Hoeveel tijd tussen de kinderen?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Hoeveel tijd tussen de kinderen?

Berichtdoor LeChat » 11 dec 2014 11:39

Heel eerlijk, jamillah!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

vanellus
Verkenner
Verkenner
Berichten: 86
Lid geworden op: 15 okt 2012 19:44

Re: Hoeveel tijd tussen de kinderen?

Berichtdoor vanellus » 12 dec 2014 20:21

Janoek, Boerin en Meribel: bedankt voor jullie lieve woorden! Soms weet je dingen verstandelijk wel te verdedigen, maar het is erg fijn wanneer je een beetje bemoedigd wordt.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Hoeveel tijd tussen de kinderen?

Berichtdoor Acire » 15 dec 2014 20:44

jamillah schreef:Ik blijf echter ook mens, met menselijke gedachten en het spijt me echt, oprecht afhankelijk leven, ik kan het niet.... :?


Afhankelijk leven kan ook inhouden dat je na gebed besluit om anticonceptie te gebruiken. Ik denk niet dat je zo hard over jezelf hoeft te oordelen.
En trouwens, afhankelijk ben je, of je het nou beseft of niet ;)

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Hoeveel tijd tussen de kinderen?

Berichtdoor *Annet* » 01 jan 2015 19:14

Toen ik 33 was had ik nog best een paar kinderen erbij aangekund. Nu we een aantal jaar verder zijn ben ik zeer blij en dankbaar dat we toen ook ons verstand hebben gebruikt. Kinderen, ze zijn bijzonder maar je kunt er ook bijzonder veel zorgen om/door hebben die je op latere leeftijd opbreken omdat de rek uit het elastiek is.

Je kunt m.i. beter 'voorbehoeden' als je het nog aan kunt. Heb helaas ook om mij heen gezien dat dat pas 'mocht' gebeuren toen de moeder helemaal over haar toeren was. En dat is veel kwalijker voor het hele gezin.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Max
Mineur
Mineur
Berichten: 182
Lid geworden op: 07 mei 2007 18:10

Re: Hoeveel tijd tussen de kinderen?

Berichtdoor Max » 01 jan 2015 21:57

Eens! Toch blijf ik het erg lastig vinden, want of je de juiste keus hebt gemaakt weet je vaak achteraf pas.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Hoeveel tijd tussen de kinderen?

Berichtdoor Boerin » 01 jan 2015 22:27

*Annet* schreef:Toen ik 33 was had ik nog best een paar kinderen erbij aangekund. Nu we een aantal jaar verder zijn ben ik zeer blij en dankbaar dat we toen ook ons verstand hebben gebruikt. Kinderen, ze zijn bijzonder maar je kunt er ook bijzonder veel zorgen om/door hebben die je op latere leeftijd opbreken omdat de rek uit het elastiek is.

Volgens mij is er een reden dat mensen zo jong met kinderen beginnen. Pfffffff gelukkig dat ze ook nog naar hun vader kunnen, ik ben helemaal op van zo'n kerstvakantie als ouwe taart zijnde.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten