Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Memmem » 16 dec 2015 18:49

Fijn dat ze het zo leuk vindt op school. Was het niet rommelig voor haar deze week?
Erg schrikken he, een gat in het hoofd.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Dippie » 17 dec 2015 21:01

Zo'n weekje was wel even lekker om te wennen! De vakantie is inmiddels begonnen en dat is maar goed ook... Ze ligt met koorts ol bed :( Vanmiddag was ze niet te genieten, moe, koud, enz... Vanavond nog even op ziekenbezoek geweest bij mijn moeder in t ziekenhuis en eenmaal weer thuis was t alleen maar brullen.. Arm kind :( Ik vermoed, en hoop, dat het pure oververmoeidheid is en dat ze morgen wat slaap inhaalt! :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 17 dec 2015 21:13

Oh dat is een vervelende start van de vakantie, Dippie! Idd maar hopen dat het vermoeidheid is.
Hoe is 't met het "gelijmde"hoofd?

Hier rollen we van virusje naar virusje bleh.
Hopelijk gezond allemaal 't nieuwe jaar in :D
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 17 dec 2015 21:38

@Dippie, ai dat is altijd minder :( niet leuk. Heeft ze er zelf nog last van de plek op haar hoofd?

@Duschka, ai beterschap voor jullie. Hier hebben wij ook al een tijdje last van verkoudheid, het wil maar niet echt over gaan.

Morgen nog een halve dag school en dan twee weken vrij. Heerlijk, geen wekker.

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Saskia » 18 dec 2015 12:37

R is ook vrij sinds vanmiddag, de kerstvakantie duurt hier 3 weken. A.s. dinsdag vliegen we samen naar Nederland en gaan dan een weekje echt vakantie vieren :-)

@Dippie: R had de eerste weken ook koorts van vermoeidheid, dus ik hoop dat het bij jullie ook snel weer over is. Lekker uitrusten maar!

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor 654321 » 21 dec 2015 15:53

Hier ook heerlijk vakantie. Even niet 'op tijd leven'. Vind dat wel ff wennen, een baby in combinatie met schooltijden (4keer op een dag). En op tijd avondeten. Nu lekker alles op het gemakje, gewoon kijken hoe alles uitkomt.

Baby is alweer 7 weken, gaat goed! Makkelijk, tevreden ventje. Heeft nu echt al een lekker ritme (voeden, verschonen, knuffelen/op schoot/met hem kletsen en dan nog even in box of wipstoel en zogauw we zien dat hij moe word weer in de puckababy naar bed) te pakken. Slaapt dan tot volgende voeding (de ene keer 2uur, de anderen keer 4uur ertussen). Erg netjes vind ik... 's nachts doet hij het sinds een week ook heerlijk (vind ik...). De 1e ruk maakt hij zo'n 6 uur, de 2e ruk zo'n 4 uur. Voeden bij een nachtlampje en met ongeveer 15 min ligt hij weer in zn bedje.

Fijne vakantie en feestdagen allemaal!

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor meribel » 22 dec 2015 15:08

heerlijk @654321,
ik herinner me ook nog goed dat op zich je een derde er wel bij doet..vond ik dan..ik merkte vooral dat ik me veel minder snel zorgen maakte en dus relaxter was maar de baby zelf had het wel veel minder relaxt dan haar oudste zus :-) Vanaf kleins af aan het schoolritme in,
weet nog dat ik het ergens best zielig vond..mijn oudste heeft tot haar vierde gewoon vrijwel elke dag uitgeslapen tot ze wakker werd , de volgende nog tot een jaar, maar de derde die werd gewoon uit bed geplukt want tijd om naar school te gaan.
ach ja...later weten ze er niets meer van.
En lang leve de wandelwagen wel hoor...ben blij dat ik op wandelafstand van de basisschool woon ( als ik heel snel doorloop 7 minuten ) , middagslaapjes tot 6 maanden waren hier standaard in de wandelwagen, dan hoefde ze niet wakker gemaakt als ik ging...

middagslaapjes..ach ja , waar is die tijd gebleven. De jongste hier wordt in februari 3 maar geen middagslaapjes meer...ineens bleef ze maar spoken tot 9 uur/half tien dus ben toen gestopt en jahoor..toen sliep ze weer vanaf 7 uur tot de volgende ochtend.
En wat ik dacht...ze zal wel vervelend worden rond etenstijd...maar ook dat niet...ze was er blijkbaar al aan toe.


lang leve de vakantie in ieder geval. Het eerste weekend was het echt op vakantie met de schoonfamilie en kerst vieren...op zich reuze gezellig maar altijd blij als ik thuis ben en de was is weer weg. De rest van de kerstdagen is heel relaxed gelukkig. Weinig moeten, enkel ergens een dessert maken maar de rest is het alleen nog maar aanschuiven.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 22 dec 2015 20:59

De derde is wel nog sneller kwa losaten dan de eerste twee. Hij kruipt zo op de straat etc...

Maar t is wel altijd ziek ziek ziek. Nu weer 4 dagen boven de 39 graden koorts. Zeer korte nachten. Maar kijken of het opnieuw een oorontsteking is of wat anders.

Ach we zijn een jaar bezig nu zo ongeveer.. haha.. we raken eraan gewend.

Lidia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 457
Lid geworden op: 08 sep 2009 12:15
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Lidia » 23 dec 2015 14:05

@Dippie: wat vervelend. Ik heb er niets van gemerkt en dat staartje was me ook niet opgevallen :D . Heeft ze er nog last van? Zo'n eerste week is ook vermoeiend. Al die indrukken en dan gelijk alle kerstperikelen... Hopelijk gaat het na de vakantie beter. Je mag ze toch af en toe nog thuishouden als het niet gaat? Het is bij haar natuurlijk ook van alleen maar thuis, tot hele dagen school. Ik zou ook moe zijn :D .

@Duschka en ppm: beterschap!

@Saskia: geniet van je weekje vakantie!

@654321: heerlijk genieten zo!

Hier eindelijk ook eens een dochter die gaat uitslapen... Ze kon het nooit was het hele jaar door nog voor 7.00u wakker (maar mocht er van mij pas om 7.00u uit :oops: ). Nu slaapt ze gewoon tot 8.00u. Dat is voor mij uitslapen...

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 dec 2015 20:36

Oooh lekker lidia! Das echt uitslapen!

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Em. » 26 dec 2015 17:36

Oeh....dat is zeker uitslapen ;-)

HOe is het met de zieke kindjes?
Hier kwamen we er vandaag achter dat J. roodvonk heeft. Hij was al een paar dagen ziekjes en niet lekker, vandaag helemaal onder de uitslag en knalrode frambozen/aardbeien tong....en de rest van de verschijnselen. Hopelijk knapt hij gauw weer op, gelukkig lijkt hij er niet heel erg ziek van.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor vpk » 29 dec 2015 07:37

Ach wat sneu Em, knapt hij al weer op?

Onze J had al sinds vorige week dinsdag koorts en was vreselijk hangerig, had hij gisteren ineens 2 doorgebroken oren.. Dus hopelijk knapt die nu ook weer wat op..

genieten jullie allemaal lekker van de vakantie?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor ajl » 29 dec 2015 08:15

Eigenlijk niet :oops: Doordat familie door het hele land woont, zijn wij steeds onderweg. Afgelopen eerste kerstdag voor het laatst thuis geweest. Kinderen vinden het fantastisch, maar rusten absoluut niet uit deze dagen. Na de vakantie wordt C 6 en daarna is het gelukkig rustig.

Beterschap met de zieken! Onze J heeft ook oorontsteking. Bij de ha gekeken of zijn buisjes ee nog waren, maar dat bleek wel het geval.

Deze weken zijn wij ook begonnen met zindelijkheidstraining van O. Eigenlijk gaat het best goed. Grote boodschap vindt hij spannend, maar begint hij nu ook te doen. Na 7,5 jaar breekt er straks een luierloze periode aan. Ook wel fijn!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Evelien » 29 dec 2015 10:59

Heerlijk deze vakantie, maar dan met name dat we geen wekker hoeven te zetten.
Vanochtend waren S en ik pas om 10 uur in de kleren. Nu lekker een kopje koffie. Maar ik ben ook wel blij als de vakantie om is. Dan kom je ook weer toe aan andere dingen.

Beterschap voor de zieke kindjes. Hopelijk zijn weer een beetje opgeknapt en valt het een beetje mee!?

Hier blijft S. hoesten. Dus van mij mag het wel even flink vriezen.

S. heeft ook weer een enorme groei spurt gemaakt. Net even wat kleding besteld.

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jaccootje85 » 29 dec 2015 21:27

Hier goed nieuws: N.orah loopt!
Afgelopen vrijdag wilde ze zelf wel een paar stappen zetten, maar wel onder lichte druk/motivatie van onze kant. Gisteren liep ze al behoorlijke stukken zelfstandig en vanavond had ze de smaak te pakken! ZE wilde niet meer naar binnen na een rondje lopen om de hond uit te laten... Nadat ze eindelijk op bed lag, werd ze na een half uurtje alweer wakker... 'Rondje lopen' was t enige wat ze uit kon brengen...
Szent az Úr


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten