Moderator: Moderafo's
gravo schreef:En in de bovenste regel: Top 10 Christmas Gifts / MarketPlace enz. enz. enz.
Betalen jongens...dat is de leus.
Geld maken met God. Daar zijn ze goed in.
Heeft niks met geloof te maken. Niks.
Boerin schreef:Een kerstkadootje speciaal voor gravo:
https://w1.buysub.com/pubs/SG/CRA/CRA_P ... ift=X4MPRO
gravo schreef:Aah, geweldig.
Maar ga jij nu $ 40,- per jaar betalen om mij een CHARISMA subscription te geven?
Of moet ik deze schappelijk geprijsde Gaven van de Heilige Geest toch uit eigen zak betalen en is het dus helemaal geen "kerstkadootje"?
Misschien ga ik zelf wel zo'n goedlopende business opzetten: Pay per Pray. Of: Holy Spirit Industries.
Maar dan ook echt beursgenoteerd natuurlijk, om de "reborn" shareholders alvast Paradisewise te maken.
Als voorbereiding voor later, uiteraard. Voor als de Opname zich aandient, zodat ze First Class, strak in het pak (parelwitte tanden, gouden brilmontuur en een zenuwachtig knippertje in de rechterooghoek), met een behoorlijk aanhangwagentje vol dollars de Heer tegemoet kunnen reizen.
En dan stomverbaasd bij halte Heaven uistappen en zich hardop afvragen: "....maar waar hebben wij U arm gezien...?"
Desniettegenstaande, wat een leuke geste van je Boerin.
gravo
mohamed schreef:Doe mij dan maar de evangelische huisgemeenten waar ze met man of tien filmpjes van een of andere Amerikaanse predikant zitten kijken. Er bestaat geen twijfel dat zij er niet rijk van worden.
mohamed schreef:De evangelische kerk is op Amerikaanse leest geschoeid, daar zullen die verhalen wel vandaan komen, wat denk jij?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten