Graag reactie van beide kanten.
En als je wel wil fuseren, dan moet je dat gerust hier neerzetten, het wordt niet als off-topic beschouwd.
Alle reacties worden gebundeld aangeboden op de eerstvolgende gezamenlijke Synode in 2098............

Moderator: Moderafo's
Daarnaast zit niemand binnen de GG te wachten om een groepje aartsconservatieve, wereldvreemde, anti-vernieuwende, anti-jeugd mensen binnen te halen.
Omdat ze gescheiden zijn op een leerverschil dat nog steeds bestaat kunnen ze niet samengaan.
Daarnaast zit niemand binnen de GG te wachten om een groepje aartsconservatieve, wereldvreemde, anti-vernieuwende, anti-jeugd mensen binnen te halen.
Laat ze maar vergrijzen en wachten tot hun dominee's "op" zijn. Dan druppelen ze langzamerhand wel weer terug. Is in geval van de GGiN buiten verband al aanstaande..
joepie schreef:Wat is nu weer gergemined?
Aragorn schreef:Tabitha schreef:Ik vind dat ze wel moeten fuseren. Het leerverschil is alleen het aanbod van genade en ik krijg het idee dat de gergem daarmee de laatste tijd dichter naar de gergemined schuift.
Dan kunnen ze beter niet fuseren voor de gergem nog verder afglijdt...
joepie schreef:Wat is nu weer gergemined?
Gereformeerde Gemeenten in Nederland, in 1953 afgescheiden van de Gereformeerde Gemeenten ivm een leerverschil dat volgens een aantal betrokkenen te groot was om in de kerk te blijven. En ondertussen heb je daar ook weer binnen en buitenbanden, dat ligt geloof ik aan onenigheid over de procedure vh. curatorium ofzo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten