lengteverschil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jackelien
Verkenner
Verkenner
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 okt 2003 22:51
Locatie: rijssen

hallo,hallo ik ben super klein

Berichtdoor jackelien » 28 nov 2003 23:32

echt ik ben een klein meisje! iedereen heeft bijnamen voor me, als het maar te maken heeft met dat ik klein ben! ik ben zelf 1,56 en ik heb eens met een jongen gezoend die bijna 2 meter was! TJA je moet wel wat verzinnen om er bij te komen! ben ik maar op een verhoging gaan staan! was wel lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :P
Heb overleg!
Ik ben de weg!
Doe wat Ik zeg!

joepie

Berichtdoor joepie » 29 nov 2003 10:28

essieee schreef:
essieee schreef:Ik sta op gelijke hoogte


nee, ik ben langer!


Dan wie? :wink:

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: hallo,hallo ik ben super klein

Berichtdoor Jannoek » 01 dec 2003 21:00

jackelien schreef:echt ik ben een klein meisje! iedereen heeft bijnamen voor me, als het maar te maken heeft met dat ik klein ben! ik ben zelf 1,56 en ik heb eens met een jongen gezoend die bijna 2 meter was! TJA je moet wel wat verzinnen om er bij te komen! ben ik maar op een verhoging gaan staan! was wel lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :P


dat is bij mij niet echt het geval... :mrgreen: met mijn 1 meter in de 80...in mijn omgeving zijn in ieder geval niet zo veel jongens die echt stuk langer zijn, of ik zie ze gewoon niet :wink:

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Berichten: 537
Lid geworden op: 21 jul 2003 18:03
Contacteer:

lengteverschil

Berichtdoor tanteoranje » 03 dec 2003 10:41

:) Ik hoorde van een stel wat elkaar via de krant leerde kennen dat ze elkaar op het station ontmoetten en dat zij zei: "Wat ben je langg!", en dat hij zei: "Wat ben jij kleinnn!!". Ze zijn met elkaar getrouwd en het werd een gelukkig huwelijk.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: hallo,hallo ik ben super klein

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 dec 2003 15:50

Jannoek schreef:
jackelien schreef:echt ik ben een klein meisje! iedereen heeft bijnamen voor me, als het maar te maken heeft met dat ik klein ben! ik ben zelf 1,56 en ik heb eens met een jongen gezoend die bijna 2 meter was! TJA je moet wel wat verzinnen om er bij te komen! ben ik maar op een verhoging gaan staan! was wel lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :P


dat is bij mij niet echt het geval... :mrgreen: met mijn 1 meter in de 80...in mijn omgeving zijn in ieder geval niet zo veel jongens die echt stuk langer zijn, of ik zie ze gewoon niet :wink:


haha nee dat is bij mij ook niet het geval... maar goed.. ik weet uit ervaring dat liefde alles overwint.. ook lengteverschil :wink:

Gebruikersavatar
sweet
Verkenner
Verkenner
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 okt 2003 17:17

Re: hallo,hallo ik ben super klein

Berichtdoor sweet » 03 dec 2003 17:28

trijntjejohanna schreef:
Jannoek schreef:
jackelien schreef:echt ik ben een klein meisje! iedereen heeft bijnamen voor me, als het maar te maken heeft met dat ik klein ben! ik ben zelf 1,56 en ik heb eens met een jongen gezoend die bijna 2 meter was! TJA je moet wel wat verzinnen om er bij te komen! ben ik maar op een verhoging gaan staan! was wel lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :P


dat is bij mij niet echt het geval... :mrgreen: met mijn 1 meter in de 80...in mijn omgeving zijn in ieder geval niet zo veel jongens die echt stuk langer zijn, of ik zie ze gewoon niet :wink:


haha nee dat is bij mij ook niet het geval... maar goed.. ik weet uit ervaring dat liefde alles overwint.. ook lengteverschil :wink:


jongens..wat vinden jullie daar uberhaupt van? een meisje die langer is dan jij?
don't worry, be happy!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 dec 2003 20:27

mijn vriend vindt het niet echt leuk... maar ja hij zegt ook.. liefde overwint alles.... en ja als je echt van iemand houdt dan laat je je daardoor echt niet tegenhouden

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 03 dec 2003 20:40

lengte maakt toch nie uit?!?! mijn ma is ook wel langer als mn pa :mrgreen: lekker boeiend!!! :wink:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 dec 2003 10:32

Jannoek schreef:lengte maakt toch nie uit?!?! mijn ma is ook wel langer als mn pa :mrgreen: lekker boeiend!!! :wink:


inderdaad

Gerrit2

Berichtdoor Gerrit2 » 04 dec 2003 17:54

trijntjejohanna schreef:
Jannoek schreef:lengte maakt toch nie uit?!?! mijn ma is ook wel langer als mn pa :mrgreen: lekker boeiend!!! :wink:


inderdaad


Tuurlijk

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 dec 2003 18:44

Gerrit2 schreef:
trijntjejohanna schreef:
Jannoek schreef:lengte maakt toch nie uit?!?! mijn ma is ook wel langer als mn pa :mrgreen: lekker boeiend!!! :wink:


inderdaad


Tuurlijk


wat tuurlijk??

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 04 dec 2003 19:05

Ik kan eindelijk mijn geluk delen :D en ja, ze is kleiner...

Gebruikersavatar
marjo
Sergeant
Sergeant
Berichten: 360
Lid geworden op: 29 nov 2002 20:15

Berichtdoor marjo » 05 dec 2003 11:02

Jij was toch getrouwd? :wink:

Gebruikersavatar
essieee
Generaal
Generaal
Berichten: 5121
Lid geworden op: 14 apr 2003 23:47
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 05 dec 2003 19:15

joepie schreef:
essieee schreef:
essieee schreef:Ik sta op gelijke hoogte


nee, ik ben langer!


Dan wie? :wink:


Dan degene aan wie ik m'n hart heb verloren :oops:

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 06 dec 2003 15:50

lekker vaag! :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 77 gasten