Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 15 jan 2004 19:26

Lampekappen fabriek uitverkocht

van onze correspondent

Lampekappen fabriek Toplamp is door de hele voorraad
middelgrote lampekappen heen. Sinds enige dagen is
er een enorme run op deze lampekappen geweest.
Volgens verkoper Kees betalen de mensen grof geld
voor deze lampekappen en na betaling worden er viltstiften
uit de zak gehaald en worden er 'mondjes' op getekend.
Er zijn klanten die zo blij zijn met de lampekap dat ze de kap
spontaan zoenen. Verkoper Kees snapt er niets van maar denkt
dat het aan het specifieke karakter van deze middelgrote lampe-
kappen te danken is dat er een run is op ontstaan.
--------------------------------------------------------------------------

dat is goed nieuws vonden wij van Refoweb Dr.Love team.
ook stromen de bedankjes binnen via mail van mensen die (opnieuw)hebben leren zoenen op een lampekap en zo een nieuwe impuls hebben gegeven aan hun toch al spectaculaire huwlijksleven.

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 15 jan 2004 23:03

columbus schreef:
mevr. R. uit het oosten des lands vroeg:
als ik wil zoenen zet ik graag romantische muziek op, bv. Elly en Rikkert. Maar mijn vriendjes waar ik dan mee wil zoenen ,onder het geluid van die zwoele klanken, gaan spontaan gillen en zetten het op een lopen.
help me Dr.Love! ik snap er niets van!



`ff voor de duidelijkheid, ik was het niet...... :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
Renee
Mineur
Mineur
Berichten: 173
Lid geworden op: 02 dec 2002 23:32
Locatie: twente
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 15 jan 2004 23:13

rosekapje schreef:
columbus schreef:
mevr. R. uit het oosten des lands vroeg:
als ik wil zoenen zet ik graag romantische muziek op, bv. Elly en Rikkert. Maar mijn vriendjes waar ik dan mee wil zoenen ,onder het geluid van die zwoele klanken, gaan spontaan gillen en zetten het op een lopen.
help me Dr.Love! ik snap er niets van!



`ff voor de duidelijkheid, ik was het niet...... :mrgreen:


ff voor nog méér duidelijkheid: IK OOK NIET!!!!! :roll:

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 15 jan 2004 23:19

Renee schreef:
rosekapje schreef:
columbus schreef:
mevr. R. uit het oosten des lands vroeg:
als ik wil zoenen zet ik graag romantische muziek op, bv. Elly en Rikkert. Maar mijn vriendjes waar ik dan mee wil zoenen ,onder het geluid van die zwoele klanken, gaan spontaan gillen en zetten het op een lopen.
help me Dr.Love! ik snap er niets van!



`ff voor de duidelijkheid, ik was het niet...... :mrgreen:


ff voor nog méér duidelijkheid: IK OOK NIET!!!!! :roll:


hallo meisjes

wat een ontkenningen ineens uit het oosten des lands!
wel is opmerkelijk dat veel vragen over zoenen uit ....het oosten des lands komen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 15 jan 2004 23:26

columbus schreef:
Renee schreef:
rosekapje schreef:
columbus schreef:
mevr. R. uit het oosten des lands vroeg:
als ik wil zoenen zet ik graag romantische muziek op, bv. Elly en Rikkert. Maar mijn vriendjes waar ik dan mee wil zoenen ,onder het geluid van die zwoele klanken, gaan spontaan gillen en zetten het op een lopen.
help me Dr.Love! ik snap er niets van!



`ff voor de duidelijkheid, ik was het niet...... :mrgreen:


ff voor nog méér duidelijkheid: IK OOK NIET!!!!! :roll:


hallo meisjes

wat een ontkenningen ineens uit het oosten des lands!
wel is opmerkelijk dat veel vragen over zoenen uit ....het oosten des lands komen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus



Dat komt omdat ze in het westen van het land daar nog niet aan toe zijn...... :mrgreen: :mrgreen: :roll: :D :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
Renee
Mineur
Mineur
Berichten: 173
Lid geworden op: 02 dec 2002 23:32
Locatie: twente
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 15 jan 2004 23:32

Dear Dr. Love,

ik kan het niet helpen maar ik proef toch iets insinuerends in uw laatste antwoord. Bovendien getuigt het niet echt van veel privacygevoelens. U gooit zomaar de mensen die in deze (prachtige) landstreek wonen te grabbel. De meesten komen trouwens uit Rijssen, misschien is het een tip om daar eens een lezing te houden over zoenen samen met uw lieftallige assistente. Scheelt misschien wel de helft aan vragen, kunt u t ook weer ff wat rustiger aan doen. Maak me ook wel een beetje zorgen of u zo niet opeens veels te veel hooi op uw vork neemt, het vraagt nogal wat empatisch vermogen en dat samen met uw drukke (bij)baan,

hopend u hiermede van dienst te zijn geweest, verblijf ik
:lol: :lol: :lol:

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 15 jan 2004 23:38

hallo rosekapje,

bedankt voor je spontane reactie.
ik kan je vertellen dat de vragen die ons bereiken uit het westen des lands van veel zwaarder kaliber zijn dan die uit het oosten des lands.
de 'westerse' vragen zijn meestal van zodanige aard dat die niet voor plaatsing geschikt zijn.
onze indruk is dat de westersen het stadia van zoenen al lang voorbij zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 15 jan 2004 23:43

Renee schreef:Dear Dr. Love,

ik kan het niet helpen maar ik proef toch iets insinuerends in uw laatste antwoord. Bovendien getuigt het niet echt van veel privacygevoelens. U gooit zomaar de mensen die in deze (prachtige) landstreek wonen te grabbel. De meesten komen trouwens uit Rijssen, misschien is het een tip om daar eens een lezing te houden over zoenen samen met uw lieftallige assistente. Scheelt misschien wel de helft aan vragen, kunt u t ook weer ff wat rustiger aan doen. Maak me ook wel een beetje zorgen of u zo niet opeens veels te veel hooi op uw vork neemt, het vraagt nogal wat empatisch vermogen en dat samen met uw drukke (bij)baan,

hopend u hiermede van dienst te zijn geweest, verblijf ik
:lol: :lol: :lol:


bedankt Renee

maak je niet druk om mijn gezondheid, dat zit wel goed.
(ik ben een bikkel)
beda nkt voor de tip, Rijssen kunnen we wel wat mee, zal gelijk een hotelkamer boeken voor mn assistente en ik.

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 15 jan 2004 23:43

ja,ja..... :mrgreen:

Graag gedaan...... :mrgreen:

Zwaarder kaliber :?: hand vasthouden :?:

:idea: Wie, nou wie na het trouwen de drempel over tilt.......
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
@mic
Majoor
Majoor
Berichten: 1620
Lid geworden op: 10 aug 2003 14:07
Locatie: Krabbendijke/ Delft
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 15 jan 2004 23:58

columbus schreef:maak je niet druk om mijn gezondheid, dat zit wel goed.
(ik ben een bikkel)
beda nkt voor de tip, Rijssen kunnen we wel wat mee, zal gelijk een hotelkamer boeken voor mn assistente en ik.

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus

Misschien wel nuttig om te weten als Dr. Love: een bikkel is een half gecastreerde man (is dat netjes omschreven? :wink:)

bedankt iig voor die grieten
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 16 jan 2004 05:47

@mic schreef:
columbus schreef:maak je niet druk om mijn gezondheid, dat zit wel goed.
(ik ben een bikkel)
beda nkt voor de tip, Rijssen kunnen we wel wat mee, zal gelijk een hotelkamer boeken voor mn assistente en ik.

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus

Misschien wel nuttig om te weten als Dr. Love: een bikkel is een half gecastreerde man (is dat netjes omschreven? :wink:)

bedankt iig voor die grieten





aaaaaarrrrrrhhhhhhh :mrgreen: :mrgreen:

neee meen je niet @mic???
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 jan 2004 11:30

columbus schreef:
@mic schreef:
columbus schreef:maak je niet druk om mijn gezondheid, dat zit wel goed.
(ik ben een bikkel)
beda nkt voor de tip, Rijssen kunnen we wel wat mee, zal gelijk een hotelkamer boeken voor mn assistente en ik.

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus

Misschien wel nuttig om te weten als Dr. Love: een bikkel is een half gecastreerde man (is dat netjes omschreven? :wink:)

bedankt iig voor die grieten





aaaaaarrrrrrhhhhhhh :mrgreen: :mrgreen:

neee meen je niet @mic???



Hier moet ik natuurlijk ff op reageren..... (altijd al geweten dat de wijzen uit het oosten komen..... :wink: )

een bikkel is een half gecastreerd schaap.....

(ik kan het ook niet helpen.....)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 16 jan 2004 14:57

eigenlijk moet ik als Dr.Columbus hier niet op reageren, maar ik moet toch even wat kwijt.

het ging hier over het oosten inderdaad, en over zoenen maar moeten er nu echt schapen bij betrokken worden?
wij willen graag helpen maar als er beesten in het spel komen dan haak ik af :mrgreen:

by the way, in het westen zijn ook schapen, maar het woord BIKKEL betekend hier ook wel DIEHARD, ijskoud en onverschrokken. :wink:

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 jan 2004 15:10

Maar goed, wij in het oosten weten natuurlijk de enige ECHTE betekenis van het woord bikkel.... :mrgreen:

En ik was het niet die er beesten bijhaalde dat was je toch echt zelf Dr. Love (Columbus)
:P

En ik was ook niet degene die over zoenen begon....., dus waarom deze discussie....
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 16 jan 2004 15:19

rosekapje schreef:Maar goed, wij in het oosten weten natuurlijk de enige ECHTE betekenis van het woord bikkel.... :mrgreen:

En ik was het niet die er beesten bijhaalde dat was je toch echt zelf Dr. Love (Columbus)
:P

En ik was ook niet degene die over zoenen begon....., dus waarom deze discussie....


hallo rosekapje,

Ik haalde het woord bikkel erbij om duidelijk te maken dat ik een echte diehard ben :D niet om een gecastreert stukje schapenvlees te promoten. :roll:

en over zoenen, deze rubriek heet Dr.Love vragen rubriek en laten en nu veel vragen zijn over zoenen die we hier behandelen :mrgreen:

maar goed, discussie gesloten.

vragen mogen weer gesteld worden lieve mensen!!

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten