tanteoranje schreef:Ik denk het wel maar lijkt me moeilijk om als mens te weten dat het DIE straf is op DIE zonde, blijft voor ons verborgen denk ik. (waar heb jij die gekneusde hand aan te danken, zo'n vechtjas ben je toch niet...

)
Hoi, Tanteoranje,
Mijn man heeft een soort horecabedrijfje, samen met een compagnon van hem. Ik help er regelmatig.
Er was een vervelende gast, die al beschonken binnenkwam en heel vervelend deed. Hij zat op een stoel aan een tafeltje te zieken, en het werd zo vervelend, bovendien wilde hij bier, en ik zei dat hij alleen fris kon krijgen, omdat hij al behoorlijk wat op had, toen vroeg ik hem het pand te verlaten, toen begon hij mij uit te schelden voor alles wat lelijk was, toen liep ik naar hem toe en zei: nu is het afgelopen, u gaat nu onmiddelijk weg, of ik bel de politie. Toen trapte hij met zijn laars tegen mijn hand.
Eerst dacht ik dat het wel meeviel, omdat ik niet zo kleinzerig ben en ik zag alleen wat bloed en ik had het onder de koude kraan gehouden.
Het is mijn rechter ringvinger, maar mijn man zei dat ik naar de eerste hulp moest. Toen heeft een van mijn zonen mij naar het ziekenhuis gebracht en het bovenste vingerkootje is zwaar gekneusd en het andere gewricht (dus in het midden van mijn vinger) is gewoon gekneust, maar mijn ringvinger is dus dik en opgezet en paars van de bloeduitstorting en krom, ik kan hem niet meer bewegen. Ik mag van de dokter 1 week helemaal niks doen (

zie je het voor je? ) en moet eigenlijk de hele dag met mijn hand omhoog zitten, een week lang

Ik heb hele zware pijnstillers gehad, want het is net of iemand met naalden in je vinger prikt, en het klopt....... nie zo leuk dus allemaal. Ik heb maar erg veel gebeden en God gevraagd of Hij in de Naam van Jezus Christus wil helpen dat het weer goed komt met die vinger. Dat is het dus. Maar ik vind het zo laf en gemeen dat een man tegen een vrouw gaat schoppen....... (ik typ nou heel onhandig met mijn linkerhand) Raar he?