ha de gezellige tijd breekt weer aan!!!!! Lichtjes in de duisternis.
Hoe denken jullie over de kerstboom?
Moderator: Moderafo's
Dan drink je ook geen cholodemelk en krijg je geen geld van je opa voor nieuwjaar en doe je ook niet aan oud & nieuw, oliebollen (en afvallenessieee schreef:Mijn visie op kerstbomen??
Wat heeft het te maken met de geboorte van Christus??helemaal nix dus daarom vind ik een kerstboom 10x nix!
mijn visie op de kerstboom: Jezus is het licht der wereld! En dus wil ik graag wat meer licht brengen in de donkere december maand.@mic schreef:Dan drink je ook geen cholodemelk en krijg je geen geld van je opa voor nieuwjaar en doe je ook niet aan oud & nieuw, oliebollen (en afvallenessieee schreef:Mijn visie op kerstbomen??
Wat heeft het te maken met de geboorte van Christus??helemaal nix dus daarom vind ik een kerstboom 10x nix!), lichtjes kerstkransjes rondslinkerende denneappels e.d.
@mic schreef:Dan drink je ook geen cholodemelk en krijg je geen geld van je opa voor nieuwjaar en doe je ook niet aan oud & nieuw, oliebollen (en afvallenessieee schreef:Mijn visie op kerstbomen??
Wat heeft het te maken met de geboorte van Christus??helemaal nix dus daarom vind ik een kerstboom 10x nix!), lichtjes kerstkransjes rondslinkerende denneappels e.d.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten