In de Bijbel staat in Job,hebt de kastijding lief.
Houd dat dan in dat alle pijn en moeite die je soms mee moet maken met vreugde moet dragen?
Ik kan dat namelijk niet!
Moderator: Moderafo's
essieee schreef:In de Bijbel staat in Job,hebt de kastijding lief.
Houd dat dan in dat alle pijn en moeite die je soms mee moet maken met vreugde moet dragen?
essieee schreef:Ik ben helemaal vast gelopen door het verleden en ben nu bijna 10 weken opgenomen. Als ik het vanuit de Bijbel zie moet ik zeggen, Heere dank U wel. Maar dat kan ik niet. Terwijl ook Jezu zijn waaroms had en ook huilde aan het graf bij Lazarus. Ik zit vol met negatieve emotie's en voel me hier erg schuldig over!
Ruben Hadders schreef:Wel, als je weet dat God altijd bij je is en je nooit zal verlaten, dan is elke pijn denk ik wel dragelijk. God zal geen verzoekingen geven die je niet aan kunt.
"elke pijn wel dragelijk?". Weet je wat pijn is?
Ik vind dit wel een HEEL goedkoop antwoord, en ik heb het idee dat jij nog weinig echte verzoekingen hebt meegemaakt in je leven, als je op deze manier op een noodkreet durft te reageren!
OF je neemt Esieee niet serieus, of je gaat met de Bijbel om, op een manier die ik onverantwoord en zeer verwerpelijk vind.
Lees de reaktie van henkie hierboven nog maar eens goed: die is heel wat menselijker en liefdevoller, en ook wat bijbelser.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten