Refowebkids deel 20

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor ajl » 28 mei 2015 07:07

brr saskia, ik zou dat ook zo vies vinden!

@ le chat Ik zou mij er niet zo druk om maken dat hij zoveel eet. Onze jongens deden dat ook wel en meestal tussen de 12- 18 mnd gaan ze vanzelf minder eten en worden ze wat kieskeuriger. In die periode gaan ze ook meer bewegen en worden ze vanzelf magerder.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor ajl » 28 mei 2015 08:13

Vraagje: heeft iemand ervaring met formule W? Helpt dit echt? DL heeft nl een paar wratjes in haar knieholte, maar om nu gelijk te gaan wegstippen bij de ha, vind ik ook weer wat.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor MissF » 28 mei 2015 08:16

Oh brr saskia, dan kijk je ook raar op

ajl, Jurian had een voetwrat, en daar formule W op gesmeerd, en het helpt prima. Terwijl ik het er niet eens elke dag op deed, zoiets vergeet ik te vaak :oops: maar het hielp toch :D
Mijn moeder gebruikte dat spul altijd voor ons vroeger, ik had echt wel eens een voetwrat, maar nog nooit voor naar de dokter geweest.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Chaya » 28 mei 2015 12:53

ajl schreef:Vraagje: heeft iemand ervaring met formule W? Helpt dit echt? DL heeft nl een paar wratjes in haar knieholte, maar om nu gelijk te gaan wegstippen bij de ha, vind ik ook weer wat.

Dat zijn waarschijnlijk waterwratjes? Die worden veroorzaakt door een virus, verdwijnen eigenlijk vanzelf.
Maar als je er veel hinder van hebt, kun je ze dagelijks tweemaal aanstippen met sterilon of betadine (dan heb je wel bruine vlekjes), ook dagelijks in een badje met zeezout helpt om ze eerder te laten verdwijnen.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Lidia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 457
Lid geworden op: 08 sep 2009 12:15
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Lidia » 28 mei 2015 13:10

Oeps, Saskia, dat is schrikken... Hopelijk is ze er nu vanaf.

Inderdaad, in de knieholte zou je zeggen dat het waterwratjes zijn. J. heeft daar ook last van gehad, maar ze zijn vanzelf weer verdwenen. Wel gingen er bij haar een paar ontsteken en daarom kreeg ze van de dokter antibioticazalf.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor LeChat » 28 mei 2015 13:35

@liefie: hij wil standaard wel de 200 gr schat ik, en wil daarnaast ook nog graag een 'toetje' BV
@ajl: thanx, altijd handig die ervaringsdeskundigen hier :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 mei 2015 14:02

klinkt idd als waterwratjes,helaas beide kinderen behoorlijke plekken aan over gehouden bij M werden er een aantal een mega ontsteking voor ze weggingen....bij J kreeg ze een grote vieze eczeemvlek erbij na een paar keer smeren met hormoonzalf was alles weg.

zelf al jaren een wrat op mn voet. alles geprobeerd.. helaas is deze erg eigenwijs en hardnekkig. hij zit er nog steeds.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor liefie » 28 mei 2015 16:08

Lekker geven hoor Lechat er komt een tijd dat je graag wilt dat ze eten en het amper doen haha :wink:

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Jannoek » 30 mei 2015 20:26

@LeChat hier ook een jochie wat eerst bizar veel at. Nu zou ik willen dat hij wat at ;-) echt drama op 't moment. Maar goed, hij kan 't hebben, dus komt vast wel goed. Ik ga me er niet druk om maken iig :-)

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor LeChat » 31 mei 2015 10:11

Het is ook geweldig om te zien hoe hij geniet van alle nieuwe dingen. Eerst even voorzichtig proeven, soms een vies gezicht, maar toch doorgaan, en dan na 3/4 happen is eigenlijk alles wel lekker :).

Ik ben deze week voor het eerst een nacht bij T vandaan geweest - was echt wel ff raar hoor! We gingen met kantoor 2 dagen naar Parijs, superleuk natuurlijk en absoluut erg geslaagd, maar ik was toch wel erg blij om T (en z'n papa :wink:) gisteravond weer te zien. Ze hadden het overigens prima gered met z'n 2en - mijn man heeft een aquarium en is met 'm naar een grote aquariumzaak geweest, hij keek zijn ogen uit. En ze zijn bij oma geweest.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Em. » 06 jun 2015 14:05

Pfff hier een dramaweekend. We waren gister na de BBQ aan het opruimen en even F niet in de gaten....begint ze ineens keihard te krijsen. 2 handjes volledig verbrand aan een nog hete BBQ. Nu helemaal ingepakt handjes/armpjes, morgen verbandwissel en volgende week voor controle naar brandwondencentrum. Echt zo zielig, zo'n uk met zoveel pijn. Nu gaat het redelijk met een berg pijnstilling, alleen ze kan niets met haar handen...

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor Saskia » 06 jun 2015 17:15

O, vreselijk Em, brr, daar word je naar van! Hopelijk geneest het allemaal goed!
Sterkte voor allemaal!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 jun 2015 18:01

Ooooh neeeh! Mijn angst voor zulke dingen... hopelijk geneest het snel. En hou je em een beetje bezig? Draagzak op de rug.. meitai zou nu wat zijn.... ach..

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor MissF » 06 jun 2015 18:34

Oh bah wat naar zeg :( Angst van elke ouder denk ik. Sterkte!

Ondertussen is onze kleine knul alweer bijna 4 maanden oud, het gaat weer net zo snel als bij de andere 2 :mrgreen: Maar weer wordt het steeds leuker. Hij is wel 's nachts nog vaak in de weer, minimaal 1 keer drinken, soms zelfs wel 3 keer tussen 12 en 6. Hij groeit er prima op, is een Hollands welvaren. Zonder hem weggaan lukt nog totaal niet, 's avonds, hij is de hele avond wakker en wil regelmatig drinken, of gewoon gekuffeld worden, en dat doe ik toch het liefste zelf ;)

Voor mijn verjaardag heb ik een geweven draagdoek gekregen, Jorrik vindt het prachtig :D Morgen maar eens voor het eerst een wandeling gaan maken met hem in de draagdoek. Benieuwd of hij in slaap valt er in, want na een minuut of 10 wordt hij wel erg onrustig in de doek, en wil hij zijn vrijheid volgens mij weer, maar al wandelend zal vast anders zijn.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 20

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 jun 2015 07:39

Oh cool.. draagdoek... inmiddels zo 'verslaafd' dT de kinderwagen werkloos thuus staat. Noooit gedacht dat dit met een draagdoek bij ons zou gebeuren... maar moet idd instemmen met anderen dat de draagdoek echt een stuk.gemak is. Nu moet ik oefenen met rugknopen...

Hij is flink aant gewicht maar heb zelfs de vierdaagse gelooen met hem in de doek.. 4 avonden.

Hij wil niet meer liggen in de kinderwagenbak.. en ik nog niet ombouwen dus een goede tusse oplossing


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten