Het westen collaboreert met jihadisme

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Yoshi

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Yoshi » 23 apr 2018 21:04

irmo schreef:Ik weet niet wat jij slikt, maar het moet vast goed spul zijn. Of heeft er weer eens iemand het hek open laten staan? :roll:

Je haalt me de woorden uit de mond. Ook in België is zo te zien flink bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg.

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 23 apr 2018 21:17

Yoshi schreef:Je haalt me de woorden uit de mond. Ook in België is zo te zien flink bezuinigd op de geestelijke gezondheidszorg.

Zei de zelfverklaarde christen :)

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 23 apr 2018 21:32

Ik heb het nog eens nagelezen.
Wat ontdekken we nog meer? Die Albanezen van Kosovo collaboreerden eerder met nazi Duitsland.
Wat is dat toch met Europa en haar bodemloze efforts collaborateurs van de nazi's te beschermen? Heeft die dat goedkeurt het wel recht in het koppietje?

Door in de Tweede Wereldoorlog met Hitler en Mussolini te collaboreren, kregen de Albanezen hun wraak en konden ze de Serviërs weer verdrijven. Dat ging er evenmin zachtzinnig aan toe.


https://www.google.be/amp/s/www.volkskr ... 470806/amp

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor irmo » 23 apr 2018 22:13

Bruno schreef:https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Kosovo
En wie heeft uiteindelijk die kwestie gewonnen Irmo? De moslimminderheid. Met hulp van wie?
Alsof Serviers zomaar spontaan een afkeer van die moslims hadden. Die hele geschiedenis is natuurlijk herschreven naar de hand van de winnaar als je kan zien op wikipedia.



Oo dus je kunt toch wel opzoeken en lezen? mss moet je Mortlachs boek eens lezen, leer je nog es wat.

En kom aub maar es een paar maandjes hier wonen. Daar leer je ook nogal wat van.

Bruno schreef:Zei de zelfverklaarde christen :)


I would trust him any day over you.

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 23 apr 2018 22:21

Een mening blijft subjectief he.
Maar mijn mening staat hier onderbouwd met feiten en ik heb al lang aangetoond dat het boek van Mortlach met geen woord Speedy's uitspraak beaamde. Ook nergens op het internet terug te vinden. Wellicht volg je de discussie niet meer? Ik geloof trouwens niet dat hij het boek zelf las. Hij weigerde het relevante deel samen te vatten. Dus wat moet ik eruit leren? Iets wat ik na 5min opzoekwerk ook kan vinden of na 1000 pagina's tijdsverlies? Om dan alsnog tot dezelfde vaststelling te komen.

Maargoed. U staat naast Speedy op de lijst. Yoshi nam ik sowieso niet serieus. Neigt al naar een trol.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Optimatus » 25 apr 2018 14:38

Bruno schreef:Ik spuw dan ook als Vlaming op francofoon Belgie. Dat U de Congo aanhaalt maar Kosovo niet is weer zo typerend. In het verleden leven en niet zien wat de huidige ordes uitsteken. Namelijk ons islamiseren. Zo heeft de EU de Serviërs hun land afgepakt om via Kosovo een eerste islamitische staat in Europa te lanceren.


Dat is ook zeer christelijk, spuwen op je medemensen.

Kosovo heeft NIETS met de Belgische wandaden in Congo te maken en daar maakte ik dus een opmerking over.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 25 apr 2018 15:50

Optimatus schreef:Dat is ook zeer christelijk, spuwen op je medemensen.

Kosovo heeft NIETS met de Belgische wandaden in Congo te maken en daar maakte ik dus een opmerking over.


De wandaden in Kosovo vind ik toch van een veel maar grotere proportie dan die van de Congo.
Verdiep je eens voor me aub ;) (geen verplichting)

België ging niet naar de Congo om oorlog te voeren en een land af te pakken om aan moslims af te geven he.
Heilige Europese grond dan nog wel. Dat is wat men in Kosovo heeft gedaan.
Neen, wij brachten naar de Congo onderwijs, ziekenzorg, democratie, ...
De afloop is inderdaad verkeerd afgelopen, de macht wou haar macht niet afgeven en toen is het spel vuil gespeeld.
Daarom dat ik er dan ook geen liefde voor voel.

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor irmo » 25 apr 2018 16:23

Bruno schreef:
De wandaden in Kosovo vind ik toch van een veel maar grotere proportie dan die van de Congo.
Verdiep je eens voor me aub ;) (geen verplichting)

België ging niet naar de Congo om oorlog te voeren en een land af te pakken om aan moslims af te geven he.
Heilige Europese grond dan nog wel. Dat is wat men in Kosovo heeft gedaan.
Neen, wij brachten naar de Congo onderwijs, ziekenzorg, democratie, ...
De afloop is inderdaad verkeerd afgelopen, de macht wou haar macht niet afgeven en toen is het spel vuil gespeeld.
Daarom dat ik er dan ook geen liefde voor voel.



Hahahahahaha sorry, uw algemene ontwikkeling is wel erg slecht, zelfs voor een Belg. Misschien moet u nog wat lessen gaan volgen, anders zou ik u toch eens aanraden om eens een ander middel te gaan slikken. Antipsychotica schijnen erg goed te werken.

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 25 apr 2018 16:34

irmo schreef:Hahahahahaha sorry, uw algemene ontwikkeling is wel erg slecht, zelfs voor een Belg. Misschien moet u nog wat lessen gaan volgen, anders zou ik u toch eens aanraden om eens een ander middel te gaan slikken. Antipsychotica schijnen erg goed te werken.


Hoe is het daar in Hongarije met Orban? :)
Moest ik in Hongarije wonen ik zou nogal nieuws naar hiertoe lekken hoor. Gewoon flapuit, onpolitiek correct.

Ik ben geen Belg. Ik ben in de eerste plaats Vlaming en daarna Europeaan. Mogen dat gedrocht “Belg” snel van mijn idenditeitskaart verdwijnen en vervangen worden met “Vlaming”!

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Optimatus » 25 apr 2018 16:51

Bruno schreef:De wandaden in Kosovo vind ik toch van een veel maar grotere proportie dan die van de Congo.
Verdiep je eens voor me aub ;) (geen verplichting)

België ging niet naar de Congo om oorlog te voeren en een land af te pakken om aan moslims af te geven he.
Heilige Europese grond dan nog wel. Dat is wat men in Kosovo heeft gedaan.
Neen, wij brachten naar de Congo onderwijs, ziekenzorg, democratie, ...
De afloop is inderdaad verkeerd afgelopen, de macht wou haar macht niet afgeven en toen is het spel vuil gespeeld.
Daarom dat ik er dan ook geen liefde voor voel.


Die ziekenhuizen waren inderdaad een heel goed idee, gelet op de door Belgen afgehakte handen van Congolese slaven. De wandaden van België in Congo hebben afgrijselijk leed veroorzaakt. Als je Kosovo daarmee vergelijkt, kun je ook het belletje trekken bij de buren vergelijken met de slag van Verdun.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor irmo » 25 apr 2018 16:56

Bruno schreef:Hoe is het daar in Hongarije met Orban? :)
Moest ik in Hongarije wonen ik zou nogal nieuws naar hiertoe lekken hoor. Gewoon flapuit, onpolitiek correct.

Ik ben geen Belg. Ik ben in de eerste plaats Vlaming en daarna Europeaan. Mogen dat gedrocht “Belg” snel van mijn idenditeitskaart verdwijnen en vervangen worden met “Vlaming”!



Het gaat hier uitstekend, dank je :)

Je tweede zin begrijp ik echt niet, sorry.

En het is wel erg jammer dat je met het laatste heel erg ongelijk hebt. Alweer

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 25 apr 2018 17:00

Optimatus schreef:Die ziekenhuizen waren inderdaad een heel goed idee, gelet op de door Belgen afgehakte handen van Congolese slaven. De wandaden van België in Congo hebben afgrijselijk leed veroorzaakt. Als je Kosovo daarmee vergelijkt, kun je ook het belletje trekken bij de buren vergelijken met de slag van Verdun.


U heeft daarin gelijk. Tien miljoen doden, meer als Hitler.
Maar dat was het koningshuis, Leopold II?
Ik heb dat moeten nakijken, vergeef me mijn onwetendheid. Als ik het fout heb, heb ik het fout.

Ik had Boudewijn voor ogen. Dat was een hele andere koning.

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 25 apr 2018 17:03

irmo schreef:Het gaat hier uitstekend, dank je :)

Je tweede zin begrijp ik echt niet, sorry.

En het is wel erg jammer dat je met het laatste heel erg ongelijk hebt. Alweer


Gelijk en ongelijk in die laatste kwestie is subjectief en kan alleen maar nagegaan worden als we dit vragen via een referendum. (Onafhankelijkheid)
De politiek is te verdeeld, ik ga niet op een partij stemmen juist om 1 ideaal he.

Ik bedoel: Als ik in Hongarije zou wonen, dan zou ik wel wat te melden hebben. Maarja wellicht is daar ook niet veel gaande behalve vredevol samenleven he? Waar zou dat nou toch aan kunnen liggen?

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Optimatus » 25 apr 2018 17:13

Bruno schreef:U heeft daarin gelijk. Tien miljoen doden, meer als Hitler.
Maar dat was het koningshuis, Leopold II?
Ik heb dat moeten nakijken, vergeef me mijn onwetendheid. Als ik het fout heb, heb ik het fout.

Ik had Boudewijn voor ogen. Dat was een hele andere koning.


Boudewijn was zeer gecharmeerd van het fascistische regime in Spanje. Hoe krijg je het steeds voor elkaar, met dit soort klungelige voorbeelden te komen?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 25 apr 2018 17:20

Optimatus schreef:Boudewijn was zeer gecharmeerd van het fascistische regime in Spanje. Hoe krijg je het steeds voor elkaar, met dit soort klungelige voorbeelden te komen?


Ja ik ben ook francofoon opgevoed he. Met Boudewijn en Fabiola aan de muur van het klaslokaal.
Wat kan ik daar nu aan doen? Ik kan mij alleen maar openstellen. In mijn eerste uitspraak over de Congo naar jou had ik Boudewijn voor ogen. Had ik geweten van die 10 miljoen doden dan zou ik daar natuurijk niet zo mals over gedaan hebben.
De link met Spanje was mij nog niet geheel duidelijk. Hier werd dat met pracht en praal verkocht :D

Maar dit benadrukt toch meer waarom België een onafhankelijkheid nodig heeft? Vlaanderen is grotendeels voor de onafhankelijkheid, en ik zou durven zeggen dat de meeste best wel zonder koningshuis willen.

Dat is het koningshuis, niet de bevolking. Geloof me, we staan daar echt compleet machteloos tegen. Welke partij hier ook de grootste is, ze komen daar nooit uit.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten