bijna hartaaval van wrok

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Noah88
Verkenner
Verkenner

bijna hartaaval van wrok

Berichtdoor Noah88 » 28 aug 2014 15:51

Heb gehad dat ik bijna mn hart bijna er mee stopte van woede, moeten bassscholen niet leren dat je dingen moet vergeven en loslaten ofzo , heb echt alles opgekropt en andere waren ook niet zo blij met mij

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Re: bijna hartaaval van wrok

Berichtdoor benefietdiner » 28 aug 2014 16:15

Noah88 schreef:Heb gehad dat ik bijna mn hart bijna er mee stopte van woede, moeten bassscholen niet leren dat je dingen moet vergeven en loslaten ofzo , heb echt alles opgekropt en andere waren ook niet zo blij met mij
Rustig aan toch. Je moet niet alles oprapen wat ze voor je voeten gooien. Dat wordt een ongelofelijk zware tas hoor die je dan mee sjouwt.
Stil laten liggen en er overheen stappen! :D

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 28 aug 2014 16:25

Noah88 schreef:Heb gehad dat ik bijna mn hart bijna er mee stopte van woede, moeten bassscholen niet leren dat je dingen moet vergeven en loslaten ofzo , heb echt alles opgekropt en andere waren ook niet zo blij met mij

Zo, heftig. Basisscholen, de christelijke misschien, het lijkt me meer wat voor de ouders en zondagsschool om kinderen te leren. Hoewel, zelfs bij Sasa en Toto leren ze al dat je het weer goed moet maken.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 28 aug 2014 16:41

Ach ja 'Sasa' deze naam sprak mijn kleine nichtje van twee zo liefdevol uit dat mijn hart overliep van liefde.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 aug 2014 18:54

Eh dit gaat hobby's en vrijetijd?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”