Dit is denk een hele persoonlijke vraag, maar ik zou graag willen weten wie er aan het avondmaal gaan en waarom, wat is er gebeurt in je leven?
Dus gaan we aan het avondmaal en waarom?
Moderator: Moderafo's
Klaas schreef:Ik bedoelde te vragen waarom je nog geen belijdenis gedaan hebt....
Klaas
Johanne schreef:Klaas schreef:Ik bedoelde te vragen waarom je nog geen belijdenis gedaan hebt....
Klaas
Ow zo...
nou ik ga dit jaar naar de belijdeniscathechesatie, dus dan ga k ook belijdenis doen. Maar op de datum dat je belijdenis doet moet je minstens 18 zijn, dus veel eerder had k t nog niet kunnen doen eigenlijk...
trijntjejohanna schreef:Johanne schreef:Klaas schreef:Ik bedoelde te vragen waarom je nog geen belijdenis gedaan hebt....
Klaas
Ow zo...
nou ik ga dit jaar naar de belijdeniscathechesatie, dus dan ga k ook belijdenis doen. Maar op de datum dat je belijdenis doet moet je minstens 18 zijn, dus veel eerder had k t nog niet kunnen doen eigenlijk...
waarom moet je 18 wezen?? is dat een regel daar in de kerk ofzo?? als je nou vantevoren al zeker weet dat je voor God wilt leven en ja tegen Hem wil zeggen... dan moet je wachten tot je 18e ?? ik vind dat als je op je 15e bij wijze van spreke al die keuze kunt en wilt maken dat je het ook zeker moet kunnen doen!!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 11 gasten