en daarna bij mij. Na een poosje bleek dat wij veel om elkaar gaven. We hadden voor die tijd ook al hele openharige gesprekken. Zo wist ik veel over zijn vriendin en hoewel ik haar niet kende kwam ze positief over op mij. Ze wilde allebij rein het huwelijk in gaan, maar dat is niet gelukt. Op een keer zijn ze toch met elkaar naar bed geweest en hadden er beide geen spijt van. Dit heeft hij verteld toen het nog aan was met zijn vriendin. Na een aantal weken is het uitgegaan. Nu heeft hij het er erg moeilijk mee. Hoewel het al een jaar geleden is, spookt het nog steeds door zijn hoofd. Mede omdat hij haar ook regelmatig ziet. Nu wij verkering hebben wordt hij iedere keer aan die nacht herinnerd. Bij elke zoen, elke knuffel moet hij er aan denken. Terwijl hij niet meer van haar houd. Dat is zeker. Ik vind het alleen heel moeilijk. Want hoe moet ik er nu tegen over staan? Hij wil graag ook met mij verder gaan om het zo te vergeten. En omdat hij van me houdt. Maar ik wil geen seks voor het huwelijk. Voor hem is dit erg moeilijk omdat hij al zover is gegaan. En behoort hij niet aan haar toe? Ze waren toch man en vrouw?
Herkent iemand dit misschien en wat zouden jullie doen?