indeling vragen alie hoek

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

dr ernie

indeling vragen alie hoek

Berichtdoor dr ernie » 21 jan 2004 17:40

kunnen jullie wat aan de indeling doen van de vragen aan alie hoek? Het makkelijkste is om dezelfde layout als die van de vragen aan het panel te nemen. Het uitermate onoverzichtelijk en onhandig om op de huidige door de vragen heen te moeten 'worstelen'.
Misschien dat er ook een icoontje bij kan wanneer een vraag nieuw is.

Overigens krijg ik steeds een melding van een onveilig Active-X besturingselement.

PaLPiTaTioN

Berichtdoor PaLPiTaTioN » 21 jan 2004 22:34

Microsoft vindt alles onveilig. Als ik eigen VB-code naar huis mail, komt het niet eens aan door een of ander stom mailfilter omdat het een virus kan bevatten.

Active-X stelt niets meer voor dan een grafisch object dat een programmeur kan gebruiken. That's all folks! Omdat programmeurs zelf die objecten kunnen maken, kan er foute code instaan. Maar dat is zo met alle software...

henkie
Beheerder

Re: indeling vragen alie hoek

Berichtdoor henkie » 05 feb 2004 11:58

dr ernie schreef:kunnen jullie wat aan de indeling doen van de vragen aan alie hoek? Het makkelijkste is om dezelfde layout als die van de vragen aan het panel te nemen. Het uitermate onoverzichtelijk en onhandig om op de huidige door de vragen heen te moeten 'worstelen'.
Misschien dat er ook een icoontje bij kan wanneer een vraag nieuw is.

Overigens krijg ik steeds een melding van een onveilig Active-X besturingselement.

We zullen vanaf maandag bij alle nieuwe vragen dat er bij vermelden. Goed idee.

We zijn bezig met een nieuwe opzet van de vragenrubriek (en site) maar daar gaat nog wel wat tijd inzitten. Nog even geduld dus. :)

Staat de melding van het onveilige Active-X element standaard uit of heb je dat zo ingesteld?

Vin

Berichtdoor Vin » 12 feb 2004 04:32

henkie schreef:We zijn bezig met een nieuwe opzet van de vragenrubriek (en site) maar daar gaat nog wel wat tijd inzitten. Nog even geduld dus. :)

Kan ik helpen? Ik kan helpen :)

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 12 feb 2004 08:22

henkie schreef:Staat de melding van het onveilige Active-X element standaard uit of heb je dat zo ingesteld?

Ik krijg die melding ook altijd. Ik heb nooit aan de instelling gesleuteld hiervan. Dus zou je haast denken dat die standaard aan staat. Maar volgens mij is het begonnen zo ongeveer op het moment dat de vragen in onderdelen zijn onder gebracht. Voor die tijd had ik het probleem niet.

caprice

Berichtdoor caprice » 12 feb 2004 08:26

BJ schreef:
henkie schreef:Staat de melding van het onveilige Active-X element standaard uit of heb je dat zo ingesteld?

Ik krijg die melding ook altijd. Ik heb nooit aan de instelling gesleuteld hiervan. Dus zou je haast denken dat die standaard aan staat. Maar volgens mij is het begonnen zo ongeveer op het moment dat de vragen in onderdelen zijn onder gebracht. Voor die tijd had ik het probleem niet.

Ik krijg de melding ook, maar ik zou niet weten hoe dat allemaal werkt, dus eraan gesleuteld heb ik niet. Het is trouwens op verschillende computers het geval. Ik ben er nog geeneen tegen gekomen waar de melding niet kwam.

Vin

Berichtdoor Vin » 12 feb 2004 08:37

Ik krijg de melding ook. :x :x

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 19 feb 2004 12:21

Vin schreef:Kan ik helpen? Ik kan helpen :)

excuus voor de trage reactie!

Ik bedoelde eigenlijk dat er geprogrammeerd moet worden en een database opgezet moet worden. Gaat dat lukken?

Vin

Berichtdoor Vin » 19 feb 2004 12:26

henkie schreef:
Vin schreef:Kan ik helpen? Ik kan helpen :)

excuus voor de trage reactie!

Ik bedoelde eigenlijk dat er geprogrammeerd moet worden en een database opgezet moet worden. Gaat dat lukken?

In theorie, afhankelijk van waar je het in wil hebben, moet dat lukken. Maar ikke is ook erg roestig en computers sucken :mrgreen: :oops:

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 19 feb 2004 13:09

PHP olé olé 8)

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 19 feb 2004 13:14

Als ik even weer wat tijd heb wil ik er ook wel even naar kijken (in PHP). Ben toch bezig allerlei artikelen in een database te stoppen en er weer uit te halen in een leuke sortering. Dus beetje vergelijkbaar.

PaLPiTaTioN

Berichtdoor PaLPiTaTioN » 27 feb 2004 23:00

php roeleert! al helemaal in combinatie met mysql Afbeelding

gerrit de 2e
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor gerrit de 2e » 28 jul 2004 18:25

Waar kan ik dat dan uitschakelen? (ActiveX besturingselement)

Bvd

Terug naar “Archief”