Signalen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Signalen

Berichtdoor meribel » 13 okt 2015 12:26

Dat is niet altijd gezegd. Ik heb een lerares gedate die veel meer verdiende als ik en ze liet me absoluut niet betalen. Dan werd ze giftig als ik het probeerde. Tja, wat moet je dan? Ik mocht nog geen deur voor haar open houden.


Ehh.... :?

Nou ja,
Uitzonderingen daargelaten dan 8)

mohamed

Re: Signalen

Berichtdoor mohamed » 13 okt 2015 14:07

Dat is niet altijd gezegd. Ik heb een lerares gedate die veel meer verdiende als ik en ze liet me absoluut niet betalen. Dan werd ze giftig als ik het probeerde. Tja, wat moet je dan? Ik mocht nog geen deur voor haar open houden.

meribel schreef:Ehh.... :?

Nou ja,
Uitzonderingen daargelaten dan 8)

Het was ook wel eens erg bazig type hoor.

Ik zal je tip onthouden en als ik weer eens date als eerste aanbieden te betalen! ;)

mohamed

Re: Signalen

Berichtdoor mohamed » 13 okt 2015 14:18

Chaya schreef:en vrouwen zijn vaak zo ingewikkeld. Ze zenden tegengestelde signalen uit.

Soms is dat wel zo. Maar goed, dat doen mannen ook. De mentaliteit is wel eens dat men er geen zin meer in heeft als het even lastig wordt en er maar mee stopt. Het wordt een soort eisenpakket en dan is het ook niet vreemd dat er zoveel mensen scheiden. Het perfecte plaatje bestaat niet, wie dat zoekt zal dorens en distels vinden.
Neem het voorbeeld van spullen op de trap.
Chaya schreef:De vrouw denkt: o die spullen moeten mee naar boven, okay en neemt alles mee naar boven.
De man loopt er gewoon langs.
De vrouw zegt, had je dat niet even mee naar boven kunnen nemen?
O jawel hoor, dat wil ik best doen, maar je vroeg niets dus.... :mrgreen:

Deze man zou naar de spullen kijken en zeggen, 'ik zag het wel maar aangezien het jouw spullen zijn dacht ik dat je ze nog nodig had. Anders had je ze wel opgeruimd leek me.' En dan wegduiken voor een zwarte gedateerde laars. :lol:

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Signalen

Berichtdoor Chaya » 13 okt 2015 14:26

mohamed schreef:Soms is dat wel zo. Maar goed, dat doen mannen ook. De mentaliteit is wel eens dat men er geen zin meer in heeft als het even lastig wordt en er maar mee stopt. Het wordt een soort eisenpakket en dan is het ook niet vreemd dat er zoveel mensen scheiden. Het perfecte plaatje bestaat niet, wie dat zoekt zal dorens en distels vinden.

Nouww, ik denk dat vrouwen eerder zullen zeggen: hallo, hij weet toch na 10/20 jaar wel dat ik tulpen haat en dat die sokken in de wasmand moeten en niet naast zijn bed?
Vraagt een man wel eens aan zijn vrouw: hoe staat deze broek me nu, of maakt hij me dik?

Het perfecte plaatje bestaat zeker niet! Wel mooie, minder fraaie en absoluut lelijke plaatjes.
Zaak is om allebei mee te kleuren en dan kleuren nemen die niet met elkaar vloeken.
mohamed schreef:Deze man zou naar de spullen kijken en zeggen, 'ik zag het wel maar aangezien het jouw spullen zijn dacht ik dat je ze nog nodig had. Anders had je ze wel opgeruimd leek me.' En dan wegduiken voor een zwarte gedateerde laars.

Of een croc. :muhahaha:
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

mohamed

Re: Signalen

Berichtdoor mohamed » 13 okt 2015 14:27

:mrgreen:

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 13 okt 2015 14:41

meribel schreef:over de openingspost;


als je wat wil weten of afspreken moet je niet appen maar bellen.
Dat hele ge-app geeft altijd enkel maar misverstanden.

Als je haar leuk vind en zelf graag wat met haar wil, doe er dan moeite voor! Versier haar, en dat is niet door wat data te appen wanneer je kunt en je frustreren dat ze niets laat horen. Er zijn best veel vrouwen die graag veroverd willen worden. ( ik wel althans ) Bel haar en nodig haar uit voor een date, ( door te bellen hoor je meteen of ze kan ) verras haar met een leuke avond, neem een bosje bloemen mee, kleed je mooi aan, ga naar een uitstekend restaurant ( en vraag dan niet aan het eind de rekening te delen )

Wil zij het liever bij vriendschap laten, dan verteld ze dat vanzelf wel.

En als jij op zoek ben naar vriendschap en niet naar liefde met haar...nou, dan kan je het contact houden zoals het is. Een appje met data om misschien een keer te tennissen is dan prima. Samen uit eten en de rekening splitten ook prima.

Dat is wel een goeie. Was het alleen maar appen? Snap nog steeds niet hoe die zooi werkt. Mijn zus was nogal beledigd zei m'n moeder. Zag het bericht een paar maanden later.
Persoonlijke email check ik eens in de week of minder. Post hooguit eens per week.
Weet je wel zeker dat ze de hele dag met iedereen aan het appen is of gebruikt ze dat gewoon zelden?
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Re: Signalen

Berichtdoor mohamed » 13 okt 2015 14:51

Gewoon emigreren als ze niet terug appt! Dat zal haar leren! [-X

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 13 okt 2015 16:18

mohamed schreef:Gewoon emigreren als ze niet terug appt! Dat zal haar leren! [-X

Hou nou eens op. Ik moet m'n neus dichtknijpen anders krijg ik weer een proestbui.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Signalen

Berichtdoor Johan100 » 23 okt 2015 12:24

gewist.
Laatst gewijzigd door Johan100 op 22 jan 2017 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Signalen

Berichtdoor Chaya » 23 okt 2015 13:24

Johan100 schreef:Dit vind ik nou echt een typisch gevalletje vooroordeel [-X

Rustig maar, weet je niet wat een groene smiley betekent? :mrgreen:
Johan100 schreef:Heb je te veel ''mannen komen van mars en vrouwen van venus'' (of andersom) gelezen?

Ik lees alleen goede boeken. 8)
Johan100 schreef:Of problemen met je man dat ie langs de spullen op de trapt loopt en heb je jezelf er maar bij neergelegd?
( en nu zit je in een ontkenningsfase)

Nou nee, ik zit niet alleen met dit probleem, het is een bekend fenomeen.
Een vrouw kijkt rond en ziet rommel, en de man denkt: o, daar liggen mijn schoenen.
Misschien zit jij wel in de ontkenningsfase :-oo
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Signalen

Berichtdoor Johan100 » 23 okt 2015 13:49

gewist.
Laatst gewijzigd door Johan100 op 22 jan 2017 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Signalen

Berichtdoor Boerin » 23 okt 2015 16:04

Johan100 schreef:
Dit vind ik nou echt een typisch gevalletje vooroordeel [-X
Heb je te veel ''mannen komen van mars en vrouwen van venus'' (of andersom) gelezen? :lol:
Of problemen met je man dat ie langs de spullen op de trapt loopt en heb je jezelf er maar bij neergelegd?
( en nu zit je in een ontkenningsfase)

humoristisch bedoeld he, kan je vast tegen!

Ligt aan de opvoeding. Als jongens nooit een flap op hoeven te ruimen zien ze het later ook niet, uitzonderingen daargelaten.
Ik was de jongste thuis en redelijk verpest, dus toen ik getrouwd was heeft m'n ex zich groen en geel geergerd en dan blafte ie en blafte ik terug maar had werkelijk geen idee wat ie nou wou. Ik ruimde de miezerkruimels van de vloer gelijk op vanwege z'n schoonmaaktic. Alles gesopt en dan nog zeuren. Zout een partij op. Na 12 jaar kregen we counselling en legde een vriendelijke oude heer aan me uit dat ie zich stoorde aan de rommeldingen her en der, een bakkie met luiers op de vensterbank, bakkie met papieren troep ernaast. Ooooh ouwe zemelaar zeg dat dan. Tsss nou kom ik daar en heeft ie het zelf. Ja dat heb je he met kinderen. Nou ja maar het was een eye opener toen die man dat zei. Nooit geweten.
Op het laatst was ik het geblaf zo zat dat ik zei: leg maar een briefie neer op het aanrecht met wat ik moet doen. Lol deed ie ook nog.
Het is hier bij mij thuis een gezellige bende en geen hond die erom zeurt. Heerlijk!
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4544
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Signalen

Berichtdoor naamloos » 24 okt 2015 12:58

Boerin schreef:Ligt aan de opvoeding. Als jongens nooit een flap op hoeven te ruimen zien ze het later ook niet, uitzonderingen daargelaten.
Ik was de jongste thuis en redelijk verpest, dus toen ik getrouwd was heeft m'n ex zich groen en geel geergerd en dan blafte ie en blafte ik terug maar had werkelijk geen idee wat ie nou wou. Ik ruimde de miezerkruimels van de vloer gelijk op vanwege z'n schoonmaaktic. Alles gesopt en dan nog zeuren. Zout een partij op. Na 12 jaar kregen we counselling en legde een vriendelijke oude heer aan me uit dat ie zich stoorde aan de rommeldingen her en der, een bakkie met luiers op de vensterbank, bakkie met papieren troep ernaast. Ooooh ouwe zemelaar zeg dat dan. Tsss nou kom ik daar en heeft ie het zelf. Ja dat heb je he met kinderen. Nou ja maar het was een eye opener toen die man dat zei. Nooit geweten.
Op het laatst was ik het geblaf zo zat dat ik zei: leg maar een briefie neer op het aanrecht met wat ik moet doen. Lol deed ie ook nog.
Het is hier bij mij thuis een gezellige bende en geen hond die erom zeurt. Heerlijk!
Mankeert jouw ex, behalve iets aan zijn mond, ook iets aan zijn handen?
Behalve dat ie de zaken niet benoemde had hij de zooi ook gewoon zelf kunnen opruimen als het hem zo stoorde.
Je hebt zijn briefje toch zeker niet afgewerkt hè? Please, zeg alsjeblieft van niet! :shock: Ik zou die luiers op zn brood gesmeerd hebben.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Signalen

Berichtdoor Chaya » 24 okt 2015 13:10

naamloos schreef:Mankeert jouw ex, behalve iets aan zijn mond, ook iets aan zijn handen?
Behalve dat ie de zaken niet benoemde had hij de zooi ook gewoon zelf kunnen opruimen als het hem zo stoorde.
Je hebt zijn briefje toch zeker niet afgewerkt hè? Please, zeg alsjeblieft van niet! :shock: Ik zou die luiers op zn brood gesmeerd hebben.

Is dat jouw interpretatie van: elkaar dienen in liefde?
Boerin schreef:Ligt aan de opvoeding. Als jongens nooit een flap op hoeven te ruimen zien ze het later ook niet, uitzonderingen daargelaten.
Ik was de jongste thuis en redelijk verpest, dus toen ik getrouwd was heeft m'n ex zich groen en geel geergerd en dan blafte ie en blafte ik terug maar had werkelijk geen idee wat ie nou wou. Ik ruimde de miezerkruimels van de vloer gelijk op vanwege z'n schoonmaaktic. Alles gesopt en dan nog zeuren. Zout een partij op. Na 12 jaar kregen we counselling en legde een vriendelijke oude heer aan me uit dat ie zich stoorde aan de rommeldingen her en der, een bakkie met luiers op de vensterbank, bakkie met papieren troep ernaast. Ooooh ouwe zemelaar zeg dat dan. Tsss nou kom ik daar en heeft ie het zelf. Ja dat heb je he met kinderen. Nou ja maar het was een eye opener toen die man dat zei. Nooit geweten.
Op het laatst was ik het geblaf zo zat dat ik zei: leg maar een briefie neer op het aanrecht met wat ik moet doen. Lol deed ie ook nog.
Het is hier bij mij thuis een gezellige bende en geen hond die erom zeurt. Heerlijk!

:lol:
Ik vind het zo grappig hoe jij in het leven staat. Wat maak ik het mezelf dan moeilijk. Ik wou dat ik ook eens zo kon denken. Als hier iemand onverwacht op de stoep staat, denk ik als eerste: o help. ik heb nog niet gestofzuigd.
En terwijl ik hier niet alleen woon, voel ik me wel als eerste aangesproken en verantwoordelijk.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4544
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Signalen

Berichtdoor naamloos » 24 okt 2015 13:24

Chaya schreef:Is dat jouw interpretatie van: elkaar dienen in liefde?
Ja, je dient een ander niet door hem in zn verkeerde gedrag te staven.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 51 gasten