Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 13:21

essieee schreef:zelfs bij onze liefde-deskundige overwint het materialisme!


hallo Esssie,

toch ben ik blij met je antwoord want het je bevestigt daarmee dat ik idd liefde-deskundige bent :mrgreen:

zonder materialistisch te zijn zou ik niet in staat kunnen zijn om op deze manier mensen te helpen, weet je hoe hoog mn telefoonrekeningen zijn om al die arme mensen te helpen? :wink:

vriendelijke grieten,

Dr.Columbus
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jan 2004 13:56

He Columbus, vandaar dat je nooit te bereiken bent... :wink:

Essieee, dat gaat goed wat die mannen betreft al een minder! :P (of ga ik nu buiten mn boekje dr's?) :mrgreen:

Ik zal dan ook mn dilemma maar es een keer gaan plaatsen:

Ik heb gisteren love letters gekeken en dan denk ik dat wil ik oooook :D

Nee dan doel ik niet op tv trouwen enzo, maar het gaat me gewooooon om de jurk.... :oops:
Ik wil ook zo'n JURK :!:

Maar wat nou als er nooit iemand voor me op de knieën gaat, moet ik dan gewoon zo'n JURK kopen en er ingaan lopen???? Wat vinden jullie????

Ook vind ik het moeilijk om langs een etalage met trouwjurken te lopen...

Het gaat echt om de JURK, om daar de trap mee af te lopen, moet toch geweldig zijn.... ZUCHT.....

liefdevolle ZUCHT... pardon groet, Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 18 jan 2004 14:28

ik hoor wel niet bij het team, maar zullen we gaan winkelen dan??
ik trakteer op Columbus kosten!

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jan 2004 14:40

Jaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh, gezellig :D

Ennuh Columbus alvast bedankt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 15:11

rosekapje schreef:He Columbus, vandaar dat je nooit te bereiken bent... :wink:

Ik heb gisteren love letters gekeken en dan denk ik dat wil ik oooook :D

Nee dan doel ik niet op tv trouwen enzo, maar het gaat me gewooooon om de jurk.... :oops:
Ik wil ook zo'n JURK :!:

Maar wat nou als er nooit iemand voor me op de knieën gaat, moet ik dan gewoon zo'n JURK kopen en er ingaan lopen???? Wat vinden jullie????

Het gaat echt om de JURK, om daar de trap mee af te lopen, moet toch geweldig zijn.... ZUCHT.....

liefdevolle ZUCHT... pardon groet, Rosekapje
[quote]

ik ben inderdaad moeilijk bereikbaar ja, Rosekapje, maar je ziet dat we ons uiterste best doen om ook jou te helpen!

om op je vragen terug te komen,
je schrijft dat je gisteren Liefdes Brieven hebt bekeken :mrgreen: , nu dan, dat is heel goed voor de ontwikkeling van je liefdesleven.
uit een goed liefdesbrief kan je heel nuttig informatie halen die je eigen liefdesleven van nieuwe impulsen kan voorzien.

In onze Dr.Love Shop kan je mijn nieuwe boekje bestellen boordevol liefdestips, gedichten, gedachtes en liefdesbrieven en gedichten.

je wilt een jurk, trouwjurk zelfs.
bestel onze nieuwe catalogus kan ik je aanbevelen.
daar staan creaties in die zijn ontwikkeld door onze assistentes.
de nieuwe trouwjurken lijn heet JohaKelly en is gemaakt van hoogwaardige stoffen en materiaal.

uit je posting kan ik opmaken dat je een trouwjurk graag wilt dragen om de jurk zelf.
binnenkort is er een Refoweb Dr.Love Bruidsjurken Modeshow en we zoeken nog modellen, ben je geinterreseerd?

dan is gelijk dat gedeelte van je probleem uit de wereld, wel een trouwjurk maar niet trouwen.
die trap af, gekleed in een trouwjurk, ook dat is te realiseren.
het decor van de modeshow zal bestaan o.a. een trap van 104 treden vanwaar de modellen naar beneden komen om de creaties te showen aan het publiek dat zal bestaan uit voornamelijk familie en vrienden.
het zal dus niet druk worden :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
Johan81
Moderator
Berichten: 1546
Lid geworden op: 08 dec 2003 22:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 18 jan 2004 15:16

Ik verbaas me al dagen over jouw vindingrijkheid columbus :idea: :!:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 15:23

essieee schreef:ik hoor wel niet bij het team, maar zullen we gaan winkelen dan??
ik trakteer op Columbus kosten!


----PERSBERICHT----

De sollicitaties stromen binnen bij de Refoweb Dr.Love praktijk.
Zelfs SINTERKLAAS stuurde een sollicitatiebrief!
Maar u begrijpt dat we niet iedereen kunnen helpen aan een baan.
STOP daarom met het schrijven van sollicitatiebrieven!
U kunt wel met uw problemen bij ons terecht!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 15:25

Johan81 schreef:Ik verbaas me al dagen over jouw vindingrijkheid columbus :idea: :!:


Ha Johan, bedankt voor het compliment!
alleen ben je vergeten na het laatste bezoek aan onze praktijk je MANDARIJNTJE mee te nemen! :D
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 15:42

Lieve mensen,

Het nieuwe boekje van Dr.Columbus , titel: ‘Liefdesprikkels en perikelen rond Liefde’
Is vanaf morgen verkrijgbaar. Het is al de derde druk en het lijkt erop dat de vierde druk niet lang op zich laat wachten!

Hier alvast een stukje uit het hoofdstuk ‘Zoenen? Waarom niet?’

‘Zoenen houd u gezond’
Als je regelmatig lacht, dan gebruik je spieren die je niet zou gebruiken als je chagrijnig bent.
Die spieren gebruik je ook bij het zoenen, zoen je, is de kans groot dat je lichtelijk opgewonden raakt, waardoor adrenaline aangemaakt word zodat je hart, en daarbij je hartspieren, sneller gaat slaan. Je hart word er sterker en krachtiger van waardoor je minder kans loopt hart en vaatziekten te krijgen.

Conclusie, zoenen is gezond.

morgen verschijnt er weer een gedeelte uit het boekje in deze rubriek.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

cash
Verkenner
Verkenner
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 jan 2004 17:38

Berichtdoor cash » 18 jan 2004 15:49

hallow

ik heb de tweede druk van het boekje heel vaak gelezen en ben zeer geinterreseert in de derde druk.

één punt van kritiek!

Er staan te weinig plaatjes in! ik ben nogal visueel ingesteld en daarom mis ik plaatjes.

verder niets op aante merken!

toppieeeeee!

Cash

Vin

Berichtdoor Vin » 18 jan 2004 16:43

Sorry Dr Columbus, maar rosekapje is wel mijn patient. Ik zou haar graag een alternatief voorleggen.

rosekapje schreef:Maar wat nou als er nooit iemand voor me op de knieën gaat, moet ik dan gewoon zo'n JURK kopen en er ingaan lopen???? Wat vinden jullie????


Lieve rosekapje,

Als er niemand voor je op de knieën gaat, dan kan je dat nog wel zelf doen! Dis is de twentiefurst sentjurie! Als dit je eng lijkt, kom dan langs op onze praktijk en oefen het op ons. Je kunt natuurlijk ook met essiee even contact leggen; zij heeft nog 4 gegadigden over, misschien wil één daarvan jou wel in een jurk zien :D

Met liefde,

Dr Vin

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 jan 2004 16:49

Dr. Columbus, bij deze meld ik me aan voor de bruidsshow... ik neem aan dat verder informatie volgt?...... droomtrap..... ZUCHT.......

Dr. Vin, bedankt voor het alternatief, je hebt misschien wel gelijk, maar het is ZOOOOOOOOOOO romantisch........ als een man voor je op de knieën gaat...... wat dat betreft, ben ik behoooorlijk ouderwets ingesteld....
Maar misschien kom ik toch maar oefenen.... kan nooooit kwaad.....
Ik zal morgen uw lieftallige assistente bellen voor een afspraak, het hoeft niet op stel en sprong, maar toch......

Liefdevolle groet Rosekapje

PS. aangezien ik onder behandeling sta, krijg ik vast wel zo'n boekje GRATIS :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: toch?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 19:58

Lieve mensen,

Het nu volgende gedicht is ingestuurd door een anonieme man die worsteld met vragen en denkt dat hij soms ook de antwoorden weet.
Het is bestemt voor de mannen die ook met die problemen kampen die hij beschrijft in zijn gedicht.

----------------------------------------------------------
Sex voor het huwelijk is niet goed
Al weten we dat je het toch soms doet
Toch kan je beter even wachten
Daarom dit gedicht, om het leed te verzachten
Wat woorden ter ondersteuning en voor wat kracht
Die je nodig kan hebben tijdens zo’n nacht
Een nacht waarin je jezelf niet meer kan houen
En je grenzen ras verflauwen
Doe het niet en spaar je kruit
Stel zo’n nacht toch even uit
Wat je ervoor krijgt als beloning
Bij het betreden van je huwelijkswoning
Is meer dan dat in je stoutste dromen
Kon bedenken, aldus de vromen
Bedenkt je dus is mijn advies
Al ben ik zelf ook niet goed wies
Zou je nu denken ,wat een mafkees
Hij met het uiterst zwakke vlees
Moet hij me zeggen wat ik moet doen?
Ik hou mezelf wel in fatsoen
Daar heb ik hem dus niet bij nodig
En is dit gedicht dus overbodig
Nee, dit is niet voor mij bestemd
Ik heb mn zaakje afgeklemd!

Ingezonden door een anonieme lezer
----------------------------------------------------
Toch zou ik de anonieme inzender graag, als arts, een advies willen geven.
Ga zo snel mogelijk hulp zoeken man! Dit is echt niet nodig!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 18 jan 2004 20:09

rosekapje schreef:He Columbus, vandaar dat je nooit te bereiken bent... :wink:

Ik wil ook zo'n JURK :!:

Maar wat nou als er nooit iemand voor me op de knieën gaat, moet ik dan gewoon zo'n JURK kopen en er ingaan lopen???? Wat vinden jullie????



jij wil een trouwjurk? ik heb er nog wel een voor je op de zolder liggen, hij is maar 1 keer gedragen........... dus als je interesse heb moet je snel wezen voor de motten hem hebben opgegeten.

Laat maar een PB-tje achter............
ja, dat is mijn mening dan he.....

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 18 jan 2004 20:19

Annettje schreef:
rosekapje schreef:He Columbus, vandaar dat je nooit te bereiken bent... :wink:

Ik wil ook zo'n JURK :!:

Maar wat nou als er nooit iemand voor me op de knieën gaat, moet ik dan gewoon zo'n JURK kopen en er ingaan lopen???? Wat vinden jullie????



jij wil een trouwjurk? ik heb er nog wel een voor je op de zolder liggen, hij is maar 1 keer gedragen........... dus als je interesse heb moet je snel wezen voor de motten hem hebben opgegeten.

Laat maar een PB-tje achter............


hallo mensen,

Het is hier GEEN veilinghal!! :mrgreen:
ook geen tweedehands trouwjurkenrubriek! :mrgreen:

graag alleen vragen en/of problemen m.b.t. liefdesdingen

**bestel nu onze nieuwe catalogus boordevol nieuwe trouwjurken**
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten

cron