Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 10 jul 2015 20:59

--foto weg--

ook maar een foto (met m'n telefoon gemaakt dus prut kwaliteit ;-)) van mijn boys.. Hier ook grote jongens: F is net 4, heeft maat 32 8-[ en gaat van 116 nu naar 122.. J is 17 mnd en heeft maat 92, schoenen 24.
Van F kan ik het goed zien met klasgenootjes dat hij groot is, van J weet ik het van het CB ;-) en zie ik het ook wel in de kerk met kindjes van zijn leeftijd.

J is hier trouwens enorm ondernemend, weet niet wat me overkomt. F durft echt niets, in de zin van hij is heel voorzichtig en heeft soms echt een zetje nodig om dingen te gaan doen, en J zat vanmiddag ineens op de eettafel in een mum van tijd. Hij klom sowieso al steeds op de stokke stoel van F als we 'm even niet in de gaten hadden (en dan op het zitgedeelte zeg maar) maar de eettafel is nieuw. ;-) Uit bed is hij -gelukkig- nog niet geklommen/gevallen, maar ik ben bang dat dat ook binnenkort wel een keer gebeurt...
Laatst gewijzigd door Jannoek op 11 jul 2015 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jaccootje85 » 10 jul 2015 21:05

Wat een leuke jochies! :D
En de kwaliteit valt toch wel mee :wink: De foto's van mij zijn ook met telefoon gemaakt...
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 10 jul 2015 21:12

Oh wat toch een leuke kindjes allemaal!

Helaas hebben wij (en ja dat betreur ik soms echt #-o ) een strikt "geen foto" beleid.
Dus kan ik niets laten zien. :wink:

@Jannoek
Grappig die verschillen in karakter.
Maar wel even wennen dan ,zo een ondernemende peuter!

@MissF
Wat leuk en bijzonder dat jouw visie op bv zo veranderd is.
Komt 't misschien ook omdat bij de eerste 't moederschap ook nog "nieuw" was? En dat nu allemaal meer "gesneden koek" is, en er dus meer ruimte is voor dingen als bv?

@PPM
sterkte... hoe oud is T nu?
Heb je de breastflow fles al geprobeerd?

@Lammetje
Jammer dat de bv niet soepel meer gaat, ook geen rustig drinkmomentje in een stille, donkere ruimte?
Of juist met zacht muziekje?
Voedingsketting?
In elk geval fijn dat ze de bijvoeding zo goed oppakt.

@Lechat
Dat is wel ff wennen ja, als er ineens doorgeslapen wordt.
Maar 't went vast vlot :wink:
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 10 jul 2015 21:21

@jaccootje mijn man is fotograaf, dus dit valt voor mij wel onder de categorie slecht :-oo

@duschka, nog meer reden om IRL af te spreken :wink: AJL heeft hetzelfde beleid toch?

En ja, echt verschrikkelijk wennen qua gedrag, maar ook wel weer grappig om te zien ;-) Verder lijken ze best veel op elkaar. Misschien is F ook wel typisch een oudste kind, qua afwachtendheid etc. en kijkt J stiekem alles af bij z'n grote broer en durft hij daardoor ook meer..

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 10 jul 2015 21:36

Jannoek schreef:En ja, echt verschrikkelijk wennen qua gedrag, maar ook wel weer grappig om te zien ;-) Verder lijken ze best veel op elkaar. Misschien is F ook wel typisch een oudste kind, qua afwachtendheid etc. en kijkt J stiekem alles af bij z'n grote broer en durft hij daardoor ook meer..


Euh... mag ik zeggen dat ik hoop dat dit geen "regel" is? :wink:
Of wanneer dat wel zo zijn, wij tot de uitzondering gaan behoren? :mrgreen:
DL is namelijk een enorm ondernemend kind.... op de vensterbank klimmen, op de eettafel, op de commode, wasmachine aanzetten (zeep erin, programma starten, gelukkig geen wasgoed...) pop baden in toilet, pop in de vriezerla te slapen leggen (wel netjes alle spullen uit die la in andere la gelegd, maar helaas niet de vriezer weer dicht gedaan), zeer behendig met "van kleine stoel, naar grotere stoel, naar hoge ladder, naar euh...." klauter methode... met andere woorden: Ze laat zich niet tegenhouden door een obstakeltje... :-oo

Dus als zij "afwachtend " zou zijn.... dan houd ik mijn hart vast voor 't brusje dat gaat komen :lol:
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jaccootje85 » 10 jul 2015 21:50

Jannoek schreef:@jaccootje mijn man is fotograaf, dus dit valt voor mij wel onder de categorie slecht :-oo
..


Haha! Ik zeg ook niet dat het supergoeie kwaliteit is, maar het is nog te doen. Ik maak ook graag foto's, net als m'n vader, maar wel met een megagroot kwaliteitsverschil! Dan heb ik echt supergoeie foto's vergeleken bij die van m'n pa. Ik snap dan ook wel dat jij dit beroerde kwaliteit vindt :lol:
Szent az Úr

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 11 jul 2015 16:55

@jannoek, echt een rooie ;-). Haha zo'n eentje hebben wij ook, nergens bang voor. Al wordt hij nu wel wat voorzichtiger, maar hij heeft soms z'n momenten/buien. En dan die dikke grijns erbij he.

@Jaccootje, wat leuk zeg om je dochter te zien.

Hier zit S. niet echt lekker in z'n vel. Afgelopen week een dagje koorts en hangerig. Dan weer een dagje goed. Vanmiddag viel hij ineens in slaap.
Blijkbaar is hij erg moe.

AG
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2015 06:52

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor AG » 11 jul 2015 18:05

Ik kom hier weer eens kijken! (AikonGirl)

Ik kon niet meer inloggen en werd gek van al die reclame hier op t forum.
Dat is nog niet verandert merk ik...

Ik ga even wat teruglezen... zijn geloof ik weer wat baby's bij gekomen. :)

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 11 jul 2015 18:44

Welkom terug! Ik mistte je idd al een poos! Hoe is het met jouw dames?

@evelien, ja echt een rooie, misschien ligt het meer daar aan dan aan 1e of 2e kind ;-) manlief en ik waren allebei erg rustig als kind, zijn alle twee de oudste thuis. Mijn zusje was veel drukker/ondernemender dan ik, en m'n mans zusje ook.
@duschka de dingen die jij beschrijft doet J hier dus ook. Fantastisch! Hij zit ook werkelijk waar overal bij en heeft ontdekt hoe hij de keukenkasten en laden in onze nieuwe keuken kan openen. Al wel 1000x verteld dat dat niet mag maar helpt nog niet echt ;-)

AG
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2015 06:52

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor AG » 12 jul 2015 11:36

Gaat hier heel goed, met de drie meiden!
Twee zitten al op school, en de derde wordt in augustus alweer 2.

Leuk, de foto's van jullie kinderen te zien!
Tijd gaat zo snel he.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor liefie » 14 jul 2015 18:34

Leuk al die verhalen :D

AG leuk om iets van jullie te lezen zo jullie jongste alweer bijna 2 jaar wat gaat het hard...

Nina heeft onverwachts morgen al vakantie in plaats van vrijdag (en gisteren was ze ook al vrij) Haar juf ligt in het zhuis vanwege haar zwangerschap hopelijk mag het allemaal goed aflopen.
Voor de kindjes is het wel lastig ze snappen er niet veel van dat ze ineens niet naar school moeten enz.
En ik denk dat Nina wel even moet schakelen 6 weken niet naar school mogen... Gelukkig heeft ze 2 halve dagen BSO en als ze wil mag ze nog paar keer extra.

Jannoek hoe vind F het dat hij vakantie heeft?

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6330
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor ajl » 14 jul 2015 19:54

Leuke foto jannoek! Inderdaad een rossige J! Onze J is ook rossig, maar meer richting kastanjerood met de kenmerkende blanke huid , maar wel groen/grijze ogen.

Wij hebben ind ook een beleid, maar ook bij mij kriebelt het. Om irl af te spreken. Wie is er voor in? Jannoek, vpk, duschka, ik. Nog meer mensen?

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jaccootje85 » 14 jul 2015 20:21

ajl schreef:
Wij hebben ind ook een beleid, maar ook bij mij kriebelt het. Om irl af te spreken. Wie is er voor in? Jannoek, vpk, duschka, ik. Nog meer mensen?


Ja, ik! Lijkt me leuk!
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 14 jul 2015 20:42

Ja ik ben voor, leuk :) Moeten we op duschka wachten tot het najaar :)

@ajl onze J heeft ook wel de blanke huid :( hij kan echt nog geen 10 minuten in de zon.. Vorige week factor 50, onder de parasol en binnen een paar minuten nog rood :(.

@liefie f vindt het ook heel gek dat hij 6 weken vrij is (en ik ook ;-)). F's juf was/is ook ziek, maar hij heeft 2 juffen dus had de laatste weken maar 1 juf de hele week. Anders was het wel heel onrustig.. F is vandaag de hele dag naar de bso geweest; hij wilde eerst niet want z'n vriendje ging niet ;-). Zo grappig om te zien dat hij direct al vriendjes heeft gemaakt in z'n klas. De bso is eigenlijk van een andere (katholieke) school, en er zitten een paar kindjes van F's school op. Nu in de vakantie is het in een andere locatie, dus alles was ook nieuw/anders. Andere locatie, andere kids, maar gelukkig wel zijn bso juffen ;-). Toen ik 'm kwam halen vanmiddag wilde hij niet mee, dus hij heeft zich gelukkig wel vermaakt!

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Dippie » 14 jul 2015 21:58

Zoals jullie gezien hebben, hier nu ook een rood knulletje. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er bij Vianne een beetje 'bang' voor was dat ze rood zou zijn. En deze zwangerschap heb ik er werkelijk geen seconde over nagedacht, totdat er tijdens mn bevalling werd geroepen; hij is rood! :) Dat moment vergeet ik echt nooit meer en kon ook niet meer wachten toen om het te zien. Ik ben er echt super blij mee, en we krijgen zoveel leuke reacties, heerlijk :wink: Inderdaad wel echt oppassen met de zon, hij was vorige week al een klein beetje op zn beentjes verbrand, ik vermoed door een autoritje, dus nu maar een doek mee voor over zn beentjes.

Ik wil ook evt wel weer naar een meeting komen. Heel toevallig gister een gedeelte van mn foto's gesorteerd en kwam de foto's tegen van de vorige meeting :D Leuk om weer even te zien en wat zijn de kids alweer groot geworden! Is toch alweer 3jaar geleden.
Afbeelding


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten