Nederland wordt misleid door Wilders!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3463
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor benefietdiner » 16 okt 2015 19:39

JeeWee schreef:Door de eeuwen heen zijn er zondebokken gezocht: Joden, Roma's, homo's, christenen en nog veel meer.
Op school was er vaak een pispaaltje. Dat lijkt mensen eigen.
Het eigen falen wordt verdoezeld door de aandacht én de afwijzing op de ander te richten.

Inderdaad: vluchtelingen zouden hier niet moeten zijn.
Maar dat is onze persoonlijke schuld.
Wij hebben nagelaten om er voor te zorgen dat men zich veilig kan voelen in het eigen gebied.
Wij zijn te veel bezig geweest met onze eigen welvaart en hebben daarbij anderen laten stikken.

Er is genoeg te eten in de wereld voor iedereen.
Alleen hebben wij zo slecht verdeeld wat wij van God hebben ontvangen.

Wat zou jij doen als je niets te eten had en je gezin zag lijden? Ik denk dat we er allemaal voor zouden gaan. En ja, dan ben je economisch vluchteling, gelukzoeker zelfs. Wiens schuld is dat? Denk je echt dat het leuk is dat je huis en haard moet verlaten en zonder vrouw en kinderen door de modder naar een land te lopen waar je in een tent met wonen zonder iets te kunnen doen?

En al dan een door boosheid verblinde man op het onderbuikgevoel van mensen gaat spelen, door de waarheid te verdraaien, dan word ik boos.

Zal God straks van ons hetzelfde zeggen?

Dan zal Hij zeggen ook tot degenen, die ter linker hand zijn:
Gaat weg van Mij, gij vervloekten, in het eeuwige vuur, hetwelk de duivel en zijn engelen bereid is.
Want Ik ben hongerig geweest, en gij hebt Mij niet te eten gegeven;
Ik ben dorstig geweest, en gij hebt Mij niet te drinken gegeven;
Ik was een vreemdeling; en gij hebt Mij niet geherbergd; naakt, en gij hebt Mij niet gekleed; krank, en in de gevangenis, en gij hebt Mij niet bezocht.

Dan zullen ook dezen Hem antwoorden, zeggende:
Heere, wanneer hebben wij U hongerig gezien, of dorstig, of een vreemdeling, of naakt, of krank, of in de gevangenis, en hebben U niet gediend?
Dan zal Hij hun antwoorden en zeggen:
Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze minsten niet gedaan hebt, zo hebt gij het Mij ook niet gedaan
.

De vluchtelingen stroom is een islamitische invasie.
Hoor/lees goed wat ik schrijf! 95 % van de vluchtelingen is in hart en nieren islamiet! Er is een godsdienstoorlog gaande. De kern van de strijd is een religieus vraagstuk: ‘welke plaats komt aan de islam toe’. Op 9/11 werd niet alleen de oorlog verklaard aan de westerse wereld. Op die dag werd ook de oorlog om de islam definitief ingezet in het hart van de islamitische wereld. Niet alleen Geert Wilders onderzoek, maar ook die van anderen werd in het westen volledig genegeerd. Het westen is in de fase van ontkenning en zegt: ‘het heeft niets met de religie te maken’. Er werden duizenden euro's uitgegeven om te bewijzen dat het juist de goede kant opgaat.

Dat rijke islamitische landen zoals Saoedi-Arabië, Qatar en Iran als de financiers van de verschillende facties van de radicale islam, niet bereid zijn om Syrische vluchtelingen op te nemen, onthult de diepe en intense wens om de vrije westerse wereld te ontwrichten.

Onze regering gaat niet op de knieën voor vluchtelingen maar voor de islamisering.
Zo'n meegaande, zachte, individualistische, verschillen ontkennende en schuldgevoelige cultuur als de Nederlandse regering is een zacht eitje voor een assertieve, wrokkige, masculiene, collectivistische en zich superieur wanende religieuze eercultuur als de islam.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3463
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor benefietdiner » 18 okt 2015 10:58

PVV in peiling naar recordhoogte

Afbeelding

De partij zou een recordaantal van 37 zetels (+22) halen als er nu verkiezingen zouden zijn,

Tja, om te zeggen dat Geert Wilders Nederland misleid, vooral wat de vluchtelingen problematiek betreffende, is toch wel blind.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor JeeWee » 18 okt 2015 22:39

benefietdiner schreef:PVV in peiling naar recordhoogte

Afbeelding

De partij zou een recordaantal van 37 zetels (+22) halen als er nu verkiezingen zouden zijn,

Tja, om te zeggen dat Geert Wilders Nederland misleid, vooral wat de vluchtelingen problematiek betreffende, is toch wel blind.

Hitler had ook een meerderheid ....
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Yoshi

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor Yoshi » 19 okt 2015 05:44

Nee, geen democratische meerderheid. Het zit een stuk ingewikkelder.
Hoe dan ook, je hanteert nu een gigantische drogreden van een zeer bedenkelijk niveau.

Yoshi

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor Yoshi » 19 okt 2015 06:43

Een aardig artikel wat het wel zo'n beetje samenvat; http://politiek.tpo.nl/column/vluchteli ... -politiek/

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor JeeWee » 19 okt 2015 14:49

Yoshi schreef:Nee, geen democratische meerderheid. Het zit een stuk ingewikkelder.
Hoe dan ook, je hanteert nu een gigantische drogreden van een zeer bedenkelijk niveau.

Hitler had zeker wél een democratische meerderheid. De meerderheid van het Duitse volk stond, zeker in het begin, achter hem.

Feit is dat Wilders slechts roept en niets doet.
Hij komt met iets aanzetten zonder een oplossing aan te dragen.
Tenzij jij vindt dat vluchtelingen dan maar moeten creperen waar ze nu zitten...
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Yoshi

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor Yoshi » 19 okt 2015 18:42

JeeWee schreef:Hitler had zeker wél een democratische meerderheid. De meerderheid van het Duitse volk stond, zeker in het begin, achter hem.

Je weet vast wel meer van de situatie en dat na 1933 Hitler een dictator was zonder enige vorm van democratie.
Maar het gaat erom dat je argument niet toereikend is (buiten dat het gewoon echt een grote drogreden is waarmee je elke discussie automatisch verliest). Deze regering is gekozen door de meerderheid van de Nederlanders. Zullen we Rutte en de overige ministers dan ook maar met hitler vergelijken? Je dominee is ook aangesteld met meerderheid van de kerkenraad achter zich, zullen we daarop hetzelfde trucje toepassen? Je snapt nu vast wel dat dat gewoonweg zeer onbetamelijk is.
Feit is dat Wilders slechts roept en niets doet.

Net zoals alle andere partijen die geen dele uitmaken van de regering.
Hij komt met iets aanzetten zonder een oplossing aan te dragen.

Ik kijk regelmatig debatten. De PVV komt zeer regelmatig (eigenlijk altijd) met een oplossing. Althans datgene wat in hun ogen de oplossing is. Wellicht dat hun oplossing niet de jouwe is, maar dat is geen argument om daarover een onwaarheid te verkondigen.
Tenzij jij vindt dat vluchtelingen dan maar moeten creperen waar ze nu zitten...

Dat is geen PVV standpunt.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3463
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor benefietdiner » 24 okt 2015 08:03

Samsom: Nederland kan vluchtelingenstroom aan
Afbeelding
Nederland wordt misleid door PvdA Diederik Samson "de plunderaar van Nederland" "Méér asiel en méér islam. En u mag dat betalen", aldus Wilders.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2465 ... an___.html

De PvdA leider heeft het over geld en niet over de islamisering door de vluchtelingen.
en wat zegt Wilders:
https://www.youtube.com/watch?v=rFLlyoi-fxs
https://www.youtube.com/watch?v=TVUvxDtz5I8

Yoshi

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor Yoshi » 24 okt 2015 09:20

"De "grote, stille meerderheid" in het land vindt volgens de PvdA-voorman dat vluchtelingen moeten worden opgevangen." Aldus het artikel.
Waar baseert Samson zich op? Alle (anonieme) enquêtes wijzen immers anders uit. Is dit niet wensdenken van de PvdA politicus?

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3463
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor benefietdiner » 24 okt 2015 10:17

Yoshi schreef:"De "grote, stille meerderheid" in het land vindt volgens de PvdA-voorman dat vluchtelingen moeten worden opgevangen." Aldus het artikel.
Waar baseert Samson zich op? Alle (anonieme) enquêtes wijzen immers anders uit. Is dit niet wensdenken van de PvdA politicus?

Afbeelding
Volkskrant.nl.

antoon

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor antoon » 24 okt 2015 11:17

de dingen zullen gaan zoals ze gaan en we moeten afwachten

Weetje welk gevoel mij weleens bekruipt, dat Rutten en Samson het best vinden dat de PVV groeit hoe meer hoe beter zullen ze denken, want dan zijn er verkiezingen en zijn ze van de verantwoordelijkheid af, dat idee komt weleens boven bij mij.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3463
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor benefietdiner » 24 okt 2015 13:51

Geert Wilders krijgt bijval, alleen een iets grotere cirkel. :mrgreen:

'Buitengrens Europa moet dicht'

Dat zei CDA-Europarlementariër Esther de Lange.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2465 ... ht___.html

antoon

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor antoon » 24 okt 2015 14:10

Twee vluchtelingen reizen maandag vanuit Haarlem terug naar Syrië.

volkskrant
Dit vanwege het sober beleid
laten we hopen dat alleen echte vluchtelingen overblijven

IRHuman
Sergeant
Sergeant
Berichten: 386
Lid geworden op: 10 okt 2015 12:15

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor IRHuman » 24 okt 2015 15:20

JeeWee schreef:Hitler had ook een meerderheid ....

Daarmee maak je toch ook net zo min een punt? Waar op baseer je dat Wilders zou misleiden. Daar gaat het om. Wellicht zijn we juist jaren misleidt door anderen, en juist niet door Wilders?

Want ja, Religie is levensgevaarlijk als het macht krijgt. Dat laat de geschiedenis duidelijk zien. De huidige wereld laat het ook zien. En Islam is erg extreem. Het heeft maar 1 doel, net als menige andere religie. Macht en totale onderwerping aan religie is het doel. Dat zeggen is geen misleiding. Je ogen sluiten voor de feiten, da's misleiding!

antoon

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor antoon » 25 okt 2015 13:04

Het is een van de meest intrigerende vragen die we ons kunnen voorstellen, is er een parallel met het 3e rijk, en dan bedoel ik met name de voortijd van zeg maar 33/ 40 van de vorige eeuw.

Welke stroming voldoet daar bijna 1 op 1 aan, en met stroming bedoel ik met klem het instituut, niet altijd individuele personen, in het 3e rijk was ook lang niet iedereen een nazi.
voorwaarden
Een streven maar totalitaire wetgeving
Een leider of leiderschap
Personen binnen of buiten de organisatie die zich tegenstander van de heilstaat verklaren zoals communisten monddood maken, opsluiten of executeren
Personen binnen de organisatie die achter de heilstaat staan maar een iets andere visie hebben ook executeren.
Intimidatie, beledigen en geweld tegen minderwaardigen die nooit toegang tot de heilstaat hebben, zoals destijds Einsatzgruppen in 38/ 40 tegenover Joden deden.

De radicale Islam voldoet uitstekend aan dat beeld, besef dat zij door ongeveer 50 % van de gematigde gelovigen begrip krijgen of erger, enkelingen sluiten zich daar op de een of andere manier bij aan, zoals Syrie gangers, dat is het plaatje compleet.

Het is nu niet meer de vraag of er oorlog komt, maar de vraag is wanneer, steeds meer deskundigen sluiten zich hierbij aan, overigens hoef je geen deskundige te zijn iedere Jan Boezeroen kan het waarnemen.

Hierbij teken ik duidelijk aan dat de Moslims die niets van dat radicalisme willen hebben zeer waarschijnlijk de overgrote meerderheid zijn, maar wat hebben we van de 2e wereldoorlog geleerd, Hitler had een paar succesjes nodig en een groot deel het volk dat hem eerst minachtte stond achter hem, zoals de Anschluss van Oostenrijk en inname van het gehate Frankrijk, dit is een meer dan zorgwekkend beeld. Wilders onderkent het waarschijnlijk maar zal het ook niet tegen kunnen houden,
Als het echt de oorlog van Harma-geddon is zullen we het allemaal persoonlijk moeten dragen, ook vredelievende Moslims


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 49 gasten