Welkom bij de Anonieme-zondaars-club
Wegens een groeiende vraag over het kunnen breken met zonden:
Wie heeft tips om te breken met zonden?
Moderator: Moderafo's
caprice schreef:Zondaren die zondaren tegen willen houden om te zondigen?
Dat is zo ongeveer hetzelfde als een paar pyromanen die elkaar tegen willen houden om brand te stichten.
Dit kan alleen door God en door met God te wandelen.
joris schreef:ga op bevrijd gebied staan!
Tijdens een grote bosbrand in Australie gaan de mensen fik steken op kilometers afstand van de grote brand. Zo komt er eenafgesloten strook afgebrand/dood bos waar het vuur niet verder kan gaan. Het vuur komt er aan, zeer driegend, maar het moet stoppen! Een ander is het al voor geweest!!!!!! Iedereen in de brand gaat dood! En de dieren die zijn gevlucht naar het dode stuk land en leven! Dus de dood brengt leven!
Ga op bevrijd gebied staan!!1 Satan is de heer van de wereld. En wij wonen op zijn gebied> maar wij zijn lid van d ekoninklijke familie in de hemel! De Koning van het heelal!!!!! HEEEL AL~~ Dus alles, maar vooral ook erg heel.
Wij mogen zeggen: de wereld is van jou, maar ik ben van JEzus. ind e naam van Jezus wil ik dat deze gedachten verbroken worden. Dat de macht van satan in mijn leven gebroken wordt. Benoem die dingen zo concreet mogelijk: geest van lust, geest van erotiek, geest van bedrog, geest van minderwaardigheid, enz. Beleid je zonden voor God en vraagHem de plaats in te nemen van de verkeerde dingen in je leven.
En je zult zien dat geldt: nader tot God en Hij zal tot u naderen. Je komt steeds eerder je fouten tegen. Iedere zonde begint in je gedachten. En God wil heersen over je gedachten. Dus Hij maakt je duidelijk wat fout is en dan is het een kwestie van sterk worden!!!!!! Ga op die signalen van God in!
Leg de oude mens af,s taat in de bijbel ef 4:22 bijvoorbeeld. Dat is iets wat we bewust moeten doen. En God staat erbij te juichen en Jezus staat klaar om het van je over te nemen.
Lees ook eens galaten 5: 16
En wwaars staat die tekst ook al weer dat we alle gedachten onder het gezag van Jezus moeten brengen. ga nog even zoeken.
joris schreef:Geloof ik niet.
Ik wijger gewopon te geloven dat Christus voor niets aan het kruis is gegaan. Ik wijger te geloven dat God ons niet de kracht geef tom niet te zondigen. Ik wijger dat gewoon.
Ik weet heel zeker dat God veel groter is dan wij denken en dat zijn kracht in ons veeeeel groter is dan wij durven vermoeden en te hopen. lees maar efeze 1: 19.
joris schreef:Geloof ik niet.
Ik wijger gewopon te geloven dat Christus voor niets aan het kruis is gegaan. Ik wijger te geloven dat God ons niet de kracht geef tom niet te zondigen. Ik wijger dat gewoon.
Ik weet heel zeker dat God veel groter is dan wij denken en dat zijn kracht in ons veeeeel groter is dan wij durven vermoeden en te hopen. lees maar efeze 1: 19.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten