Moderator: Moderafo's
Vraag: ik ben de naam en paswoord vergeten van mijn sites.
Vraag:Hoe kan ik mijn domein verwijderen?
Aanvraag mislukt
Weet je zeker dat je je paginanaam goed hebt? De naam kun je terugvinden in de lijst met pages. Als jer er niet uitkomt, kun je mailen naar mijndomein@refoweb.nl
Error
Er is iets fout gegaan
De gegevens worden opgestuurd naar het mailadres dat je eerder hebt opgegeven. Mocht dit niet lukken dan kun je een mailtje sturen naar mijndomein@refoweb.nl....
TheEdge schreef:Nah, wat er dus misgaat is het volgende: Ik ga naar 'menu', selecteer 'community: 20-25 jaar', selecteer 'actie: login kwijt', en druk op <enter>. Vervolgens staat er: vul de titel van je Pagina in.
Als ik invul: "TheEdge denkt!" krijg ik te zienAanvraag mislukt
Weet je zeker dat je je paginanaam goed hebt? De naam kun je terugvinden in de lijst met pages. Als jer er niet uitkomt, kun je mailen naar mijndomein@refoweb.nl
Natuurlijk klopt de paginanaam, want ik maak geen fouten.
Dus ik mail de site modder-eters. Vervolgens krijg ik een replietje, en wordt me verteld dat ik het nog maar es moet proberen. Vooruit dan maar.
Dus TheEdge denkt en denkt, en ziet dat de file de naam theedge.htm draagt.
Maar als ik vervolgens invul: "theedge" krijg ik te zienError
Er is iets fout gegaan
The Edge snapt het dus effe niet meer... wat moet ik toch bij mijn paginanaam invullen???
TheShadow schreef:neej dat is het neit !
ik informeer henkie idd wel ff !
Chip! schreef:Aha dus het gaat helemaal niet over MijnDomeinLees de topictitel voor je post TS
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 12 gasten