wat vind jij ervan als je vriend/vriendin tegen je liegt?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

anne-leen
Verkenner
Verkenner

wat vind jij ervan als je vriend/vriendin tegen je liegt?

Berichtdoor anne-leen » 19 feb 2004 18:27

hallo allemaal, ff een vraag? wat vinden jullie ervan als je verkering hebt met iemand en je komt er achter dat diegene tegen je liegt?
kheb het namelijk zelf meegemaakt. een maandje geleden is mijn verkering uitgegaan omdat ik erachter kwam dat mijn vriend tegen mij loog over vorige vriendinnen enz. echt over bijna alles!! ook heeft hij tegen andere meiden zelfs tegen mijn vriendinnen hele rare dingen over mij gezegd terwijl we nog verkering hadden! ook had hij zonder dat ik het wist iets met een andere meid! hebben jullie ook zoiets meegemaakt? geef gewoon je mening!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 19 feb 2004 18:54

Mijn vriend liegt gelukkig nooit tegen me. :)
Wel verzwijgt hij soms dingen voor me. Maar dat zijn geen dingen van bijvoorbeeld vorige relaties of dingen die voor mij van belang zijn.
Ik ben hier wel heel blij mee.
Hij zou het ook niet moeten flikken om tegen me te liegen! :x
Ik vind het trouwens heel erg voor je dat je dit hebt meegemaakt. :(
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Vin

Berichtdoor Vin » 19 feb 2004 20:12

Ik zou vragen waarom ze liegt, tenminste... Als ze eerlijk is over dat ze gelogen heeft natuurlijk. Openbaarheid over liegen is dus al weer eerlijk, het ligt er natuurlijk helemaal aan wat er daarna als bekentenis uitrolt :)

anne-leen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor anne-leen » 19 feb 2004 20:16

zo kan je het natuurlijk ook zien, maar ik ben er door andere vrienden achter gekomen dat hij loog, anders had hij het zelf dus nooit gezegd en wist ik het nu nog niet. Dan zou ik nu dus nog steeds gedacht hebben dat hij echt van mij hield.

Vin

Berichtdoor Vin » 19 feb 2004 20:21

Dat is erg vervelend ja :(

*knuffel*

anne-leen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor anne-leen » 19 feb 2004 20:27

kben er gelukkig al lang over heen kvin het nu achteraf heel min dat je zoiets kunt doen maar kheb het hem vergeven je moet wel nbeetje nuchter blijven he?

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 20 feb 2004 09:29

Jammer genoeg komt het veel vor dat mannen (en soms ook vrouwen) liegen in hun relatie. Meestal omdat ze bang zijn hun partner kwijt te raken. Maar door te liegen, raken ze iemand juist kwijt.
In de muziekscene, zie ik heel veel dat mannen hun vrouw of vriendin belazeren, meestal liegen ze daarover, en zeggen, als het aan het licht komt dat het gewoon vriendschap is, en ik heb al heel vaak meegemaakt dat zo'n vrouw dat gelooft ook. Ik bemoei me ook nergens meer mee, want je ziet bij voor je ogen dat zo'n man vreemdgaat, en als zo'n vrouw vriendin van je is, en je zegt het, dan loop je zogenaamd te stoken en is het allemaal niet waar. Dus tegenwoordig doe ik maar net of ik het allemaal niet gezien heb.
Ik weet dat mijn man ook wel tegen mij gelogen heeft, of althans dingen verzwegen heeft, dat vind ik net zo erg.

Vin

Berichtdoor Vin » 20 feb 2004 09:42

Mariamagdalena schreef:Jammer genoeg komt het veel vor dat mannen (en soms ook vrouwen) liegen in hun relatie.

Lol. Mannen veel, en vrouwen soms? Jaja dank je ;)

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 20 feb 2004 11:01

Kan het niet zo zijn dat mannen het minder goed verborgen kunnen houden dat ze liegen en dat het daarom lijkt dat mannen meer liegen dan vrouwen? Waarop is die uitspraak gebaseerd dat mannen vaak vrouwen soms liegen in hun relatie?
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 20 feb 2004 11:01

Er zijn mensen die bang zijn alles te verliezen als ze de waarheid zullen spreken, maar ze denken er niet overna dat ze ook alles kwijt zijn als hun leugen uitkomt. En er zijn mensen die hun eigen leugens geloven zoals ik :oops:
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

Freddy

Berichtdoor Freddy » 20 feb 2004 11:55

Een van de eerste dingen die mijn vriendin en ik hebben afgesproken is onvoorwaardelijke eerlijkheid. Ik zou er niet tegen kunnen als ze tegen me zou liegen, en volgens mij werkt dat van haar kant net zo. Ik zou ook niet willen liegen tegen haar. Ik zou haar EN mezelf er uiteindelijk alleen maar pijn mee doen...

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 20 feb 2004 12:37

onvoorwaardelijk eerlijkheid...lieve help...is het dan nog mogelijk om een relatie aan te gaan?

Freddy

Berichtdoor Freddy » 20 feb 2004 12:39

surfer schreef:onvoorwaardelijk eerlijkheid...lieve help...is het dan nog mogelijk om een relatie aan te gaan?

Hoe bedoel je dat? Waarom zou het niet mogelijk zijn?

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 20 feb 2004 14:33

Als je niet onder druk staat in je relatie, zal je minder gauw liegen.
Bijvoorbeeld: vroeger mocht ik van mijn man geen patat eten in een snackbar. En toen heb ik echt wel soms stiekem patat gegeten. Het klinkt stom, maar hij vond het ordinair om patat op straat te eten, eigenlijk zo en zo om op straat te eten. Maar als je het niet mag, wordt op een of andere manier die patat extra lekker (later is hij wel bijgedraaid over dit). Ik ga toch voor openheid en eerlijkheid, hoewel het soms moeilijk is, want omdat je iemand niet wilt kwetsen verzwijg je soms wat. Maar bv salades op brood, mocht ik eerst ook niet, en dan ging ik wel eens stiekem een onsje eiersalade kopen en dat stiekem opeten (nou is dat gelukkig niet meer zo, want als mannen ouder worden vinden ze zulk soort dingen niet meer zo belangrijk)

Vin

Berichtdoor Vin » 20 feb 2004 15:50

Mariamagdalena schreef:Als je niet onder druk staat in je relatie, zal je minder gauw liegen.
Bijvoorbeeld: vroeger mocht ik van mijn man geen patat eten in een snackbar. En toen heb ik echt wel soms stiekem patat gegeten. Het klinkt stom, maar hij vond het ordinair om patat op straat te eten, eigenlijk zo en zo om op straat te eten. Maar als je het niet mag, wordt op een of andere manier die patat extra lekker (later is hij wel bijgedraaid over dit). Ik ga toch voor openheid en eerlijkheid, hoewel het soms moeilijk is, want omdat je iemand niet wilt kwetsen verzwijg je soms wat. Maar bv salades op brood, mocht ik eerst ook niet, en dan ging ik wel eens stiekem een onsje eiersalade kopen en dat stiekem opeten (nou is dat gelukkig niet meer zo, want als mannen ouder worden vinden ze zulk soort dingen niet meer zo belangrijk)

Zit je ons nou in de maling te nemen ofzo? :shock: M'n mond valt af en toe echt open bij wat voor dingen je zonder blikken of blozen over je relatie verteld. Heb je je man inmiddels goed opgevoed of sabbelt ie ook nog op een speen?

Terug naar “Archief”