Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor MissF » 31 dec 2015 10:56

Gefeliciteerd Marnix! Wat een leuke naam, super! alles goed gegaan?

Hier ook al een ziek jongetje, tenminste, dat denk ik. hij heeft voor de 2e keer een loopoor, maar het blijft nu maar lopen, al bijna een week, en hij slaapt amper meer 's nachts. En wij dus ook niet ;) Lekker vermoeiend, maar hopelijk gaat het snel over. Vanmiddag toch maar even naar de huisarts, om te kijken of het toch nog ontstoken is.

Beterschap voor de zieke kindjes!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 31 dec 2015 10:59

He bah dat is ook niet fijn. Beterschap met hem.

@Em, hoe gaat het met J? nog steeds koorts?

Hier gisteravond voor hij naar bed ging geen koorts meer gehad. Wel een onrustige nacht gehad (maar dat zijn we wel gewend).

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor LeChat » 31 dec 2015 13:33

Gefeliciteerd met jullie zoon, Marnix en eega!


Beterschap met alle zieken!


Hier heeft meneertje het klauteren echt ontdekt nu. Voor je het weet zit hij bovenaan de trap (onder toezicht). Beneden nu toch maar een hekje geplaatst, ook al hadden we gehoopt dat het nog niet hoefde in dit huis (staat te koop), altijd de deur naar de gang dicht houden werkt ook niet...
In de keuken hebben we zo'n bekend Ikea-trapje staan, daar was hij vanmorgen ook al op geklauterd - manlief hoorde opeens niks meer uit de keuken, gaat snel kijken en daar zit hij hoor, triomfantelijk naar buiten te kijken :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lidia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 457
Lid geworden op: 08 sep 2009 12:15
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Lidia » 31 dec 2015 15:28

@Marnix: gefeliciteerd! Geniet ervan.

@Evelien: wratjes, daar kun je bij de gemiddelde drogist ook wel iets voor halen. Of het helpt weet ik niet... Afplakken helpt wel, maar dat peutert hij er misschien ook af?

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 31 dec 2015 15:54

LeChat schreef:
Hier heeft meneertje het klauteren echt ontdekt nu. Voor je het weet zit hij bovenaan de trap (onder toezicht). Beneden nu toch maar een hekje geplaatst, ook al hadden we gehoopt dat het nog niet hoefde in dit huis (staat te koop), altijd de deur naar de gang dicht houden werkt ook niet...


Kijk maar uit dat hij niet over 't hekje heen klimt, nog gevaarlijker. Onze klimgeit deed dat namelijk. Wij hadden een hekje geplaatst bij de keuken ivm vriezer die ze opendeed en oven enzo. Maar toen werd 't nog gevaarlijker, want het hekje was kennelijk een uitdaging die bedwongen moest worden. :-oo
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 31 dec 2015 19:55

Lidia schreef:@Marnix: gefeliciteerd! Geniet ervan.

@Evelien: wratjes, daar kun je bij de gemiddelde drogist ook wel iets voor halen. Of het helpt weet ik niet... Afplakken helpt wel, maar dat peutert hij er misschien ook af?


Ja, dat peutert hij er ook af.

Hier helaas toch weer hoge koorts. Vanochtend ging het goed, vanmiddag ook nog wel maar tijdens het avondeten stortte hij helemaal in.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 jan 2016 19:41

Marnix:"Gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23588
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Marnix » 02 jan 2016 08:24

Bedankt allemaal!!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor LeChat » 02 jan 2016 14:16

Duschka schreef:Kijk maar uit dat hij niet over 't hekje heen klimt, nog gevaarlijker. Onze klimgeit deed dat namelijk. Wij hadden een hekje geplaatst bij de keuken ivm vriezer die ze opendeed en oven enzo. Maar toen werd 't nog gevaarlijker, want het hekje was kennelijk een uitdaging die bedwongen moest worden. :-oo


Oei, dan was het middel dus erger dan de kwaal...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor MissF » 02 jan 2016 16:15

Oei lechat, dat wordt opletten, zo'n klauteraar. Hier helpen hekjes gelukkig wel. Bij de trap hebben we ze niet, hij klimt wel eens tot de 4e tree, maar dat gebeurt eigenlijk nog maar zelden, en als hij er zit blijft hij nu meestal zitten en gaat jammeren, dus dan pak ik hem er weer af. Om de kachel hebben we hekjes staan, daar komt hij eigenlijk nooit meer in de buurt.

Jorrik had toch nog oorontsteking. Mijn man was met hem naar de huisarts en zei dat hij vanaf zondag een loopoor had, het was een vervanger, die net of amper afgestudeerd was en zich keurig aan de regels hield, dus pas vanaf 7 dagen een loopoor zou een ab kuur mogen, maar omdat het 1 januari en daarna weekend was, kreeg mijn man het wel al mee voor de zekerheid.
Gelukkig maar, want het loopoor was volgens mij al eerder begonnen, dus maar gewoon gestart, en sindsdien kunnen we weer normaal slapen! =D> Vannacht wel 3 keer naar hem toe geweest in een kwartier maar na een flesje heeft hij tot 09.00 uur geslapen :shock:
Hij heeft waarschijnlijk echt last gehad van zijn oor. Ook hebben we nu een aardig strak ritme, dat werkt misschien ook gewoon goed. Ik duim maar weer dat we er eindelijk doorheen zijn en nu écht voorlopig door kunnen slapen :D

Ik denk nu wel te weten wat een derde zo leuk maakt: de interactie met zijn broer en zus. Als je iets aan Jorrik vraagt zegt hij meestal heel overtuigend:' Ja' en nu zijn broer en zus dat weten gaan ze allemaal rare vragen stellen zoals :' ben je een ei?' 'Jorrik, ben je een meisje?' 'Vind je mij de allerleukste?' en als hij dan 'ja' antwoord liggen ze helemaal dubbel en hij dus ook, gewoon omdat zij ook lachen. Fantastisch om te zien :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Stip » 02 jan 2016 20:29

Van harte, Marnix! Mooie naam!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jaccootje85 » 03 jan 2016 03:47

Marnix: Gefeliciteerd! Geniet ervan en Gods zegen bij de opvoeding.

Hoe doen jullie dat met een spugende uk van twee jaar? Boven een emmer hangen heeft geen zin, maar hoe dan? Nu al twee lakens vies waarvan ik er net 1 te drogen heb gehangen. Meer dan twee lakens heb ik niet voor het ledikantje, dus een handdoek over de natte plekken gelegd... Pyjama's heb ik wel zat, maar daar heb k alleen t shirt nog maar van hoeven verschonen... Zal morgen wel gezellig worden: Allemaal geen oog dicht gedaan :-oo :lol:
Szent az Úr

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor meribel » 03 jan 2016 09:09

Wasbare onderleggers, flinke stapel hydrofielen of dikke handdoeken onder het hoofd dat ik die telelkens weghaal en verschoon
Maar blijft ellendig!

Beterschap!

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jaccootje85 » 03 jan 2016 11:35

Dank voor je tips! :D Daar kan ik wel wat mee... Zojuist alle knuffels en beddegoed uitgewassen... Iets wat ik op zondag nooit doe :lol: Maar ja, soms moet je wel eens wat. Nu de lakens voor de open haard hangen, want kheb er maar twee :wink: Hopelijk zijn ze snel droog, dan kan de kleine meid nog ff naar bed...en wij ook :lol:
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Saskia » 03 jan 2016 12:38

@Marnix: van harte gefeliciteerd!

@Jaccootje: ik zou me niet zo druk maken over die lakens.. Als je goede lakens nat zijn, dan leg je er toch gewoon een oude in, of een grote die je dubbel vouwt? Hopelijk duurt het maar een paar dagen, ik zou de goede lakens er pas weer inleggen als het spuuggevaar geweken is.

Wij zijn inmiddels weer terug na een weekje Nederland. De reis ging heel goed gelukkig, zowel de heen- als de terugreis. Het is 13 uur reizen, dus ik zat er best een beetje over in, maar ze zat veel om zich heen te kijken en vond het wel best. Een filmpje op de tablet als ze erg vervelend werd en dan konden we er weer een poosje tegen. En van het vliegtuig was ze helemaal niet onder de indruk :shock:
En ze heeft genoten van alle aandacht die ze kreeg, dat is nu wel even afkicken...

Afbeelding

Beterschap voor alle zieken! Maandag allemaal weer naar school? Hier hebben de kinderen nog een weekje vrij.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 gasten