Een refoweb-weekend:

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Wie zou er meewillen met een refoweb weekend?

JA, ik ga mee en het lijkt mij wel leuk om mee te helpen met organiseren
11
12%
Ja Ik ga absoluut mee!
10
11%
Ligt aan de omstandigheden of ik wel mee kan. (vrij krijgen van werk) als ik kan wil ik dan misschien wel.
40
44%
Nee sorry, niks voor mij.
28
31%
Mijn antwoord staat er niet bij. Ik post het hieronder.
2
2%

Totaal aantal stemmen: 91

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Een refoweb-weekend:

Berichtdoor Kate Spade » 24 sep 2003 10:18

Samen met iemand anders heb ik nagedacht over meetings van refoweb enzo, we hebben nu een bbq georganiseerd en er gingen ideeën van een dagje zeilen met refoweb :)

Maar nu, Wie heeft er belangstelling in een weekend?

En dan wel in het voorjaar, als het weer een beetje warmer is dan nu.

-Het huren van een scoutingbebouw is eigenlijk niet duur. Zo´n 2,5 pppn.
-Meestal 2 slaapzalen, keukentje+stafkamer
-genoeg ruimte om buiten activiteiten te doen
-aanwezig; een kampvuur !

Een goed idee vind ik dan dat een paar mensen de leiding hebben. Qua verantwoordelijkheid, en activiteiten etc.

De vraag is; is hier belangstellig voor? Zijn er mensen die dit zo leuk vinden dat ze meewillen?

Ik zet het er maar even bij; voordat het onduidelijk word: het gaat om een IDEE :D

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 24 sep 2003 10:32

Er is al eens een weekend geweest. Het idee is dus niet nieuw. kan me herinneren dat er toen niet echt veel belangstelling was. Als was over de gezelligheid niet te klagen. Misschien dat er nu wel meer belangstelling is.

Ik zou er persoonlijk denk ikniet heen gaan. Het weekend is voor mij het enige moment om even tot rust te komen en de familie te bezoeken. Overigens moet Emiel tegenwoordig iedere zondag spelen.

MeneerAart
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor MeneerAart » 24 sep 2003 10:55

Ik vind het wel een leuk idee op zich. Het moet dan inderdaad wel in het voorjaar worden, want het wordt nu steeds meer brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr koud.
Ik weet niet wanneer dat vorige weekend was, maar volgens mij al wel 2 jaar of langer geleden. Er zijn nu heel wat meer gebruikers en andere ppltjes dus ik denk dat het wel goed is om eens te kijken wie er interesting in een weekend is

Ik ben wel geinteresseerd in ieder geval.
Weten is meten

Alwin
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Alwin » 24 sep 2003 10:56

Ik ben toen geweest met dat weekend was ergggggggg gezellig maar weet niet of ik nu weer zou komen.

DeeKaa
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor DeeKaa » 24 sep 2003 11:22

Hmm hmm, vorige keer ben ik niet geweest.. dus deze keer ( kom maar op met dat geslijm ;) ) ga ik dan misschien wel mee... lijkt me wel leuk :)
Bedshaped

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 sep 2003 12:44

ik moet altied werken!! op zaterdag

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 24 sep 2003 13:01

Tja...kvind het wel n leuk idee, maar tja..kmoet ook rekening houden met Jaco.... :oops: :lol:

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 24 sep 2003 13:03

Er is al eens een weekend geweest. Het idee is dus niet nieuw. kan me herinneren dat er toen niet echt veel belangstelling was. Als was over de gezelligheid niet te klagen. Misschien dat er nu wel meer belangstelling is.

Maar dat was dan wel lang geleden. En aangezien iedereen heel enthousiast is over de vorige meeting, en andere refowebbers moeten dat ook vernomen hebben...moeten er toch wel mensen zijn die het leuk vinden.

ik moet altied werken!! op zaterdag

Maar zo´n weekend is supergaaf! Daar kun je van te voren toch vrij voor krijgen. Ik bedoel, ik werk ook op vrijdag en zaterdag. :D

Ik ben toen geweest met dat weekend was ergggggggg gezellig maar weet niet of ik nu weer zou komen.

Tuurlijk wel, als het doorgaat(!) dan maken we iedereen enthousiast. het kan alleen maar gezellig worden.

Hmm hmm, vorige keer ben ik niet geweest.. dus deze keer ( kom maar op met dat geslijm ) ga ik dan misschien wel mee... lijkt me wel leuk

oké! Super! :D
Dus, dat.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 24 sep 2003 13:03

Acire schreef:Tja...kvind het wel n leuk idee, maar tja..kmoet ook rekening houden met Jaco.... :oops: :lol:

Dan neem je die mee :)
Dus, dat.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 24 sep 2003 13:42

dE bAdEeND schreef:

Maar dat was dan wel lang geleden. En aangezien iedereen heel enthousiast is over de vorige meeting, en andere refowebbers moeten dat ook vernomen hebben...moeten er toch wel mensen zijn die het leuk vinden.

Daarom zeg ik ook Misschien dat er nu meer belangstelling is :lol: :wink: :wink:

Er zijn nu veel nieuwen bijgekomen.

Op zich vind ik het ook een leuk idee hoor. Maar ik ben echt een anti zalenslaper;-)) Heb daar zooooooooooon hekel aan lig dan hele nacht wakker.

Of we moeten met tentjes gaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 sep 2003 13:53

nou mij krijg je nooit van zen leven meer in die tenten, heb ik al genoeg negatieve ervaring mee opgedaan!!!!

vlieger
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor vlieger » 24 sep 2003 14:08

hehe is cool 8) krijg ik dan een eigen gebouwtje :wink:

Code: Selecteer alles

<?php echo "Hello World!"; ?>

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 24 sep 2003 14:19

paprikameisje2 schreef:nou mij krijg je nooit van zen leven meer in die tenten, heb ik al genoeg negatieve ervaring mee opgedaan!!!!

hahahha ik met slaapzalen;-))

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 sep 2003 14:27

moppie schreef:
paprikameisje2 schreef:nou mij krijg je nooit van zen leven meer in die tenten, heb ik al genoeg negatieve ervaring mee opgedaan!!!!

hahahha ik met slaapzalen;-))

ligt ook aan de personen met wie je die slaapzalen moet delen. Maar tenten, zonder tentstokken en zo, slaapt niet echt lekekr moet ik eerlij zijn.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 24 sep 2003 14:31

Hhahaha dat is zo. Ik heb een hele goede tent en Emiel ook. Het probleem van slaapzalen is dat ik af en toe een beetje kan snurken. Ligt er aan hoe ik lig en wat ik op heb. Maar omda tik weet wil ik niet gana slapen om mijn medezaalbewoners niet tot last te zijn. Zodoende zorg ik dan dat ik wakker blijf met gevolg dat ik de volgende dag volledig knock out ben.

Maar vind het wel een leuk idee hoor. Misschiebn als er ook mogelijkheden van tentjes zijn dat we er over gaan nadenken en proberen emiel zijn diensten te verzetten

Terug naar “Archief”