Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 09 sep 2014 19:26

Dat is dan niet leuk he. :( Maar wel fijn dat de anderen het wel fijn vonden je weer thuis te hebben. Hopelijk gaat het herstel goed, zal wel fijn zijn. Met hoeveel weken mag je dan weer gaan werken?

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 sep 2014 19:32

stip: wees blij.. aar drie weken! hier drie maand op zn minst! met de oudste bij elke controle doorgestuurd... en na de controle weer loos alarm... ach... doen we wweer wat, we hebben toch niks te doen.

ajl: balen altijd zoiets! :( gaat het goed nu? beterschap verder he!

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 09 sep 2014 20:17

oef, dat lijkt me heel pijnlijk ajl :( sterkte met verder herstel! heftig zo lang uit de running te zijn met kleine kids!

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor meribel » 09 sep 2014 21:10

ajl schreef:Of het vergeten is of boosheid, zal wel in het midden liggen. Hij wilde in ieder geval niets van mij weten. Het duurde 2 dagen voordat hij weer aan mijn knie ging staan. Vandaag zal hij voor het eerst in 7 weken zijn juf weer van het kdv en hij reageerde blijer toen hij haar zag dan dat hij reageerde toen hij mij zag.
Het deed wel een beetje pijn, 9 mnd gedragen, 8 mnd zelf gevoed. Tijdens de vakantie, vlak voordat ik opgenomen was, heb ik hem continue gedragen en ook 's nachts vaak bij mij gehad en dan 6 dagen niet zien en dan niets van je willen weten. Aan de andere kant had hij natuurlijk ook geen flauw idee wat er aan de hand was.


Nou als hij zijn juf nog herkent die hij zeven weken niet heeft gezien dan is hij jou ècht niet vergeten hoor!
Op die juf is hij niet boos omdat hij zich achtergelaten voelt, dus hoeft hij ook niet dat op zijn manier te laten weten.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Boerin » 09 sep 2014 21:35

Nou daar sloof je je dan voor uit. Ach denk maar zo, als ie later groot is is het een grappige anecdote. Ik hoorde van een jongen dat z'n ouders zo op waren toen ie een baby was, ze moesten er even een weekje tussenuit en voelden zich daar best schuldig over. Hij herkende ze gewoon niet meer toen ze terug kwamen. Ze vonden het heel vreselijk, maar ja, nu konden ze er wel om lachen.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor liefie » 11 sep 2014 11:40

Dat is niet leuk AJL Voel je je al wat beter? Heb je wel wat hulp of is je man vrij?

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor vpk » 11 sep 2014 21:11

Heftig allemaal ajl.. hopelijk herstel je voorspoedig!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 sep 2014 10:15

sterkte ajl! hoe is het nu?

hier een opluchting. Na 3 weken een ramp, lijken we er doorheen. Ik kan Manoël nu gewoon rustig naar school brengen! Pfff, wat is dat een fijn gevoel !!! :D :D

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor MissF » 12 sep 2014 12:26

Wat fijn TJ! Dan zit je toch veel prettiger thuis waarschijnlijk. Vermaak je je een beetje, nu alle kids op school zijn? Lijkt me aan de ene kant wel heerlijk, die vrijheid, maar aan de andere kant ook zo stil...

Jurian is weer gezakt voor de gehoortest. Vorige keer dacht ik dat het concentratie was, maar dit keer concentreerde hij zich prima, hele aardige dokter, maar weer niet geslaagd. Hij moest het geluid echt een stukje harder zetten, en even later vroeg hij, op iets zachtere toon, iets aan Jurian, en toen keek hij hem echt aan van: ik zie je mond bewegen maar hoor het niet. Hij hoort dus echt slechter. Ik schaam me, heb het idee dat hij soms zo slecht luistert en pas na 3 keer vragen doet wat ik zeg, maar hij kan er dus niks aan doen :oops:
Over 3 maanden weer een test, omdat hij nu verkouden is, dus het kan daarmee te maken hebben.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 12 sep 2014 20:28

ajl schreef:
@ gezondheid. Bedankt voor het meeleven via forum of pb! Inmiddels ben ik weer bijna een week thuis, maar moet het nog echt rustig aan doen. Ik had in het ziekenhuis 5 dagen strikte bedrust en streng vloeibaar, dus dat hakt er ook wel in.
De kinderen zijn dolblij dat ik weer thuis ben, de oudste 3 hadden mij erg gemist. Alleen O was mij helemaal vergeten. Daar schrok ik toch wel van. Ik had gehoopt/gedacht dat het wat langer zou duren voordat ik uit zijn systeem verdwenen zou zijn. Inmiddels gaat het wel weer, maar hij is nog niet dolenthousiast als hij mij ziet. Nu is het nadeel ook wel dat ik hem weinig kan verzorgen, omdat ik niet mag/kan tillen.


Het was mij ontgaan dat je opgenomen moest worden :oops: . Alsnog van harte beterschap!

En ik hoop voor je dat O weer vlug terug aan je gewend is.
Ook al weet je verstandelijk best dat het een normale reactie is, het is toch slikken.
Sterkte hoor.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor liefie » 13 sep 2014 19:43

TJ Fijn dat het beter gaat! Hopelijk blijft het nu ook gewoon goed gaan...

MissF wat vervelend joh heeft Julian altijd al slecht kunnen horen?

Nina was gisteren bruidsmeisje en heeft het geweldig gedaan zo leuk om te zien... In de kerk heeft ze 3 kwartier op mijn schoot liggen slapen (niet meer voorgekomen sinds ze baby was) Ik zat helemaal niet lekker maar zo kon ze even opladen...
' s avonds heeft ze heel veel liedjes gezongen in de microfoon en hele verhalen verteld wist niet wat ik zag en hoorde...

Even ons prinsesje showen :oops:

Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Haai » 13 sep 2014 20:39

Echt een prinsesje! Heel mooi!!

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor LeChat » 14 sep 2014 13:03

Prachtig!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 sep 2014 18:44

wauw!

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Stip » 14 sep 2014 18:57

Schattig zeg! Wat is al weer groot, zeg!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten