Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Ik heb voor de 3e gekozen. Ik heb een jaar Duits gestudeerd; ben daarmee gestopt, omdat grammatica en uitspraak voor mij veel te weinig aan de orde kwamen en ik cultuur en literatuur saai vond. Ik wilde graag Bijbelvertaalwerk gaan doen. Dat is echt een hele poos een, tja hoe zeg je dat, droom![]()
van me geweest om dat te gaan doen.
Nu zou ik graag als afstudeerproject een weeshuis of een tehuis voor verstandelijk gehandicapten of zo op willen zetten ergens in zuid-amerika, afrika of iets dergelijks.
Ik denk dat ik niet geschikt ben voor evangelisatiewerk, in die zin dat ik daar speciaal een half jaar voor zou moeten reserveren. Ik geef zelf leiding op een jeugdclub (14-16), en ik kan je vertellen dat daar ook behoorlijk wat evangelisatiewerk nodig is...henkie schreef:Denk jij er wel eens over na dat je een periode van je leven (minimaal half jaar) een taak kan hebben in het zendingswerk?
wormpje schreef:Spyg schreef:Maar ik weet dat GOD een taak met mij heeft alleen welke weet ik nog niet want anders had ik het nu niet geleefd
Heel goed Spyg!
Bid voor duidelijkheid. Vraag of God je wil leiden in de beslissingen die je neemt in je leven, zodat Hij je klaarmaakt voor de taak die je te doen hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten