Forum layout hetzelfde als op Battlefield

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Night
Moderator
Berichten: 976
Lid geworden op: 10 sep 2002 16:09
Contacteer:

Re: Forum layout hetzelfde als op Battlefield

Berichtdoor Night » 08 nov 2002 21:11

Invincible schreef:Ik zat even te kijken op het GELOVEN forum.

Het viel me op dat dit forum wel heel veel lijkt op het refoweb-forum... hoe kan dit? refoweb-layout soms nagemaakt van dat forum?


Hm..niet vervelend bedoeld, maar lees even het voorgaande.
Deze forumlayout is freeware, oftewel iedereen kan deze downloaden ne gebruiken of zijn of haar site.
Vandaar ook dat je hem her en der tegenkomt.

En dus ook bij geloven.net.
maar speur even verder en kijk even rond, en zie dat dit forum wel heel recent is. Dan zou je eerder de verstandige conclusie moeten trekken dat zij alhier even hebben geneusd. Gezien de jongheid van de topics en het ook hebben van de term Slow chat zou dat best eens kunnen. Maar goede ideeen moet je altijd van elkaar overnemen...
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Nazgul
Verkenner
Verkenner
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 sep 2002 16:42
Locatie: Zoetermeer

Berichtdoor Nazgul » 09 nov 2002 19:45

www.fok.nl heeft al veel langer een slowchat hoor....
Definitief verdwenen....

Gebruikersavatar
Night
Moderator
Berichten: 976
Lid geworden op: 10 sep 2002 16:09
Contacteer:

Berichtdoor Night » 09 nov 2002 19:47

Nazgul schreef:www.fok.nl heeft al veel langer een slowchat hoor....


jawel nazz...maar we hadden het er nu over waar zij het vandaan hadden, niet waar wij het vandaan hadden :mrgreen:
Onderschrift? Waaronder dan?

En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Gebruikersavatar
Invincible
Luitenant
Luitenant
Berichten: 611
Lid geworden op: 07 nov 2002 12:34
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Forum layout hetzelfde als op Battlefield

Berichtdoor Invincible » 10 nov 2002 14:54

Night schreef:Dan zou je eerder de verstandige conclusie moeten trekken dat zij alhier even hebben geneusd. Gezien de jongheid van de topics en het ook hebben van de term Slow chat zou dat best eens kunnen. Maar goede ideeen moet je altijd van elkaar overnemen...

Wil even rechtzetten dat geloven.net deze opmaakt al had toen jullie nog een vissekom-layout hadden. Als je goed oplet staan er al postings van Do Jan 01, 1970 1:00 am, duss..
Laatst gewijzigd door Invincible op 14 nov 2002 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.

moppie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1086
Lid geworden op: 19 sep 2002 14:03

Berichtdoor moppie » 10 nov 2002 15:02

Als je goed oplet staan er al postings van Do Jan 01, 1970 1:00 am, duss..



Das iets voor Guiness Book of Records. Volgens mij bestond internet er toen nog niet. iig niet in deze mate. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Night
Moderator
Berichten: 976
Lid geworden op: 10 sep 2002 16:09
Contacteer:

Re: Forum layout hetzelfde als op Battlefield

Berichtdoor Night » 11 nov 2002 07:56

Invincible schreef:
Night schreef:Dan zou je eerder de verstandige conclusie moeten trekken dat zij alhier even hebben geneusd. Gezien de jongheid van de topics en het ook hebben van de term Slow chat zou dat best eens kunnen. Maar goede ideeen moet je altijd van elkaar overnemen...

Wil even rechtzetten dat geloven deze opmaakt al had toen jullie nog een vissekom-layout hadden. Als je goed oplet staan er al postings van Do Jan 01, 1970 1:00 am, duss..


Grijns...
Ik hoop dat je het als grappie bedoelt.
Zoniet verwacht ik minimaal de mededeling theologische kopstukken van nu opgegroeid zijn op geloven.net
Onderschrift? Waaronder dan?

En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Gebruikersavatar
Invincible
Luitenant
Luitenant
Berichten: 611
Lid geworden op: 07 nov 2002 12:34
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Forum layout hetzelfde als op Battlefield

Berichtdoor Invincible » 11 nov 2002 12:07

Invincible (dat is ik) schreef:Als je goed oplet staan er al postings van Do Jan 01, 1970 1:00 am, duss..

moppie schreef:Volgens mij bestond internet er toen nog niet. iig niet in deze mate. Dus zeer zeker geen geloven.net

Night schreef:Grijns...
Ik hoop dat je het als grappie bedoelt.

Heeft geen zin hier een discussie over te houden,
Zij die ogen hebben...

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Forum layout hetzelfde als op Battlefield

Berichtdoor Memmem » 11 nov 2002 21:47

Invincible schreef:
Invincible (dat is ik) schreef:Als je goed oplet staan er al postings van Do Jan 01, 1970 1:00 am, duss..

moppie schreef:Volgens mij bestond internet er toen nog niet. iig niet in deze mate. Dus zeer zeker geen geloven.net

Night schreef:Grijns...
Ik hoop dat je het als grappie bedoelt.

Heeft geen zin hier een discussie over te houden,
Zij die ogen hebben...


Kheb even gekeken op geloven. De mensen die in dat topic posten waren lid vanaf aug 2002 hoe verklaar je dat dan??????? :? :?

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Berichtdoor Memmem » 11 nov 2002 22:27

Een illustratie:

geertje
Actief Persoontje



Joined: 06 Aug 2002
Posts: 137


Status: Offline
Posted: Thu Jan 01, 1970 1:00 am Post subject: Re: liefde vriendschap


relaties

--------------------------------------------------------------------------------

Jesusfreak wrote:
Jezus number 1 ook in je relatie!!!!!!!!!

je hebt groot gelijk;maar ik kijk even objectief
als je beiden geloofd is het makkelijk;maar er zijn ook jammer genoeg mensen die Jezus in hun leven niet toelaten en daar is het nummer 1 voor .begrijp je?

Back to top

Gebruikersavatar
Invincible
Luitenant
Luitenant
Berichten: 611
Lid geworden op: 07 nov 2002 12:34
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: Forum layout hetzelfde als op Battlefield

Berichtdoor Invincible » 12 nov 2002 14:26

Memmem schreef:Kheb even gekeken op geloven. De mensen die in dat topic posten waren lid vanaf aug 2002 hoe verklaar je dat dan??????? :? :?

In Juli/Augustus is het forum zo aangepast, dat de leden zich opnieuw moesten laten registreren. t Was geloof ik een foutje van de Admin, maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal als het forum wordt overgenomen door de volgende, minder ervaren, generatie.

Ook zijn er een aantal berichten vervallen, wat erg jammer is gezien het hoge discussieniveau.

moppie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1086
Lid geworden op: 19 sep 2002 14:03

Berichtdoor moppie » 12 nov 2002 14:36

aantal topics vervallen aantal postings vervallen aantal gebruikers zeker en aantal data's.

Nou het grapje was leuk.

Applause voor Refoweb Grootste en Bestlopende christelijk forum van NEDERLAND!!!!!!!!!!!!! :lol: :!: :!: :!: :!: :idea: :idea: :idea: :idea:

Wie hersene heeft fie denke en concludeer daaruit :idea: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Night
Moderator
Berichten: 976
Lid geworden op: 10 sep 2002 16:09
Contacteer:

Re: Forum layout hetzelfde als op Battlefield

Berichtdoor Night » 12 nov 2002 14:41

Invincible schreef:
Memmem schreef:Kheb even gekeken op geloven. De mensen die in dat topic posten waren lid vanaf aug 2002 hoe verklaar je dat dan??????? :? :?

In Juli/Augustus is het forum zo aangepast, dat de leden zich opnieuw moesten laten registreren. t Was geloof ik een foutje van de Admin, maar dat soort dingen gebeuren nu eenmaal als het forum wordt overgenomen door de volgende, minder ervaren, generatie.

Ook zijn er een aantal berichten vervallen, wat erg jammer is gezien het hoge discussieniveau.


Foutje van de Admin?
Forumleden van het oude forum kunnen zo overgezet worden naar het nieuwe forum.....
Foutje? Of geen zin...

verder valt er een heleboel af te dingen op je verhaal...sommige dingen worden op het bewuste forum anders verwoord in ieder geval.

maar goed...waar praten we eigenlijk over...

duidelijk is dat geloven eenzelfde lay out heeft als refoweb....

en wat je wilde was reclame...en die heb je gehad..gratis en voor niks...
als weder=dienst mag je ons best ook even aanprijzen... :mrgreen:
Onderschrift? Waaronder dan?

En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

Gebruikersavatar
Invincible
Luitenant
Luitenant
Berichten: 611
Lid geworden op: 07 nov 2002 12:34
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Berichtdoor Invincible » 14 nov 2002 12:40

Ik wordt duidelijk niet serieus genomen, valt me een beetje tegen. :(

En over die reclame - die mag je zelf gaan maken, ik garandeer je echter niet dat ze dat daar zullen accepteren :P

moppie schreef:Applause voor Refoweb Grootste en Bestlopende christelijk forum van NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd 8)
geniet ervan zolang het nog kan

Gebruikersavatar
Night
Moderator
Berichten: 976
Lid geworden op: 10 sep 2002 16:09
Contacteer:

Berichtdoor Night » 14 nov 2002 12:44

Invincible schreef:Ik wordt duidelijk niet serieus genomen, valt me een beetje tegen. :(

En over die reclame - die mag je zelf gaan maken, ik garandeer je echter niet dat ze dat daar zullen accepteren :P

moppie schreef:Applause voor Refoweb Grootste en Bestlopende christelijk forum van NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd 8)
geniet ervan zolang het nog kan


Hm....
Iemand serieus nemen heeft wel met wat voorwaarden te maken.
Als je duidelijk aan wilt geven dat Refoweb een layout gepikt zou hebben zonder zelf even goed rond te hebben gekeken, daarna verklaart dat het bewuste forum veeel ouder is omdat er posts opstaan van 1970 enz enz, en bij elke post probeert de naam van het bewuste forum te noemen..dan krijg ik het donkerbuine vermoeden dat het je om het laatste te doen is.

Zeker gezien je reactie op de vraag die ik stelde: daar accepteert men het niet...dat zegt dan genoeg.

Ook je onderste zinnetje is er duidelijk getuige van dat je in wezen niet eens serieus genomen wilt worden.

Dus je redenatie dat je iets tegen valt...mwoah...zijn heleboel argumenten te noemen dat de reacties je allemaal mee zouden moeten vallen :P
Onderschrift? Waaronder dan?

En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

moppie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1086
Lid geworden op: 19 sep 2002 14:03

Berichtdoor moppie » 14 nov 2002 12:51

Night schreef:
Invincible schreef:Ik wordt duidelijk niet serieus genomen, valt me een beetje tegen. :(

En over die reclame - die mag je zelf gaan maken, ik garandeer je echter niet dat ze dat daar zullen accepteren :P

moppie schreef:Applause voor Refoweb Grootste en Bestlopende christelijk forum van NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd 8)
geniet ervan zolang het nog kan


Hm....
Iemand serieus nemen heeft wel met wat voorwaarden te maken.
Als je duidelijk aan wilt geven dat Refoweb een layout gepikt zou hebben zonder zelf even goed rond te hebben gekeken, daarna verklaart dat het bewuste forum veeel ouder is omdat er posts opstaan van 1970 enz enz, en bij elke post probeert de naam van het bewuste forum te noemen..dan krijg ik het donkerbuine vermoeden dat het je om het laatste te doen is.

Zeker gezien je reactie op de vraag die ik stelde: daar accepteert men het niet...dat zegt dan genoeg.

Ook je onderste zinnetje is er duidelijk getuige van dat je in wezen niet eens serieus genomen wilt worden.

Dus je redenatie dat je iets tegen valt...mwoah...zijn heleboel argumenten te noemen dat de reacties je allemaal mee zouden moeten vallen :P



Reclame: hahahah ik heb nogal moeten lachen toen ik zag dat 1 van de (weinige) leden van dat forum als homepage had staan WWW.REFOWEB.NL

Genieten ervan zolang het kan doe ik zeker. Stel je voor dat ik morgen verongeluk oid dan kan ik er niet meer van genieten.

Refoweb houdt het toch langer vol dan weet ik wie dan ook. Dr zijn meer kneuzen die geprobeerd hebben refoweb eruit te drukken na paar maanden kwamen ze met hangende pootjes terug als lid :mrgreen:


Night aplausje voor je laatste regel!!!!!.

Laat ik het dan maar regelrecht zeggen. Tis enorm zielig om zo te moeten aantonen dat Refoweb gejat zou hebben. Dan ben je pas sneu.

Overigens blijkt uit je postings hier dat jullie dringend aandacht nodig hebben. Na een bezoekje van mij aan jullie forum is me dat ook overduidelijk geworden. :roll:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten