Het spijt me voor jullie, maar het is over met het christelijk geloof. Uiteindelijk zal de mensheid inzien dat het allemaal onzin is. Als ik de lijntjes doortrek, geef ik jullie nog zo'n 100 jaar. Jammer dat ik dat niet meer kan meemaken

heiden

Moderator: Moderafo's
heiden schreef:Dag allemaal,
Het spijt me voor jullie, maar het is over met het christelijk geloof. Uiteindelijk zal de mensheid inzien dat het allemaal onzin is. Als ik de lijntjes doortrek, geef ik jullie nog zo'n 100 jaar. Jammer dat ik dat niet meer kan meemaken. Nederlands Hervormd is helemaal treurig, daar is zelfs met die grote gezinnen niet meer tegenaan te fokken
.
Toch typisch dat je je zo drukt maakt om onzin, heiden...heiden schreef:Dag allemaal,
Het spijt me voor jullie, maar het is over met het christelijk geloof. Uiteindelijk zal de mensheid inzien dat het allemaal onzin is. Als ik de lijntjes doortrek, geef ik jullie nog zo'n 100 jaar. Jammer dat ik dat niet meer kan meemaken. Nederlands Hervormd is helemaal treurig, daar is zelfs met die grote gezinnen niet meer tegenaan te fokken
.
heiden
joepie schreef:Het is pas "over" op de jongste dag, als Christus weer terug komt!
Dan zal blijken wie zuiver is en rein.
En dan zul je weten heiden of je het juiste deel gekozen hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten