Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 07 aug 2015 20:16

De kleinere borstelkop bracht mij nog op een idee, heb een setje aangeschaft en gekeken of ik daar met de hand dan beter bij kan komen.
Niet echt, ze trekt gewoon (onbewust vermoed ik) haar wang heel strak tegen haar kiezen aan.
De tandarts maar even gebeld en die adviseerde mij om de kiezen met een "grote" borstel te doen, omdat je dan min of meer automatisch de zijkanten meepakt. Hij vond DL nog te klein om er verder daadwerkelijk actie op te ondernemen en vermoed dat 't mettertijd vanzelf oplost.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jaccootje85 » 08 aug 2015 07:20

Iedereen vind het denk ik een goed idee om een datum te prikken. Wat is handig?
Een doordeweekse dag of zaterdag?
Welke maand?
En aan welke dag geven jullie je voorkeur als het doordeweeks gaat plaatsvinden?

Als jullie dat ff vermelden wil ik best een inventarisatielijst bijhouden... Want een datumprikker gaat volgens mij alleen via mailadressen? 8-[
Szent az Úr

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 aug 2015 18:58

Eerst locatie is wel handig denk ik! Dan valle er vast een aantal mensen af vawege de afstand

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor jaccootje85 » 08 aug 2015 21:19

Er waren al wat locaties voorbij gekomen in en rond Utrecht. Ik denk dat Utrecht ook het makkelijkst is te bereiken, ook met openbaar vervoer. Maar ik ben niet echt bekend in de stad, kweet alleen een paar bepaalde winkels te vinden :mrgreen: Dus als mensen wat mogelijkheden op een rijtje zetten... Voor elk wat wils en niet te duur :wink:
We blijven het Zeeuwse bloed trouw 8)
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 10 aug 2015 14:32

doordeweeks is misschien een woensdagmiddag het handigst met schoolgaande kids? of hebben niet alle kids op woensdagmiddag vrij? :roll:
In Utrecht zou het maximapark kunnen, in Woerden heb je bijvoorbeeld de pretfabriek, zo'n indoorspeeltuin. In Utrecht zit er ook wel 1, maar daar ben ik nog nooit geweest ;-)
Speelbos Gagelbos is misschien ook wel een leuk idee bij een beetje redelijk weer: http://www.kidsproof.nl/Utrecht/Gagelbo ... s-Gagelbos

Op kidsproof.nl staan overigens veel meer locaties die wel geschikt zouden kunnen zijn. ;-)

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor liefie » 10 aug 2015 15:38

Ik wacht gewoon even af wat er uit komt en of het voor mij haalbaar is... De afstand is wel te doen maar wat datum/tijd betreft is voor mij belangrijker
Hier is het nog 3 weken vakantie en dan werk ik best wat extra en ik doe de planning van ons team.
Dat gaat niet lukken maar ik blijf dit even volgen :D

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor ajl » 11 aug 2015 15:00

Woensdagmiddag is waarschijnlijk het handigst. Onze kids zijn vrijdagmiddag ook vrij. Utrecht/Woerden is ook prettig. Wie willen er komen?
Jannoek, vpk, ppm, jacootje, missf??, liefie, lechat, evelien, Nog anderen?

@ evelien leuk dat je erna vraagt!
Wij zijn nu inderdaad een week terug van vakantie, voor het eerst weg met de vouwwagen. Met 4 kleintjes toch ook nog wel een onderneming. De jonste slaapt normaliter in een ledikant en nu 'los', maar daar werd ik ook niet vrolijk van. Hij maakte er een groot feest van.
Nu gelukkig weer redelijk in het normale ritme, nog twee weken vakantie en dan weer helemaal het gewone ritme. Ik ben er blij mee. Dan nog een paar weken en dan gaat J naar school, daar heb ik toch wel een beetje buikpijn van. Meer dan bij zijn oudere zus

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Haai » 11 aug 2015 19:46

Als het uitkomt vind ik het ook wel leuk om te komen. Kids hier zijn woensdag - en vrijdagmiddag vrij, utrecht en omgeving is voor mij ook prima te doen.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 11 aug 2015 20:10

Zou graag willen maar het is te ver! Maar je hieft geen rekeningnte houdeb met mij vanuit er noorden ...tis niet anders

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Duschka » 11 aug 2015 21:25

Hangt een beetje van een datum af... in principe wil ik ook wel proberen te komen (Utrecht moet wel te doen zijn).
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Maneah » 12 aug 2015 11:58

Ja, ik wil ook wel meeten! Op korte termijn? Of duurt dat nog een tijd(je)?
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor LeChat » 12 aug 2015 21:11

Ik ben normaal gesproken alleen op maandag thuis, maar da's natuurlijk geen handige dag. Plan maar gewoon, dan zie ik of ik kan schuiven die dag/week of niet.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor vpk » 12 aug 2015 21:25

Woensdagmiddag zou hier waarschijnlijk wel lukken, hangt ook n beetje van de datum af.. Utrecht is voor mij ruim n uur dus nog wel aan te rijden.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor liefie » 13 aug 2015 12:01

Ik werk wel op woensdagochtend maar ik zou rond 12.30 die kant op kunnen rijden (nina is 12.15 klaar) Voor mij is het wel 1,5uur rijden maar goed dat vind ik niet zo heel erg.
En voor hoelang willen jullie afspreken dan? Tot eind van de middag?

Stip
Luitenant
Luitenant
Berichten: 720
Lid geworden op: 16 dec 2009 08:53

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Stip » 13 aug 2015 13:04

Ik ga ook kijken of het gaat lukken om erbij te zijn. Woerden /Utrecht is helemaal goed. Bijna thuiswedstrijd.
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten